نرم افزار حسابداری برای اندروید

نرم افزار حسابداری که برای اندروید هم مناسب باشد!
زمان برای مطالعه: 5 دقیقه

فهرست مطالب

نرم افزار حسابداری برای اندروید، یک اپلیکیشن پرکاربرد برای کمک به کسب و کارها، در مدیریت حساب‌های مالی و تراکنش‌های آن‌هاست. این نرم‌افزارها، برای دستگاه‌هایی طراحی شده‌اند که سیستم عامل اندروید دارند و به کاربران اجازه می‌دهند به داده‌های خود از راه دور یا آفلاین دسترسی داشته باشند. چیزی که خواندید، توضیح مختصری درباره چیستی نرم افزار حسابداری برای اندروید و مک بود. در ادامه این مقاله، قرار است با این نرم‌افزارها بهتر آشنا شوید و کاربردهای مختلف آن را بشناسید. با هایپریک همراه باشید.

 

چرا برای مدیریت امور مالی فروشگاه، باید از نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی استفاده کنید؟

یکی از مهم‌ترین و بارزترین ویژگی نرم افزار حسابداری فروشگاهی، تحت وب و ابری بودن آن است. یعنی برای استفاده از آن، لازم نیست تجهیزات گران‌قیمت و قوی داشته باشید. به‌همین دلیل توانسته محبوبیت خوبی در بین مشتریان، به خصوص کسب‌وکارهای کوچک به دست بیاورد.

 

هدف این ابزار، کمک به صاحبان کسب‌و‌کار در امور مالی، افزایش بهره‌وری و صرفه‌جویی در زمان است. نرم‌ افزار حسابداری اندروید با طیف وسیعی از امکانات خود، سیستمی جامع، یکپارچه و کارآمد را در اختیار فروشگاه‌ها قرار می‌دهد تا بتوانند امور مالی را به بهترین شکل مدیریت کنند. به عنوان مثال، این برنامه‌ها به کاربران اجازه می‌دهند تا به سرعت فاکتور‌ها را ثبت یا صادر کنند. همچنین گزارش مالیاتی و فصلی را از نرم‌افزار بگیرند.

حسابداری منظم با هایپریک

کاربردهای مهم نرم افزار حسابداری فروشگاهی

هر نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی، ویژگی‌ها و کاربردهای منحصربه‌فرد خودش را دارد. با کمک این ویژگی‌ها و از راه‌های مختلف به مدیریت امور مالی در فروشگاه‌ها کمک می‌کنند. به عنوان صاحب یک کسب‌وکار، باید نرم‌افزاری را انتخاب کنید که متناسب با نیازها و اهدافتان است. به‌همین خاطر، برخی از کاربردهای مهم نرم افزار حسابداری برای اندروید را معرفی کردیم که هنگام انتخاب نرم افزار حسابداری فروشگاهی باید به آن‌ها توجه کنید. تمام قابلیت‌های زیر در نرم افزار حسابداری هایپریک وجود دارد.

 

دسترسی به هزاران نوع کالای تعریف شده یا همان بانک کالا

در یک نرم افزار حسابداری اندروید، شما قادرید به بیش از 30 هزار، کالای تعریف شده در سیستم دسترسی داشته باشید. بدون این که نیاز باشد آن‌ها را به‌صورت دستی وارد کنید. به‌همین جهت مشاغل کوچک و بزرگ، به‌خصوص فروشگاه‌ها، می‌توانند با انتخاب این نرم‌افزار، سرعت فعالیت خود را چندین برابر و در زمان صرفه جویی کنند.

 

گزارش‌گیری مالی

با آن می‌توان برای تهیه گزارش‌های مالی دقیق مانند، گزارش فصلی، مالیاتی، فروش روزانه یا ماهانه و حتی صورت سود و زیان و صورت جریان نقدی استفاده کرد. این گزارش‌های دقیق، به کسب‌و‌کارها امکان می‌دهد تا وضعیت مالی خود را با دقت بیشتری پیگیری کنند. این نرم‌افزار می‌تواند با تجزیه و تحلیل داده‌های خرید و فروش کالاها، میزان سود و زیان فروشگاه را در کم‌ترین زمان ممکن و بدون نیاز به یک حسابدار ماهر، نشانتان بدهد.

