نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب

نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب
زمان برای مطالعه: 7 دقیقه

فهرست مطالب

بارها شنیده‌اید که می‌گویند فلان نرم‌افزار تحت وب است و این تحت وب بودن را مزیت نرم‌افزارشان می‌دانند. نرم افزار حسابداری فروشگاهی هایپریک نیز تحت وب است. به همین خاطر، در این مقاله قرار است درباره این قابلیت صحبت کنیم. در ابتدا نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب و معنای آن را به شما معرفی می‌کنیم و بعد سراغ مزیت‌ها و ویژگی‌هایش خواهیم رفت. در ادامه، با هایپریک همراه باشید.

 

تحت وب بودن نرم افزار فروشگاهی به چه معناست؟

معنای تحت وب بودن یک نرم افزار کاملا ساده است ، با هم مرور کنیم. تحت وب یا Web-Based Software ، برنامه‌ای است که برای اجرا و کار کردن با آن، به مرورگر نیاز دارید. یعنی لازم نیست این برنامه را از جایی دانلود و روی دستگاه خاصی نصب کنید. می‌توانید از هر مرورگر و دستگاهی استفاده کنید که دوست دارید. بنابراین برای شروع کار با نرم‌ افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب، کافیست از مرورگرهایی مثل گوگل، فایرفاکس و … استفاده کنید.

 

بگذارید یک مثال بزنیم تا بتوانید تحت وب بودن را بهتر درک کنید. نرم‌افزارهایی مانند جی‌میل، تحت وب هستند. برای آنکه بتوانید ایمیل‌های خود را ببینید، کافیست از طریق مرورگر گوگل، وارد حساب جیمیل خود شوید. برای نرم افزار فروشگاهی تحت وب نیز دقیقا همین کار را خواهید کرد.

 

زمانی که درباره تحت وب بودن یک برنامه صحبت می‌کنیم، یعنی برای کار کردن با آن باید به اینترنت نیز دسترسی داشته باشید. پس، برای استفاده از امکانات یک نرم‌افزار تحت وب، باید آنلاین باشید. البته بعضی از نرم‌افزارهای تحت وب، به کاربران خود اجازه می‌دهند که در حالت آفلاین نیز، با برنامه کار کنند. به شرط آن که قبلا، نرم‌افزار را روی مروگر باز کرده باشند.

 

ویژگی‌های نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب؟

حالا که می‌دانید برنامه تحت وب چیست، بیایید درباره ویژگی‌های خاص و مزیت‌های آن صحبت کنیم. با یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب، می‌توانید به‌راحتی حساب‌وکتاب فروشگاهتان را به دست بگیرید و آن را کنترل کنید. با این نرم‌افزارها، حساب کردن دخل‌وخرج مغازه، از همیشه راحت‌تر و سریع‌تر خواهد شد. مخصوصا اگر نرم‌افزاری که انتخاب می‌کنید، مانند هایپریک باشد و به صندوق، کارت‌خوان، بارکدخوان و فیش پرینتر نیز وصل شود.

 

همیشه و همه جا در دسترس

با خواندن مقاله تا همین نقطه، حتما متوجه شده‌اید که یکی از ویژگی‌های اصلی این مدل نرم‌افزارها، همیشه در دسترس بودنشان است. شما می‌توانید با هر دستگاهی از این نوع برنامه‌ها استفاده کنید که قابلیت اتصال به اینترنت و استفاده از مرورگر را دارد. یعنی نیازی نیست این نرم‌افزار را روی دستگاه خاصی مانند موبایل یا کامپیوتر نصب کنید. هرجا که هستید و با هر دستگاهی که کار می‌کنید، کافیست نرم افزار حسابداری فروشگاه تحت وب مدنظرتان را سرچ کنید. در نتیجه، مدیریت مالی فروشگاه با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

 

همه چی امن و امان

یکی از مهم‌ترین مسائل برای صاحبان فروشگاه و کسب‌وکارها، امنیت اطلاعات مالی‌شان است. اینکه شما مطمئن شوید اطلاعاتتان محفوظ است، در اختیار شخص دیگری قرار نمی‌گیرد، به هیچ عنوان پاک نمی‌شود و از دست نمی‌رود. در نرم افزار حسابداری فروشگاهی هایپریک، داده‌های شما در اختیار هیچ سازمان و شخص دیگری قرار نمی‌گیرد. از اطلاعات فروشگاه به صورت خودکار پشتیبان‌گیری می‌کند. با این روش، درصورت وقوع اتفاقاتی از قبیل خرابی سیستم، آتش‌سوزی و …، اطلاعات شما محفوظ خواهد بود و دوباره در دسترستان قرار می‌گیرد.

 

حسابداری منظم با هایپریک

 

حق استفاده از چی؟

یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب، به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید اجازه کار کردن با نرم‌افزار را به افراد مختلف بدهید و در عین حال، دسترسی آن‌ها را نیز محدود کنید. به عنوان مثال، شما صاحب فروشگاهید و یک کارمند صندوقداری، یک کارمند انبارداری و یک کارمند مسئول خرید دارید. همه آن‎ها را عضوی از نرم افزار حسابداری فروشگاهتان می‌کنید تا برای مدیریت فروش، انبارداری و خرید، از این نرم‌افزار استفاده کنند. در عین حال، می‌توانید دسترسی‌ها را نیز محدود کنید. با این ویژگی، انباردار فقط به بخش انبارداری دسترسی دارد، صندوقدار، فقط به بخش صندوق فروشگاه و فاکتور فروش و مسئول خرید، فقط به انبار و فاکتور خرید.

