مجله هایپریک مجله هایپریک

نرم‌افزار حسابداری فروشگاه آجیل و خشکبار

کسب و کار نرم‌افزار حسابداری فروشگاه آجیل و خشکبار
زمان برای مطالعه: 6 دقیقه

فهرست مطالب

اگر صاحب یک فروشگاه آجیل و خشکبارید، حق دارید که به فکر یک حسابدار برای مدیریت مالی فروشگاهتان باشید. خرید، فروش و هزینه یک فروشگاه آجیل و خشکبار به قدری زیاد است که حتما برای کنترل مسائل مالی‌تان، به یک دستیار حرفه‌ای هوشمند مالی نیاز خواهید داشت. هرجایی که نیازی به یک دستیار حرفه‌ای هوشمند، برای اداره امور مالی باشد، نام نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی هایپریک می‌درخشد. یک نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی که با کمک آن، به راحتی می‌توانید حساب و کتاب فروشگاه را به دست بگیرید.

در ادامه این مطلب، قرار است با نرم‌افزار حسابداری فروشگاه آجیل و خشکبار هایپرک بیشتر آشنا شوید و کاربردهای آن برای مدیریت مالی یک فروشگاه خشکبار را بشناسید.

 

چرا برای فروشگاه خشکبار، به نرم‌افزار حسابداری نیاز داریم؟

از دور به گردش مالی فروشگاه خشکبارتان یک نگاه دیگر بیندازید. شما نیاز به یک صندوق‌دار دارید تا بتواند فروش کالاهای فروشگاه را کنترل و ثبت کند. یک انباردار نیز می‌خواهید که ورود و خروج کالاها را مدیریت کند. از طرف دیگر، برای آنکه بتوانید سود و زیان خود را مشخص کنید، به یک حسابدار نیاز دارید تا فرآیند مالی‌تان را رصد کند. این حسابدار، برای مشخص کردن سود و زیان و دیگر مسائل مالی، به یک دفتر ثبت حساب مالی نیاز دارد. در کنار خریدها، باید قسمتی را نیز برای ثبت هزینه‌ها در نظر بگیرید.

 

حالا به فرآیند ثبت کردن این خرج و مخارج، خرید و فروش چکی را نیز اضافه کنید. پیچیده شد، درست است؟ تازه هنوز سراغ مسائل ریزتر مانند خرید و فروش قسطی، حساب مالیات و هزاران دردسر دیگر نرفته‌ایم. با نرم‌افزار هایپریک تمام این کارها به سرعت انجام می‌شود. کافیست اطلاعات لازم را وارد نرم‌افزار کنید و بعد، حساب‌و‌کتاب را به او بسپارید. بنابراین شما برای فروشگاه آجیل و خشکبار خود به نرم افزار حسابداری فروشگاهی نیاز دارید تا:

  • فروش را ثبت و کنترل کنید؛
  • انبار را مدیریت کنید؛
  • سود و زیان خود را مشخص کنید؛
  • مالیات را حساب کنید؛
  • خرید و فروش قسطی را کنترل کنید؛
  • تاریخ سر رسید و وصول چک‌هایتان را بدانید؛
  • گزارش ماهانه و سالانه بگیرید؛
  • یک دفتر منظم برای حسابرسی سالانه داشته باشید؛
  • تخفیف‌ها را کنترل کنید؛
  • شعب دیگر فروشگاهتان را به صورت هماهنگ مدیریت کنید؛
  • دسترسی کارمندها به امور مالی را کنترل کنید؛
  • انبارهای مختلفتان را به صورت هماهنگ باهم مدیریت کنید؛

 

چرا برای فروشگاه خشکبار، به نرم‌افزار حسابداری نیاز داریم؟

آیا نرم‌افزار حسابداری برای فروشگاه خشکبار کاربرد دارد؟

اصلا تا به حال، بدون یک نرم‌افزار حسابداری، چطور توانسته‌اید فروشگاه خشکبار را مدیریت کنید؟ اغلب کالاهای موجود در فروشگاه شما، به صورت کیلویی فروخته می‌شوند. می‌توانید مقدار کالای موجود در انبار را به وزن، وارد نرم‌افزار حسابداری هایپریک کنید. بعد از وارد کردن اطلاعات لازم، حالا نوبت آن می‌رسد که هایپریک را به ترازوی فروشگاه وصل کنید. با ترازو وزن آجیل را بکشید تا قیمت آن در صندوق مشخص شود. حالا فرض کنید می‌خواهید روی بعضی از محصولات، تخفیف هم بگذارید. با نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی، می‌توانید به صورت درصدی یا قیمت، روی هر کالا تخفیف بگذارید و همانجا با تخفیف، هزینه نهایی را محاسبه کنید. علاوه بر ترازو، نرم‌افزار هایپریک به دستگاه کارتخوان شما نیز وصل‌ می‌شود و دیگر حتی نیاز نیست مبلغ را به صورت دستی وارد کنید. به‌همین راحتی!

