مجله هایپریک مجله هایپریک

نسخه جدید 1.17.0 هایپریک منتشر شد

اخبار نسخه جدید 1.17.0 هایپریک منتشر شد
زمان برای مطالعه: 4 دقیقه

فهرست مطالب

با آغاز فصل تابستان، نسخه جدیدی ( نسبت به نسخه قدیمی هایپریک ) از هایپریک را هم منتشر کردیم. در این نسخه، تمرکز ما روی کامل‌تر کردن بخش بانکداری نرم‌افزار و اضافه کردن امکانات جدید به آن بود. در کنار بانکداری، امکان چاپ بارکد را هم به هایپریک اضافه کردیم. در ادامه مطلب، تمام امکانات و ویژگی‌های تازه نسخه 1.17.0 هایپریک را مرور می‌کنیم تا با آن‌ها آشنا شوید.

 

اضافه شدن امکان چند صندوقی!

فروشگاه‌های زیادی هستند که به بیش از یک صندوق فروشگاهی نیاز دارند یا کارمندانشان چند نوبت کار می‌کنند. این فروشگاه‌ها باید گزارش عملکرد صندوق فروشگاهی در نوبت صبح و شب را تفکیک شده داشته باشند. در نسخه جدید برای این دست از فروشگاه‌ها، امکان چند صندوقی را فراهم کرده‌ایم. برای تعریف صندوق، مشاهده لیست صندوق‌هایتان و دریافت گزارش‌های تراکنش هر صندوق، وارد داشبورد شوید. از داشبورد، منوی بانکداری و زیر منوی «صندوق‌ها» را انتخاب کنید. برای تعریف صندوق جدید، روی گزینه آبی رنگ «صندوق جدید» کلیک کنید تا فرم زیر باز شود. بعد اطلاعات لازم را وارد کنید.

 

برای تعریف صندوق جدید، از این فرم استفاده کنید.

 

در همان منویی که باز شد، لیست صندوق‌هایتان را هم می‌بینید. برای دیدن گردش حساب هر صندوق، روی دکمه «گردش حساب» کلیک کنید. لیستی باز می‌شود که در آن گزارش واریز، برداشت و مانده هر صندوق را برای هر فاکتور می‌بینید. این گزارش در بازه زمانی دلخواهتان، در اختیار شماست.

راه دیگر برای مشاهده گردش حساب صندوق، قسمت گزارش‌هاست. در داشبورد منوی «گزارش‌ها» را باز کنید. با انتخاب زیر منوی «گردش حساب صندوق»، گزارش آن را می‌بینید.

 

انتخاب صندوق هنگام دریافت یا پرداخت مبلغ

بعد از آنکه صندوق‌های مختلف فروشگاه را معرفی کردید، می‌توانید هنگام دریافت یا پرداخت مبلغ، صندوق مدنظرتان را انتخاب کنید. برای این کار، در صندوق فروشگاهی، اجناس را وارد فاکتور کنید. بعد نوع روش پرداخت و دریافت مبلغ را انتخاب کنید. در صفحه‌ای که باز شد، صندوق مدنظرتان را انتخاب کنید.

 

انتخاب صندوق هنگام دریافت یا پرداخت مبلغ

 

تعریف چند حساب بانکی

گفتیم که در نسخه جدید 1.17.0، روی بخش بانکداری تمرکز کرده‌ایم. امکان بعدی، تعریف چند حساب بانکی است. برای تعریف حساب بانکی، مشاهده لیست حساب‌های بانکی‌تان و دریافت گزارش‌های تراکنش هر حساب، وارد داشبورد شوید. از داشبورد، منوی بانکداری و زیر منوی «حساب‌های بانکی» را انتخاب کنید. در صفحه‌ای که باز شد، دکمه سبز رنگ «حساب بانکی جدید»، برای انجام همین کار است. با انتخاب دکمه «گردش حساب»، گزارشی از گردش همان حساب بانکی به تفکیک، واریز، برداشت و مانده ببینید. مشخص کردن بازه زمانی نیز دست خودتان است. اضافه شدن ارتباط بین کارت‌خوان‌ها و حساب‌های بانکی فروشگاه هم ویژگی دیگر نسخه جدید هایپریک است. هر حساب بانکی را به یک کارت‌خوان می‌توان وصل کرد.

 

تعریف چند حساب بانکی

 

انتخاب حساب بانکی هنگام دریافت یا پرداخت مبلغ

برای انتخاب حساب بانکی موقع دریافت یا پرداخت مبلغ، وارد صندوق فروشگاهی شوید. اجناس مدنظر را انتخاب و فاکتور را آماده کنید. موقع پرداخت مبلغ یا دریافت آن، «گزینه دریافت پیشرفته» را انتخاب کنید. بعد روی گزینه «حساب بانکی» کلیک و در نهایت، حساب بانکی مدنظرتان را انتخاب کنید.

 

انتخاب حساب بانکی هنگام دریافت یا پرداخت مبلغ

 

بهبود گزارش حساب اشخاص

در نسخه 1.17.0، گزارش اشخاص را بهبود داده‌ایم. حالا حساب اشخاص را به تفکیک محصولات خرید و فروش شده و وضعیت چک‌ها، می‌بینید. برای مشاهده آن، در داشبورد، «گزارش‌ها» را انتخاب کنید. حالا سراغ زیر منوی «حساب اشخاص» بروید. بالای صفحه، شخص و بازه زمانی مدنظرتان را انتخاب کنید. گزارش به تفکیک خرید یا فروش و وضعیت چک‌ها، آماده است.

 

این هم از سه تغییر اساسی نسخه جدید هایپریک. مثل همیشه، در نسخه 1.17.0 هم، ‌نظرهای شما عزیزان را اعمال کرده‌ایم. این نسخه، رایگان است. نگران به‌روزرسانی هم نباشید. نرم‌افزار برای همه کاربران هایپریک، خودکار به‌روزرسانی می‌شود و نیازی نیست کار خاصی انجام بدهید.

 

سوالات متداول

1. باید نسخه جدید هایپریک را بخریم؟

خیر. تمام به‌روزرسانی‌های هایپریک، رایگان است.

2. چطور نسخه جدید نرم‌افزار را تهیه کنم؟

همه نسخه‌های جدید هایپریک، خودکار روی نرم‌افزار اعمال می‌شوند و نیازی نیست شما کاری انجام بدهید.

آینده حسابداری مغازه خود را با هایپریک تجربه کنید

آینده را امروز شروع کنید

خرید اشتراک