 

پرسرعت‌تر از همه

یکی دیگر از مزیت‌ها و ویژگی‌های یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب، سرعت آن است. سرعت داخلی این نرم‌افزارها بالاتر از برنامه‌های دانلودی و نصب‌کردنی است. چرا این اتفاق می‌افتد؟ چون سرعت نرم‌افزارهایی که باید روی کامپیوتر نصب شوند، به سرعت کامپیوتر شما و سخت‌افزارهای آن بستگی دارد. در حالی که این موضوع، برای برنامه‌های تحت وب، صادق نیست. به خاطر همین سرعت بالاست که برنامه‌های تحت وبی، محبوب‌اند.

 

به سازگاریِ یک آفتاب‌پرست

همانطور که در بخش‌های قبلی اشاره کردیم، شما از نرم افزار حسابداری فروشگاه تحت وب، می‌توانید در هرجایی استفاده کنید که دوست دارید. تمام سیستم عامل‌ها مانند ویندوز، مک، اندروید، ios و لینوکس از این نوع نرم‌افزارها پشتیبانی می‌کنند. پس با هر دستگاهی می‌توانید از نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب هایپریک استفاده کنید که دارید و حساب‌وکتاب مغازه را تحت کنترل بگیرید.

 


نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب

کاربردهای تحت وب بودن نرم افزار حسابداری فروشگاهی؟

اصلی‌ترین کاربرد تحت وب بودن نرم افزار حسابداری فروشگاهی، در دسترس بودن آن در همه حالتی است. یعنی شما می‌توانید از هر جایی که هستید، حساب‌کتاب فروشگاهتان را انجام بدهید. از طرف دیگر، برای کار کردن با این نرم‌افزار، لازم نیست آن را روی دستگاه خاصی نصب کنید. می‌توانید با آن روی تبلت، لپ‌تاپ و کامپیوتر شخصی کار کنید. حتی زمانی که نمی‌توانید در فروشگاه حضور داشته باشید هم، همچنان می‌توانید حساب‌وکتاب فروشگاه را زیر نظر بگیرید.

 

معرفی نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب هایپریک

تا اینجای کار، با مفهوم نرم‌افزار تحت وب آشنا شدید. درباره ویژگی‌ها، مزیت‌ها و کاربردهای آن نیز صحبت کردیم. به نظرتان وقتش نرسیده است که مدیریت مالی و حساب‌وکتاب خود را به یک نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی ایمن و کاربردی بسپارید؟ نرم‌افزاری که کار کردن با آن آسان است و دیگر نیازی به دانش حسابداری ندارید. نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی هایپریک، یک برنامه تحت وب است که برای مدیریت مالی فروشگاه و دخل‌وخرج مغازه می‌توانید از آن استفاده کنید. از امکانات هایپریک، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • تحت وب بودن و بدون نیاز به نصب نرم‌افزار روی دستگاه‌های مختلف؛
  • صندوق فروشگاهی با امکان اتصال به ابزار‌های متنوع؛
  • مدیریت کالاها و خدمات؛
  • مدیریت مشتریان و تامین‌کنندگان؛
  • مدیریت فاکتورها و تراکنش‌های خرید، فروش و هزینه به صورت مجزا؛
  • حسابداری، مالی و خزانه‌داری؛
  • انبارداری و انبارگردانی؛
  • مدیریت اعضای فروشگاه؛
  • کاربری آسان بدون نیاز به دانش حسابداری؛
  • امکان ثبت سفارش‌های فروش و ثبت سفارش‌های خرید در حالت آفلاین؛
  • تعریف کالاهای فروشگاه به تعداد نامحدود؛
  • نامحدود بودن تعداد ثبت اسناد خرید و فروش؛
  • بهره‌مندی از امکانات جدید به صورت خودکار و بدون پرداخت هزینه؛
  • پشتیبانی 7 روز هفته؛

 

مزیت‌های نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب هایپریک

با نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی تحت وب هایپریک آشنا شدید. بعضی از امکانات آن را نیز باهم مرور کردیم. حالا وقت آن است که سراغ مزیت‌های این نرم‌افزار برویم. چرا باید برای حسابداری فروشگاه یا مغازه‌تان، هایپریک را انتخاب کنید؟ چون هایپریک:

  • دو حالت آفلاین محدود و آنلاین را دارد؛
  • از داده‌های فروشگاه محافظت و به صورت خودکار، پشتیبان‌گیری می‌کند؛
  • در بانک کالایش بیش از 30 هزار کالای به‌روز برای تسهیل افزودن کالاها به فروشگاه دارد؛
  • برای تعریف کالا، فاکتورهای مختلف، تعریف خریدار و تامین‌کننده هیچ محدودیتی ندارید؛
  • روی تمام مرورگرها، دستگاه‌ها و سیستم‌عامل‌ها کار می‌کند؛
  • می‌توان کارتخوان، بارکدخوان، صندوق، ترازو و فیش‌پرینت را به آن وصل کرد؛

 

در این مقاله با نرم افزار حسابداری فروشگاه تحت وب آشنا شدید و ویژگی‌ها و کاربردهای آن را برای مدیریت کسب‌وکارتان شناختید. همینطور، هایپریک را به شما معرفی کردیم. از هایپریک، می‌توانید برای مدیریت سود و زیان مغازه و کسب‌وکارتان استفاده کنید و به صورت کلی، بدون نیاز به حسابدار، مدیریت مالی فروشگاه را تحت کنترل بگیرید. اگر درباره این نرم افزار و نحوه نصب و خرید سوالی دارید، می‌توانید با شماره 02143378 تماس بگیرید. پشتیبانان هایپریک، پاسخگو سوالات شما خواهند بود.


ثبت نظر


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

آینده را امروز شروع کنید