 

با داشتن یک ترازوی دیجیتال و وصل کردن آن به نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی ساده و کاربردی هایپریک، از پیش‎آمدن خطاهای انسانی پیشگیری خواهید کرد. این نرم‌افزار مبلغ، وزن، مالیات بر ارزش افزوده و دیگر موارد را دقیق و بدون خطا، محاسبه خواهد کرد. از طرف دیگر، سرعت انجام کارها نیز بیشتر خواهد شد. در کنار تمامی این موارد، صندوق با انبار در ارتباط است و زمانی که مقداری کالا بفروشید، به همان میزان آن به صورت همزمان، از انبار کسر می‌شود. به‌همین سادگی، می‌توانید موجودی خود را مدیریت کنید. در واقع از لحظه ورود کالا به انبار شما تا لحظه خروج آن، هایپریک در خدمت شماست.

 

مهم‌ترین کاربردهای نرم‌افزار هایپریک برای فروشگاه‌های خشکبار؟

با نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی هایپریک آشنا شدید. درباره کاربرد این نرم‌افزار برای حساب و کتاب فروشگاه آجیل و کمکی که به شما می‌کند صحبت کردیم. در ادامه مطلب، می‌خواهیم مهم‌ترین کاربردهای نرم‌افزار هایپریک برای فروشگاه‌های خشکبار را باهم بررسی کنیم. شما با نرم‌افزار هایپریک برای فروشگاه‌های آجیل و خشکبار، می‌توانید:

  1. صندوق فروشگاه را کنترل کنید؛
  2. موجودی انبار را تحت نظر بگیرید؛
  3. وصول شدن چک‌ها را بررسی کنید؛
  4. گروه کالاهای مختلف را ایجاد کنید؛
  5. به ترازو و کارتخوان فروشگاه وصل شوید؛
  6. بدون محدودیت کالاهای مختلف را اضافه کنید؛
  7. هرجایی که هستید، با گوشی یا کامپیوتر شخصی، روند مالی فروشگاه را زیر نظر بگیرید؛
  8. به پشتیبانی نامحدود دسترسی داشته باشید؛

 

بهترین نرم‌افزار حسابداری آجیل و خشکبار در بازار

مدیریت یک فروشگاه آجیل و خشکبار، کارهای ریز و درشتی زیادی دارد. به‌‌همین خاطر است که شما نمی‌توانید به تنهایی و به صورت سنتی، مدیریت مالی آن را به دست بگیرید و کنترل کنید. با یک نرم‌افزار حسابداری آجیل و خشکبار، می‌توانید تمام کارهای مالی‌تان را مدیریت کنید. منظورمان از کارهای مالی چیست؟ هرآنچه که به دخل و خرج کسب و کار شما مربوط شود؛ از خرید و فروش گرفته تا مدیریت صندوق و صندوق‌داری و حتی انبار گردانی. بهترین نرم‌افزار حسابداری آجیل و خشکبار در بازار، مدلی است که بتواند مدیریت صندوق، انبار، خرید، فروش، هزینه‌ها و هرآنچه را انجام دهد که مربوط به امور حسابداری است و تمام فرآیندها را به صورت هماهنگ مدیریت کند.

 

چه نرم‌افزاری در بازار تمام این خدمات را ارائه می‌کند؟ معلوم است! هایپریک. شما می‌توانید بدون نیاز به دانش حسابداری، کنترل تمام حساب‌های مالی فروشگاهتان را به دست بگیرید. تنها کاری که شما باید بکنید، وارد کردن اطلاعات محصولاتتان است. البته باید بگوییم که هایپریک، یک بانک اطلاعاتی کالا نیز دارد که اقلام متداول در آن قرار دارند و شما می‌توانید از این بانک اطلاعاتی برای وارد کردن کالاهای فروشگاهتان کمک بگیرید.

نرم‌افزار حسابداری آجیل و خشکبار هایپریک را شناختید. با وجود این نرم‌افزار، مدیریت فرآیندهای مالی یا همان دخل و خرج فروشگاه، بسیار راحت‌تر خواهد شد. کار کردن با این نرم‌افزار راحت است و برای کار کردن با آن، نیازی به دانش حسابداری ندارید. برای دانلود این نرم‌افزار، وارد سایت شوید و نگاهی به اشتراک‌ها بیندازید. بعد از انتخاب اشتراک و پرداخت هزینه، کافیست اقلام فروشگاه را وارد نرم‌افزار کنید. بقیه موارد را به هایپریک بسپارید. یک دموی 15 روزه رایگان در نظر گرفته‌ایم تا بتوانید از آن، برای آشنایی با نرم‌افزار و امکانات متنوع آن اشنا شوید.

 

اگر درباره نرم‌افزار هایپریک سوالی دارید، با شماره تلفن 02143378 تماس بگیرید یا در صفحه رسمی اینستاگرام  پیام بدهید. پشتیبان‌های هایپریک، پاسخگو تمام سوالات شما خواهند بود.

آینده حسابداری مغازه خود را با هایپریک تجربه کنید

آینده را امروز شروع کنید

خرید اشتراک