مجله هایپریک مجله هایپریک

نرم‌افزار دخل و خرج مغازه

مقالات نرم‌افزار دخل و خرج مغازه
زمان برای مطالعه: 7 دقیقه

فهرست مطالب

برای ثبت کردن حساب‌کتاب‌های مغازه از چه روشی استفاده می‌کنید؟ همان روش سنتی قلم و کاغذ یا از تکنولوژی و نرم‌افزارهای پیچیده‌ کمک می‌گیرید؟ اگر فکر می‌کنید در حال حاضر، بهترین روش برای حساب و کتاب مغازه را استفاده می‌کنید، باید بگوییم احتمال زیاد در مسیر اشتباهی قرار دارید! در ادامه می‌خواهیم دربارۀ یک نرم‌افزار دخل و خرج مغازه ساده و کاربردی صحبت کنیم که برای کار کردن با آن، هیچ نیازی به دانش حسابداری نیست. فقط کافیست تراکنش‌های مالی را در آن ثبت کنید. برای شناخت این نرم‌افزار، با هایپریک همراه باشید.

 

هر مغازه، یک نرم افزار دخل و خرج!

بیایید مراحل ثبت دخل و خرج مغازه را باهم مرور کنیم. باید هر تراکنش خرید، فروش یا هزینه را ثبت کنید. در کنار این موارد، میزان مالیات و تخفیف را هم روی کالاهای فروشگاه محاسبه کنید. از طرف دیگر باید حواستان به موجودی انبار هم باشد که اگر موجودی کالایی رو به اتمام بود، دوباره آن را شارژ کنید. حواس دیگرتان هم باید به تاریخ وصول چک‌ها باشد. به معنای واقعی کلمه، یک سر دارید و هزار سودا!

حالا فرض کنید با وجود تمام این شلوغی‌ها، کارها را انجام دادید. موقع گزارش‌گیری مالی ماهانه یا سالانه می‌رسد. اگر در ثبت موارد بالا، اشتباهی کرده باشید، برای حساب‌کتاب ماهانه یا سالانه‌تان به دردسر خواهید افتاد. اگر بخت با شما یار باشد و اشتباهی نکرده باشید، زمان زیادی را باید صرف حسابرسی و گزارش‌گیری کنید. در حالی که می‌توانید با یک کلیک ساده، تمام این کارها را در عرض چند ثانیه انجام بدهید. چطور؟ با یک نرم‌افزار ساده حسابداری فروشگاهی!

 

 با همچین نرم‌افزاری می‌توانید تمام تراکنش‌های فروشگاه را سریع و دقیق ثبت کنید. برای هر تراکنش، فاکتور دقیق و باجزئیات خواهید داشت. نرم‌افزار را به کارت‌خوان وصل کنید تا هنگام وارد کردن مبلغ، خطایی رخ ندهد و نرم‌افزار خودکار مبلغ را روی کارت‌خوان نمایش بدهد. انبارداری و انبارگردانی را بدون دردسر، با‌دقت و سریع انجام بدهید. چون حوالۀ ورود و خروج کالاها، خودکار ثبت خواهد شد و اطلاعات انبار، به‌روز خواهد ماند. گزارش‌های مالی مدنظرتان را در بازۀ زمانی دلخواه، با یک کلیک و سریع دریافت می‌کنید.

تمامی این موارد را می‌توانید با چند کلیک انجام بدهید، بدون آنکه خطایی رخ دهد. حتی دیگر برای حسابرسی، نیازی به حسابدار نیز نخواهید داشت و خودتان می‌توانید به سادگی، کارها را پیش ببرید. به همین خاطر است که می‌گوییم، هر مغازه، یک نرم‌افزار دخل و خرج نیاز دارد.

 

آیا برای مغازه و مدیریت مالی کسب‌وکارم، نیاز به یک نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی دارم؟

اگر بخش قبلی را خوانده باشید، می‌دانید جواب این سوال چیست. باید بگوییم بله. اگر صاحب یک کسب‌وکار یا فروشگاه باشید، حتما می‌دانید که مدیریت مالی آن، چه پیچیدگی‌هایی دارد. به احتمال زیاد تا امروز هم از یک حسابدار برای مدیریت مالی و حسابرسی‌ها کمک گرفته‌اید. اما با داشتن یک نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی، به راحتی می‌توانید بدون کمک حسابدار، مدیریت مالی فروشگاه را به دست بگیرید.