 

ثبت فاکتورهای مختلف

با کمک آن می‌توانید فاکتورها خرید، فروش و هزینه را ثبت و ردیابی کنید. برای هر کدام از این فاکتورها نیز، بخش جداگانه‌ای در نظر گرفته شده است تا بتوانید به‌راحتی با آن کار کنید. ثبت هزینه‌ها، درآمد و سایر تراکنش‌های مالی و بررسی کردن آن‌ها، باعث نظم بخشیدن به امور مالی و کارآمد‌تر شدن کسب و کار می‌شود.

 

یکپارچه‌سازی حسابداری

اگر از این نرم‌افزارها برای مدیریت حسابداری مغازه استفاده کنید، قادرید بخش‌های مختلف را به صورت یکپارچه و هماهنگ جلو ببرید. همانطور که گفتیم این نرم‌افزارها، مجهز به امکانات خرید و فروش، حسابداری، مالی، انبارداری و غیره‌اند. پس با کمکشان، می‌توانید صندوق فروشگاه، انبار، کالاها، خدمات، مشتریان، تامین‌کنندگان، حسابداری و کارمندان فروشگاه را به صورت هماهنگ تحت نظر بگیرید.

امنیت داده‌ها

نرم افزار حسابداری برای اندروید، باید بتواند از اطلاعات مالی‌تان به خوبی محافظت کند. نباید بدون اجازه شما، این اطلاعات را در اختیار شخص یا سازمانی خاص قرار بدهد. نحوه ذخیره‌ کردن اطلاعات نیز باید باید به گونه‌ای باشد که در صورت اتفاق‌های غیر‌مترقبه، از بین نروند. همینطور، باید به صورت منظم از داده‌هایتان پشتیبان‌گیری کند.

 

دسترسی از هر کجا

اگر نرم‌افزار حسابداری تحت وب را انتخاب کنید، می‌توانید از هر دستگاهی به اطلاعات حسابداری فروشگاهتان دسترسی داشته باشید. نرم‌افزارهای تحت وب نیازی به دانلود و نصب ندارند. برای استفاده از آن‌ها می‌توان از موبایل، تبلت و کامپیوتر استفاده کرد. ذخیره کردن اطلاعات در فضای ابری، اجازه می‌دهد تا به‌راحتی از هر دستگاهی به داده‌ها دسترسی داشته باشید که به اینترنت وصل است.

 

چرا کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط نیاز به نرم افزار حسابداری فروشگاهی آنلاین دارند؟

 

هایپریک؛ بهترین نرم افزار حسابداری اندروید

در قسمت قبلی قابلیت‌های یک نرم‌افزار حسابداری برای اندروید را معرفی کردیم. همینطور اشاره کردیم که نرم افزار حسابداری فروشگاهی هایپریک، تمام این قابلیت‌ها را دارد. حالا نوبت آن می‌رسد که کمی بیشتر درباره هایپریک و ویژگی‌هایش صحبت کنیم. در کنار کاربردهایی که در بخش قبلی گفتیم، برخی دیگر از قابلیت‌ها و امکانات نرم افزار حسابداری هایپریک، شامل موارد زیر است:

  • مدیریت جریان نقدی؛
  • مدیریت چک؛
  • نداشتن محدودیت در ثبت تعداد اسناد، مشتری‌ها، کارمندان و تامین‌کنندگان؛
  • اتصال به دستگاه‌های مختلف مانند کارت‌خوان، بارکدخوان، ترازو و فیش پرینتر؛
  • امکان ثبت سفارش خرید و فروش در صورت قطع بود اینترنت؛
  • پشتیبانی نامحدود و آموزش امکانات نرم‌افزار؛
  • سازگار با صندوق فروشگاهی؛
  • سازگار با سیستم عامل‌های ویندوز، اندروید و مک؛

به مشاغلی که دنبال راه حلی برای راحت‌تر کردن فرآیند حسابداریشان‌اند، هایپریک را پیشنهاد می‌کنیم. قابلیت‌ها و ویژگی‌های متعدد هایپریک به شما اجازه می‌دهد تا صفر تا صد امور مالی فروشگاهتان را با آن مدیریت کنید. کار کردن با این نرم‌افزار راحت است و هیچ پیچیدگی خاصی ندارد. حتی برای استفاده از بخش حسابداری و گزارش‌گیری مالی، نیازی به دانش حسابداری ندارید. اگر درباره هایپریک سوالی دارید، می‌توانید با شماره 02143378 تماس بگیرید. پشتیبان‌های هایپریک در خدمت شمایند.


ثبت نظر


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

آینده را امروز شروع کنید