مجله هایپریک مجله هایپریک

نرم افزار صندوق سوپرمارکت

کسب و کار نرم افزار صندوق سوپرمارکت
زمان برای مطالعه: 4 دقیقه

فهرست مطالب

نرم افزار صندوق سوپرمارکت، یک نرم افزار اختصاصی است که به صندوق فروشگاهی وصل می‌شود تا بتوانید امور مالی فروشگاه را مدیریت کنید. این نرم‌افزارها با راحت‎تر کردن مدیریت حسابداری و انبارداری مغازه، اجازه می‌دهند تا به‌جای تمرکز روی صندوق و وقت گذاشتن برای حساب‌وکتاب کردن، به پیشرفت کلی فروشگاه و برنامه‌ریزی برای آن فکر کنید. از سوی دیگر، برای محاسبه موارد مختلفی همچون سود و زیان، به همین اطلاعات مالی نیاز داریم. بدون نرم افزارهای مدیریت صندوق فروشگاه، محاسبه کردن مواردی مانند سود و زیان، بسیار سخت و پیچیده و حساب‎وکتاب کردن نیز وقت‌گیر می‎شود.

 

چه سوپرمارکت‌هایی باید از این نرم افزارها استفاده کنند؟

برای استفاده از نرم افزار صندوق سوپرمارکت هیچ محدودیتی ندارید. هر کسب‌وکاری که دارید، چه بزرگ و چه کوچک، می‌توانید از صندوق فروشگاهی استفاده کنید. به‌طورکلی باید گفت هر فروشگاهی با هر موقعیت و هر میزان فروش می‌تواند از این نرم افزارها برای مدیریت کسب‌وکارش کمک بگیرد. با این حال، هرچه فروشگاهتان بزرگ‌تر باشد، این نرم‎افزارها بیشتر به کارتان می‌آید. اگر صاحب سوپرمارکت‌اید و همچنان با روش سنتی آن را مدیریت می‌کنید، وقت تغییر است.

 

استفاد از یک نرم افزار صندوق فروشگاهی مناسب، مزایای زیر را به فروشگاهتان می‌رساند.

 

مهم‌ترین مزایای نرم افزارهای صندوق فروشگاهی چیست؟

یک نرم افزار حسابداری سوپرمارکت اجازه می‌دهد تا دخل‌وخرج را دقیق کنترل کنید. این نرم افزارها به‌صورت کاملاً هوشمند عمل می‌کنند تا نیازتان به استخدام نیروهای متعدد به حداقل ممکن برسد. از  این نرم افزارها در حالت آفلاین، به‌صورت محدود نیز می‌توان استفاده کرد تا در صورت قطعی اینترنت، اختلالی در روند ثبت فاکتورهای فروش در صندوق فروشگاهی یا فاکتورهای خرید، پیش نیاید. چون این نرم‌افزارها به صندوق فروشگاهی، کارت‌خوان، بارکدخوان و ترازو وصل می‌شوند، سرعت کارتان را بیشتر می‌کنند. یعنی می‌توانید مشتری‌های بیشتری داشته باشید و کارشان را سریع‌تر راه بیندازید.

 

یک نرم افزار صندوق فروشگاهی تحت وب، با سیستم‌های عامل‌های مختلفی مانند ویندوز، اندروید، مک و iOS سازگار خواهد بود. نرم افزارهای تحت وب از اطلاعات مالی‌تان، به‌صورت خودکار پشتیبان‌گیری و با رمزنگاری‌های استاندارد، محافظت می‌کنند. در نتیجه، اطلاعاتتان حتی در صورت وقوع اتفاق‌های غیرمترقبه مانند دزدی، آتش‌‌سوزی، سیل یا زلزله، از بین نمی‌روند.

 

با این نرم‌افزارها انبار منظمی خواهید داشت. در سوپرمارکت‌ها، انبارداری کردن و مدیریت کالاها مهم است. چون این مغازه‌ها، کالاهای فاسدشدنی زیادی دارند. صندوق فروشگاهی، کمکتان می‌کند تا بتوانید موجودی انبار را کنترل کنید. با هر فاکتوری که ثبت می‌کنید، میزان آن به صورت خودکار از انبار فروشگاه کسر یا به آن اضافه می‌شود. با این نرم‌افزارها می‌توانید به‌صورت گروهی نیز انبارگردانی کنید.