 

بگذارید با یک مثال، کاربرد نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی را بهتر معرفی کنیم. برای آخر سال نیاز به چه گزارش‌های مالی دارید؟ صورت سود و زیان و ترازنامه. همیشه برای تهیۀ این گزارش‌های مالی، حسابدار از شما فاکتورهای خرید، فروش، هزینه و… را می‌خواهد تا بتواند اسناد حسابداری آن را در دفتر روزنامه ثبت کند و بعد با کمک آن‎ها، گزارش‎ها را آماده کند.

 

با یک نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی، دیگر نیازی به حسابدار برای آماده کردن این گزارش‌ها ندارید. با هر فاکتور یا هزینه‌ای که ثبت می‌کنید، نرم‌افزار خودکار اسناد حسابداری آن را در دفتر روزنامه ثبت می‌کند. گزارش‌های مالی مهم مانند صورت سود و زیان هم، برای هر بازۀ زمانی که بخواهید آماده است و فقط با چند کلیک، می‌توانید آن را دانلود کنید. در کنار به عهده گرفتن کارهای حسابداری، این نرم‌افزارها کمکتان می‌کنند امور دیگر فروشگاه، مانند انبارداری، خرید و فروش، هزینه، مشتریان، تامین‌کنندگان و… را نیز راحت‎تر و سریع‌تر مدیریت کنید.

 

حسابداری منظم با هایپریک

نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی هایپریک، چه مزیت‌هایی دارد؟

تا اینجا بخشی از کاربردهای یک نرم‌افزار دخل و خرج مغازه برای کسب‌وکارتان آشنا شدید. حالا می‌دانید که چرا باید حساب‌کتاب فروشگاه را به یک نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی بسپارید و از آن کمک بگیرید. در ادامۀ مطلب، قرار است مزیت‌های نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی هایپریک را بررسی کنیم تا بدانید چرا آن را به‌عنوان بهترین نرم‌افزار دخل و خرج مغازه می‌شناسند.

 

تحت وب و ابری

این نرم‌افزار، تحت وب، ابری و آنلاین است. برای استفاده از آن، نیازی به دانلود و نصب نیست. فقط باید وارد سایت هایپریک شوید و اشتراک بخرید. هایپریک همیشه در دسترس شماست. می‌توانید در هر کجا و هر زمانی که بخواهید، به حساب‌کتاب فروشگاهتان دسترسی داشته باشید و با نرم‌افزار کار کنید.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی هایپریک، با همه دستگاه‌ها مثل لپ‌تاپ، تبلت، کامپیوتر شخصی، صندوق فروشگاهی، موبایل و انواع سیستم عامل‌ها مانند اندروید، ویندوز، مک یا iOS  سازگاری دارد. بنابراین، با همان لپ‌تاپ یا کامپیوتر ساده‌ای که در خانه دارید، می‌توانید با هایپریک کار کنید و امور فروشگاهتان را سریع‌تر و راحت‌تر پیش ببرید.

 

جامع و یکپارچه

با وجود هایپریک، نیازی به نرم‌افزارهای دیگر ندارید. مثلا اگر هایپریک را داشته باشید، دیگر نیازی نیست برای انبارداری، نرم‌افزار دیگری تهیه کنید. زیرا هایپریک جامع و یکپارچه است و با آن می‌توانید بخش‌های مختلف فروشگاه را مدیریت کنید. این نرم‎افزار، صندوق فروشگاهی مجهز با امکان اتصال به ابزار‌های متنوع مانند کارت‌خوان، بارکدخوان، ترازو، فیش‌پرینتر و… دارد.

