مجله هایپریک مجله هایپریک

رونمایی از نسخه جدید ( 1.16.0 ) هایپریک

اخبار رونمایی از نسخه جدید ( 1.16.0 ) هایپریک
زمان برای مطالعه: 4 دقیقه

فهرست مطالب

نسخه 1.16.0 هایپریک هم منتشر شد. هایپریکی که همیشه در حال پویایی و پیشرفت است تا بتواند بهترین تجربه‌ها را در مدیریت فروشگاه، برای شما رقم بزند. برای استفاده از نسخه جدید، نیازی نیست اقدام خاصی انجام بدهید! هایپریک خودکار به‌روزرسانی می‌شود و این به‌روزرسانی‌ها هم رایگان است. نسخه جدید Hyperyek نسبت به نسخه قدیمی چه تغییراتی کرده است؟ در ادامه بخوانید.

 

اضافه شدن راهنمای راه‌اندازی نرم افزار

این بخش برای کاربرانی است که تازه به جمع ما هایپریکی‌ها اضافه شده اند و مدیریت فروشگاهشان را به این نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی سپرده‌اند. زمانی که وارد فروشگاه شوید، بالای صفحه داشبورد، راهنمای راه‌اندازی را می‌بینید؛ آن را با علامت پرچم مشخص کرده‌ایم. با کلیک روی این بخش، راهنمای راه‌اندازی سمت راست صفحه باز می‌شود. در آن، به صورت ویدیویی و متنی، راهنمایی‌تان کرده‌ایم که چطور، اطلاعات فروشگاه را تکمیل کنید، اولین محصولتان را تعریف کنید و… . این راهنمای راه‌اندازی به مرور زمان تکمیل خواهد شد.

 

اضافه شدن راهنمای راه‌اندازی نرم افزار

 

اضافه شدن گزارش ترازنامه

گزارش صورت سود و زیان در نسخه‌های قبلی هایپریک قرار داشت. در نسخه جدید، ترازنامه را اضافه کرده‌ایم. برای آنکه تفاوت ترازنامه و صورت سود و زیان را بدانید، مقاله «تفاوت بین ترازنامه و صورت سود و زیان چیست؟» بخوانید. برای مشاهده ترازنامه، در داشبورد روی منوی گزارش‌های کلیک و بعد زیر منوی «ترازنامه» را انتخاب کنید.

 

اضافه شدن گزارش ترازنامه

 

اضافه شدن امکان اتصال به دستگاه کارت‌خوان آسان پرداخت

تا امروز هایپریک به دستگاه‌های کارت‌خوان پرمصرف در بازار مانند کارت‌خوان‌های پاسارگاد، پارسیان، سامان کیش، سپهر، به پرداخت ملت و ایران کیش وصل می‌شد. بعد از انتشار نسخه جدید، هاپیریک در کنار کارت‌خوان‌های قبلی، به دستگاه کارت‌خوان آسان پرداخت نیز وصل می‌شود. برای مشاهده لیست کارت‌خوان‌های مغازه، در داشبورد وارد منوی «تنظیمات فروشگاه» شوید و زیر منوی کارت‌خوان را انتخاب کنید. لیستی از کارت‌خوان‌هایی که نرم‌افزار به آن متصل است و مشخصاتشان را خواهید دید.

 

اضافه شدن محاسبه موجودی ریالی انبار بر اساس روش ارزیابی انبار

در نسخه‌های قبلی، انتخاب روش ارزیابی انبار را به هایپریک اضافه کردیم. در نسخه جدید، محاسبه موجودی ریالی فروشگاه را بر اساس روش ارزیابی انباری محاسبه می‌کنیم که ابتدای کار مشخص کرده‌اید. برای آنکه بدانید روش ارزیابی انبار فروشگاهتان چیست، از داشبورد منوی تنظیمات فروشگاه و زیر منوی تنظیمات مالی را انتخاب کنید.

 

برای دیدن محاسبه موجودی ریالی نیز، در بخش داشبورد و نمودار موجودی انبار، موجودی ریالی انبار را می‌بینید. برای مشاهده کامل گزارش، گزینه «مشاهده گزارش» را انتخاب کنید.

 

 

اضافه شدن کنترل ثبت اسناد در صورت باز بودن دو سال مالی متوالی

در قوانین دنیای حسابداری، تا زمانی که سال مالی جاری را نبندید، اجازه ندارید سند حسابداری برای سال مالی جدید ثبت کنید. چراکه حساب‌وکتاب‌ها و گزارش‎های مالی به هم می‌ریزد. در نرم‌افزار هایپریک، یک ماه بعد از تمام شدن سال مالی، فرصت دارید آن را ببندید. اگر دو سال مالی متوالی باز داشته باشید، نرم‌افزار اجازه نمی‌دهد سند حسابداری جدیدی ثبت کنید. زیرا حساب‌وکتاب‌های فروشگاهتان به هم می‌ریزد.

 

اختیاری شدن ثبت شماره موبایل در هنگام تعریف اشخاص

منظور ما از «اشخاص» در هایپریک، تامین‌‌کنندگان و مشتریان‌اند. قبلا هنگام تعریف این اشخاص، باید شماره موبایل را هم ثبت می‌کردید. در نسخه جدید، این محدودیت را با توجه به درخواست‌های شما عزیزان برداشته‌ایم. حالا راحت‌‎تر و بدون هیچ مانعی، می‌توانید اشخاص را فقط با نام و نام خانوادگی تعریف کنید.

 

بهبود رابط کاربری و رفع موارد گزارش شده

مانند همیشه، یکی از اهداف ما در نسخه جدید هایپریک، بهبود فضای کاربری و رفع مشکلات احتمالی آن بود. به عنوان مثال، در بخش گزارش‌ها نسخه 1.16.0، فیلترهای پیش‌فرض زمانی را فعال کردیم تا بتوانید گزارش‌ها را در بازه زمانی‌ پیش‌فرض و دلخواه مشاهده و بررسی کنید. در این نسخه، فاکتور رسمی خرید اشتراک را هم مهیا کرده‌ایم تا در صورت نیاز، بتوانید از آن استفاده کنید.

 

بهبود رابط کاربری و رفع موارد گزارش شده

 

این هم از تغییرات هایپریک در نسخه 1.16.0. یکی از شعارهای ما، داشتن گوش شنوا برای درخواست‌های مشتریان و کاربران عزیزمان است. بنابراین، هر درخواستی دارید یا اگر مشکلی در نرم‌افزار مشاهده می‌کنید، آن را در بخش پشتیبانی ما مطرح کنید. بعد از آنکه در تیم هایپریک درخواستتان را بررسی کردیم، در نسخه‌های بعدی، اعمالش خواهیم کرد. مانا و خوش‌روزی باشید.

 

آینده حسابداری مغازه خود را با هایپریک تجربه کنید

آینده را امروز شروع کنید

خرید اشتراک