 

معرفی نرم افزار صندوق سوپرمارکت هایپریک

اگر دنبال بهترین نرم افزار حسابداری سوپرمارکت‌ می‌گردید، نرم افزار هایپریک را پیشنهاد می‌دهیم. مدیریت خرید و فروش، هزینه‌ها، حسابداری، انبارداری و انبارگردانی و مدیریت مشتریان و تامین‌کنندگان را می‌توانید به هایپریک بسپارید. یک حسابدار هوشمند که تمام حساب‌وکتاب مغازه را در دست دارد و شما را از استخدام یک حسابدار، بی‌نیاز می‌کند.

 

هایپریک نرم افزاری جامع است. یعنی با تهیه این محصول، دیگر نیاز نیست برای هر بخش از سوپرمارکتتان یک نرم افزار جداگانه بخرید. همین امر، هزینه‌هایتان را کمتر می‌کند. با استفاده از امکانات این نرم‌افزار، سوپرمارکتتان را مدرن، سریع، آسان و بادقت مدیریت کنید.

 

با هایپریک انباری منظم داشته باشید

هزینه استفاده از نرم‌افزار صندوق فروشگاهی چقدر است؟

قیمت نرم افزارهای صندوق سوپرمارکت، بستگی به میزان امکانات و مزایای آن‌ها دارد. به‌طورکلی هزینه مربوط به این نرم افزارها، بالا نیست و حتی با بودجه بسیار کم نیز می‌توان آ‌ن‌ها را تهیه کرد. با دانلود نرم افزار صندوق سوپرمارکت هایپریک، می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای مقرون به‌صرفه، فروشگاهتان را هوشمند مدیریت کنید. برای اطلاع از قیمت اشتراک‌های یک‌ماهه، سه‌ماهه، شش‌ماهه و یک‌ساله این نرم‌افزار، وارد سایت هایپریک شوید.

 

آیا برای استفاده از نرم افزار صندوق فروشگاهی هایپریک، نیاز به دانش خاصی است؟

خلاف تصور عموم مردم، برای استفاده از نرم افزار صندوق سوپرمارکت، نیازی به دانش حسابداری یا فنی ندارید. کار کردن با آن ساده است و همه اعضای فروشگاهتان راحت استفاده از آن را یاد می‌گیرند. خلاف نرم‌افزارهایی حسابداری مانند هلو یا محک، برای کار کردن با هایپریک و مدیریت حساب‌وکتاب‌ها، نیازی نیست حسابداری بلد باشید.

 

 

نرم افزار صندوق سوپرمارکت هایپریک با کمکتان می‌کند تا فروشگاه و امور مالی آن را آسان‎تر مدیریت کنید. این نرم افزار با ارائه قابلیت‌های متفاوت، کلیه نیازهای صاحبان سوپرمارکت‌های شهری را به طور کامل برطرف خواهد کرد. اگر همچنان درباره Hyperyek سوالی دارید، با شماره 02143378 تماس بگیرید. پشتیبان‌های Hyperyek پاسخگو سوال‌هایتان خواهند بود.

 

سوالات متداول

1. نرم افزار صندوق فروشگاهی چیست؟

نرم افزاری است که کمکتان می‌کند تا بخش‌های فروشگاه مانند بخش خرید و فروش و انبار را راحت و سریع مدیریت کنید.

2. نرم افزار صندوق سوپرمارکت هایپریک را چطور بخریم؟

برای خرید ابتدا در سایت ثبت نام کنید و عضو شوید. بعد در صفحه خرید اشتراک، اشتراک مدنظرتان را تهیه کنید.

3. نرم افزار صندوق سوپر مارکت هایپریک رایگان است؟

خیر. اما هایپریک یک اشتراک رایگان به مدت محدود دارد که می‌توانید از آن برای آشنایی بیشتر با نرم‌افزار استفاده کنید. امکانات و قابلیت‌های این اشتراک با سایر اشتراک‌های هایپریک تفاوتی ندارد.

آینده حسابداری مغازه خود را با هایپریک تجربه کنید

آینده را امروز شروع کنید

خرید اشتراک