مجله هایپریک مجله هایپریک

نسخه جدید ( 1.12.0 ) هایپریک منتشر شد

اخبار نسخه جدید ( 1.12.0 ) هایپریک منتشر شد
زمان برای مطالعه: 5 دقیقه

فهرست مطالب

هایپریک رختی نو پوشیده‌است. دیگر می‌دانید که هایپریک همیشه و مدوام در حال تلاش و پیشرفت است. نتیجه این تلاش مداوم را می‌توانید در نسخه‌ جدید هایپریک ببینید. ما در هر نسخه، سعی می‌کنیم امکانات و کاربردهای جدیدی در اختیارتان قرار بدهیم و اگر مشکلی وجود دارد، آن را برطرف کنیم. در نسخه جدید هایپریک چه امکانات تازه‌ای انتظارتان را می‌کشد؟ در ادامه مطلب آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.

 

تغییرات نسخه جدید هایپریک (نسخه 1.12.0)

در نسخه جدید، ملاک ما راحتی شما عزیزان به‌عنوان کاربران هایپریک بود. سعی کردیم در این نسخه امکاناتی را اضافه کنیم که کمکتان می‌کند با هایپریک راحت‌تر کنید. بعضی از این امکانات را شما عزیزان از ما درخواست کرده‌ بودید. فراموش نکنید برای استفاده از این نسخه، نیازی به به‌روزرسانی نیست. هایپریک به‌صورت خودکار به‌روزرسانی خواهد شد. تغییرات نسخه جدید را در ادامه بخوانید.

 

تنظیمات شخصی و مدیریت امنیت و محرمانگی

در نسخه جدید هایپریک، تنظیمات شخصی را به بخش تنظیمات کاربری اضافه کرده‌ایم. در این بخش می‌توانید امنیت فروشگاهتان را هم مدیریت کنید. سراغ تنظیمات کاربری و بعد بخش امنیت و محرمانگی بروید. می‌توانید رمز عبورتان را تغییر بدهید و دستگاه‌های فعال و غیرفعالی که به فروشگاه و اطلاعات شما دسترسی دارند را ببینید. امکان حذف دسترسی دستگاه‌ها را هم دارید.

 

اضافه شدن مدیریت محصولات در لیست محصولات

سمت راست داشبورد، روی گزینه محصولات و بعد لیست محصولات کلیک کنید. صفحه‌ای باز می‌شود که در آن می‌توانید لیست تمام محصولات فروشگاهتان را مشاهده کنید. در این جدول، نام محصول، بارکد، گروه، قیمت خرید، قیمت فروش، واحد اصلی، وضعیت و موجودی را می‌بینید. هر کدام از این موارد را می‌توانید فیلتر کنید.

 

به عنوان مثال، با کلیک روی گزینه گروه محصول و انتخاب گروه مدنظرتان، می‌توانید لیستی از محصولات موجود در آن گروه را مشاهده کنید. مثلا اگر گروه نوشیدنی را انتخاب کنید، تمام نوشیدنی‌های فروشگاه را خواهید دید. در این قسمت محصول جدید هم می‌توانید معرفی کنید و از این لیست خروجی فایل اکسل یا پی‌دی‌اف هم بگیرید.

 

اضافه شدن مدیریت محصولات در لیست محصولات

 

اضافه شدن امکان جابجایی بین جزئیات سفارش خرید و فروش

اضافه شدن این قابلیت را شما از ما خواسته بودید. وارد جزئیات سفارش خرید یا فروش شوید. روی گزینه جزئیات در یک خرید یا فروش کلیک کنید. بالای صفحه دو فلش عقب و جلو را می‌بینید. با کمک این دو فلش، می‌توانید به جزئیات سفارش خرید یا فروش قبلی و بعدی بروید. یعنی دیگر لازم نیست از این صفحه خارج شوید.

 

اضافه شدن امکان جابجایی بین جزئیات سفارش خرید و فروش

 

همچنین بدانید:

 

چرا هایپریک انتخاب اول کسب و کارهاست؟

 

بهبود فیلتر‌های ستون‌ها در لیست‌ها

در هایپریک لیست‌های مختلفی وجود دارد. از لیست پرداخت‌های تکمیل نشده گرفته تا لیست محصولات، سفارش و … . در نسخه جدید سعی کردیم ظاهر لیست‌ها را تغییر بدهیم تا بتوانید راحت‌تر از آن استفاده کنید. فیلترها نیز بهبود پیدا کرده‌اند تا بتوانید موارد مدنظرتان را با فیلتر کردن، سریع‌تر پیدا کنید.