 

ساده و هوشمند

یکی از مزیت‌های دیگر نرم‌افزار صندوق فروشگاهی هایپریک، سادگی آن است. برای کار کردن با آن، نیازی نیست حسابداری بلد باشید. باصرف کردن مدت زمان کمی، نحوۀ کار کردن با آن را یاد خواهید گرفت و می‌توانید به دیگران هم آموزش بدهید. پشتیبان‌های هایپریک هم در کنار شمایند و اگر نیازی باشد، کار کردن با آن را رایگان، یادتان می‌دهند.

 

بدون هیچ محدودیتی

نامحدود بودن هایپریک را نباید فراموش کرد! هیچ محدودیتی در ثبت تعداد کالا، مشتری، کارمندان و … ندارید و هر تعداد کالا، سند حسابداری، فاکتور و … می‌توانید ثبت کنید که نیاز دارید. مورد نامحدود دیگر، پشتیبانی است. پشتیبانی این نرم افزار محدودیتی ندارد و هر زمانی که سوالی داشته باشید یا به مشکلی بر بخورید، می‌توانید از پشتیبانی کمک بگیرید.

 

بانک کالا

احتمالا به نظرتان تعریف و ثبت کردن کالاها در نرم‌افزارهای حسابداری فروشگاهی، کار سخت و زمان‌بری به نظر بیاید. به‌همین خاطر، هایپریک، بانک کالا دارد. در بانک کالای هایپریک، حدود پنجاه هزار کالا تعریف کردیم که می‌توانید آن‌ها را چند کلیک، به لیست کالاهای فروشگاه‌تان اضافه کنید. اطلاعات این بانک همواره در حال به‌روز شدن است و به تعداد کالاهای موجود در آن اضافه می‌شود.

 

مدیریت کارمندان

فروشگاه شما چند کارمند دارد؟ احتمالا به جزء شما، یک صندوقدار، انباردار و پیک نیز در این فروشگاه مشغول به کارند. می‌توانید کارمندان بخش‌های مختلف را با یکدیگر هماهنگ کنید. از طرف دیگر، امکان محدود کردن دسترسی کارمندان به حساب فروشگاه را هم دارید. به‌عنوان مثال، به صندوقدار فروشگاه فقط دسترسی به صندوق فروشگاهی را بدهید. بنابراین او نمی‌تواند بخش‌های دیگر نرم‌افزار مانند هزینه‌ها را ببیند.

فرض کنید کارمند فروش، فاکتور فروشی را در صندوق فروشگاهی ثبت کرده است. هرچیزی که از فروشگاه خارج شود یا به فروش برسد، به صورت همزمان از انبار نیز کاسته می‌شود. بنابراین فروشنده و انباردار با هم هماهنگ‌اند. دیگر لازم نیست انباردار، موجودی کالاها را بررسی و اطلاعات تکراری وارد کند.

نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی هایپریک، چه مزیت‌هایی دارد؟

دانلود نرم‌افزار دخل و خرج مغازه رایگان

با نرم افزار حسابداری مغازه هایپریک، می‌توانید مدیریت مالی فروشگاهتان را تمام و کمال انجام بدهید. گفتیم که هایپریک تحت وب است و نیازی به دانلود و نصب ندارد. یک نسخه رایگان 7 روزه از هایپریک برای شما در نظر گرفته‌ایم. با آن، می‌توانید امکانات این نرم‌افزار و کاربردهایش برای مدیریت مالی و حساب فروشگاهتان، بررسی کنید و با قابلیت‌های مختلف آن آشنا شوید. برای بررسی اشتراک‌های هایپریک یا فعال کردن نسخه رایگان آن، وارد صفحه لیست قیمت شوید.

 

در این مقاله با یک نرم‌افزار دخل و خرج مغازه ساده و کاربردی آشنا شدید. نرم‌افزاری که فرآیند حسابداری فروشگاه شما را بسیار راحت می‌کند و کار کردن با آن، هیچ پیچیدگی ندارد. نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی هایپریک امن و قابل اعتماد است. تمام اطلاعات فروشگاهتان در هایپریک محافظت می‌شود. اگر دربارۀ هایپریک سوالی دارید، با پشتیبان‌های ما تماس بگیرید. شماره 02143378 منتظر تماس شماست.

آینده حسابداری مغازه خود را با هایپریک تجربه کنید

آینده را امروز شروع کنید

خرید اشتراک