 

بهبود لیست پرداخت‌ها و دریافت‌های تکمیل‌نشده

در این نسخه سراغ بهتر کردن لیست پرداخت‌ها و دریافت‌های تکمیل‌نشده هم رفتیم. در این لیست نام شخص، تلفن همراه، نوع تراکنش، مرجع سفارش، مرجع هزینه، زمان ثبت، تاریخ سررسید، مبلغ قابل پرداخت، مبلغ پرداخت‌شده و وضعیت را مشاهده می‌کنید. تمام این موارد را می‌توانید فیلتر کنید. به عنوان مثال با فیلتر تاریخ سررسید تا تاریخ 30 دی ماه، فقط لیستی از پرداخت‌ها یا دریافت‌های تکمیل‌نشده تا 30 دی ماه را مشاهده خواهید کرد. از این لیست هم می‌توانید خروجی فایل اکسل یا پی‌دی‌اف بگیرید.

 

بهبود لیست پرداخت‌ها و دریافت‌های تکمیل‌نشده

 

 

بهبود لیست دفتر روزنامه

در دفتر روزنامه،  سندهای حسابداری را مشاهده می‌کنید. ظاهر این لیست را تغییر داده‌ایم تا بهتر بتوانید سندها را بررسی کنید. در این لیست زمان ثبت سند، حساب معین، بدهکار، بستانکار و توضیحات سند را مشاهده می‌کنید. درست مانند لیست‌های دیگر، می‌توانید این موارد را هم فیلتر کنید. مثلا فقط سندهایی را مشاهده کنید که میزان بدهکاری‌شان برابر یا بیشتر از 500 هزار تومان باشد.

 

بهبود لیست دفتر روزنامه

 

بهبود لیست انبارگردانی‌ها

لیست انبارگردانی را هم به لیست‌هایی اضافه کنید که در نسخه جدید ظاهرش را تغییر دادیم. کار کردن با این لیست راحت‌تر شده‌است. در داشبورد فروشگاه انبارداری، گزینه انبارگردانی را انتخاب کنید. در لیست انبارگردانی، مشخصات انبارگردانی و اقلام انبارگردانی را خواهید دید.

 

بهبود لیست هزینه‌ها

از داشبورد، گزینه حسابداری و بعد ثبت هزینه را انتخاب کنید. در این لیست نوع هزینه، شخص، شماره موبایل، زمان هزینه، مبلغ هزینه، کاربر ثبت‌کننده و شماره موبایل ثبت کننده را مشاهده می‌کنید. مانند لیست‌های قبلی، می‌توانید این موارد را فیلتر کنید. گزینه ثبت هزینه جدید و دانلود لیست به‌صورت فایل اکسل یا پی‌دی‌اف نیز در اختیار شماست.

 

بهبود کلیدهای میانبر صندوق

این را هم شما از ما خواستید، ما هم گفتیم چشم. در قسمت صندوق کلیدهای میانبر مختلفی وجود دارد که با هر کدام از آن‌ها، سریع به بخش‌های مختلف صندوق دسترسی خواهید داشت. وارد صندوق فروشگاهی شوید. در ستون سمت راست، گزینه علامت سوال را انتخاب کنید. جدول کلید‌های میانبر باز می‌شود. به‌عنوان مثال اگر می‌خواهید مقدار مالیات را برای فاکتور وارد کنید، کافیست حرف Z را روی کیبرد بزنید. گزینه مالیات فعال می‌شود و می‌توانید درصد آن را مشخص کنید.

 

بهبود کلیدهای میانبر صندوق

 

بهبود رابط کاربری و رفع موارد گزارش شده

از این به بعد، راحت‌تر از همیشه می‌توانید با هایپریک کار کنید. مورد دیگر، رفع مشکلات یا رسیدگی درخواست‌های گزارش شده‌است. اگر مشکلی از نسخه قبلی گزارش شده‌ یا شما درخواستی داشتید، در این نسخه به آن رسیدگی کرده‌ایم.

 

این هم از تغییرات نسخه جدید Hyperyek. نیازی به دانلود این نسخه نیست. هایپریک به‌صورت خودکار، به‌روزرسانی می‌شود. ما در هایپریک همیشه تلاش می‌کنیم تا بهترین را رقم بزنیم. نظرات شما برای رسیدن به این هدف ما را یاری می‌کند. پس منتظر نظرات، انتقادات و پیشنهادات شماییم.

برچسب‌ها:,
آینده حسابداری مغازه خود را با هایپریک تجربه کنید

آینده را امروز شروع کنید

خرید اشتراک