مجله هایپریک مجله هایپریک

دانلود رایگان نرم افزار حسابداری برای مغازه

مقالات دانلود رایگان نرم افزار حسابداری برای مغازه
زمان برای مطالعه: 8 دقیقه

فهرست مطالب

حساب‌‌کتاب مغازه را چطور انجام می‌دهید؟ اگر می‌خواهید دخل‌وخرج مغازه را سریع‌تر و ریزبینانه پیش ببرید، از یک نرم افزار حسابداری مغازه کمک بگیرید. با دانلود رایگان نرم افزار حسابداری برای مغازه، ثبت تراکنش‌ها، پیگیری پرداخت‌ها و تهیه صورت‌های مالی بسیار سریع و راحت انجام می‌شود. برخی از نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی، حتی قابلیت‌هایی مانند تجزیه و تحلیل پیشرفته، مدیریت مشتریان و تامین‌کنندگان، حقوق و دستمزد، مدیریت سرمایه، مدیریت چک و حسابداری را هم دارند. هر کسب‌و‌کاری، برای مدیریت امور مالی‌اش، به این نرم‌افزارها و قابلیت‌هایش نیاز دارد. در ادامه مطلب، ویژگی‌های کلیدی نرم افزار حسابداری فروشگاهی را بررسی می‌کنیم.

 

نرم افزار مدیریت حسابداری فروشگاه چه کمکی به ما می‌کند؟

مدیریت دستی و سنتی تراکنش‌های مالی، دست‌وپا‌گیر و زمان‌بر است. این نوع حسابداری پر از خطاست و مدیریت کردن صورت‌های مالی با این روش، ریسک بسیاری دارد. نرم افزار حسابداری فروشگاهی، به شما اجازه می‌دهد امور مالی را دقیق پیش ببرید.

 

دوری از اشتباه

 ورود دستی داده‌ها و ثبت کردن تراکنش‌ها، احتمال خطا را افزایش می‌دهد. به ویژه زمانی که حجم تراکنش‌ها زیاد است. به‌همین خاطر ممکن است دردسرهای جدی برای کسب‌وکار و حسابداری آن درست کند. در صورتی که نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی، فرآیندهای حسابداری را دقیق و خودکار انجام می‌دهد؛ یعنی از مدیریت هزینه‌ها و ثبت فاکتور و پیش فاکتور خرید و فروش گرفته تا پیگیری پرداخت‌ها، انجام حسب‌وکتاب‌ها و ارائه گزارش‌های مالی مختلف. کافیست فاکتورهای خرید، فروش و هزینه را در نرم‌افزار ثبت کنید.

 

تصمیمات بهتر

اگر اطلاعات مالی را منسجم و منظم در یک مکان جمع‌آوری نکنید، نمی‌توانید یک نمای کلی و دقیق از آنچه ببینید که در سرتاسر کسب‌وکار اتفاق می‌افتد. بنابراین نمی‌توانید تصمیمات چندان درست و دقیقی بگیرید. حتی تنظیم بودجه و پیش‌بینی دقیق میزان سرمایه موردنیاز برای آینده نیز سخت‌ خواهد شد. نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی با متمرکز کردن اطلاعات مالی و ارائه ابزارهای گزارش و تحلیل، کمک می‌کند تا تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرید.

 

فروش بیشتر

برای راحت‌تر و بیشتر کردن فروش و یکپارچه کردن فاکتورهای فروشتان، می‌توانید از این نرم‌افزارها کمک بگیرید. اگر بخواهید یک جشنواره تخفیفی راه بیندازید، مدیریت کردن آن با این ابزار، روان‌تر و ساده‌تر خواهد شد. می‌توانید اطلاعات مشتریان را در این نرم‌افزارها ثبت کنید و باشگاه مشتریان را راه بیندازید. این نرم‌افزارهای گزارش‌های دقیقی در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید با دید آگاه‌تری برای آینده و برنامه فروش تصمیم بگیرید.

با نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی، پرسرعت‌تر پاسخگوی مشتریان خواهید بود. در نتیجه می‌توانید مشتریان بیشتری را راه بیندازید و زیادتر بفروشید. اصولا این نرم‌افزارها به صندوق‌های فروشگاهی وصل می‌شوند. یعنی فروشنده دیگر نیازی ندارد تا فاکتورها را دستی بنویسد. کافیست با بارکدخوان، بارکد روی محصول را اسکن کند تا قیمت آن مشخص شود. بعد از وارد کردن تعداد، فاکتور فروش آماده است. اگر از یک نرم افزار حسابداری فروشگاه پیشرفته استفاده کنید، می‌توانید آن را به کارت‌خوان وصل کنید. بعد از ثبت فاکتور فروش در صندوق، کارت‌خوان، خودکار قیمت را نمایش می‎دهد. تنها کار باقی مانده، کشیدن کارت و وارد کردن رمز عبور است.

به همین سادگی، همه چیز بدون خطا و پرسرعت پیش می‌رود. می‌توانید در بازه زمانی مشخص، کار مشتری‌های زیادتری را انجام بدهید تا سود بیشتری کسب کنید. اگر محصولاتتان وزنی است، می‌توانید نرم افزار حسابداری فروشگاهی را به ترازو وصل کنید. خود نرم‌افزار، تبدیل ضرایب را انجام می‌دهد.

 

حسابداری منظم با هایپریک

 

مدیریت خرید و هزینه بی‌دردسرتر

اگر ثبت کردن فاکتورهای خرید و هزینه را فراموش کنید یا هنگام ثبت کردنشان، دچار اشتباه شوید، تمام حساب‌کتاب فروشگاه به هم می‌ریزد. نمی‌توانید مقدار دقیق سود را مشخص کنید، برای خریدهای بعدی برنامه بهتری بریزید و در آخر متوجه می‌شوید که دخل‌و‌خرج مغازه خوب پیش نمی‌رود. اما با دانلود رایگان نرم افزار حسابداری برای مغازه، این اشتباهات پیش نمی‌آید. می‌توانید تمام مخارج فروشگاه را در نرم‌افزار ثبت کنید. نرم‌افزار  با توجه به میزان فروش، خرید، هزینه و موارد دیگر، گزارش‌های متنوعی را در اختیارتان قرار می‌دهد. گزارش‌هایی مانند میزان سود یا زیان، مالیات، ترازنامه، بیشترین میزان فروش و… .

برای مدیریت چک‌ها هم روی این نرم‌افزارها حساب باز کنید. مدل‌های مختلف پرداخت هزینه مانند نقدی، چک، کارت‌خوان و نسیه را پشتیبانی می‌کنند. یعنی می‌توانید بخشی از فروش یا هزینه را با چک و بخش دیگر را به صورت نقدی یا با کارت‌خوان دریافت کنید یا بپردازید.

 

بی‌نیازی به حسابدار

با کمک این نرم‌افزارها دیگر نیازی به حسابدار نخواهید داشت. نرم‌افزارهای حسابداری فروشگاهی ترازنامه، صورت سود و زیان، دفتر روزنامه و گزارش‌های مالیاتی را آماده می‌کنند. بعضی از آن‌ها حتی به سامانه مودیان هم وصل می‌شوند تا بتوانید فاکتورها را مستقیم برای این سامانه بفرستید و کارهای مالیاتی را هم پیش ببرید؛ بدون نیاز به دانش حسابداری!

 

مدیریت بهتر موجودی‌ها

مدیریت بهتر موجودی‌ها یعنی چه؟ یعنی از اوضاع انبار باخبر باشید و بتوانید کالاهای موجود در آن را مدیریت کنید. با ثبت فاکتور در نرم‌افزار حسابداری، حواله ورود و خروج از انبار، خودکار ثبت می‌شود. بنابراین اطلاعات انبار همیشه به‌روز خواهد بود. انبارگردانی هم با وجود این نرم‌افزارها راحت‌تر از قبل خواهد شد. نرم‌افزارهایی مثل هایپریک، انبارگردانی گروهی هم دارند!

نرم افزار مدیریت حسابداری فروشگاه رایگان چه کمکی به ما می‌کند؟

 

هایپریک، نرم افزار حسابداری برای مغازه

مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم، تنها قسمتی از کارهایی است که یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی انجام می‌دهد. هایپریک، یکی از این نرم‌افزارهاست که دموی رایگان برای مدت زمان محدود دارد. امکانات این دموی رایگان، با اشتراک‌های پولی هایپریک هیچ تفاوتی ندارد. بنابراین فرصت خوبی است تا ویژگی‌ها و امکانات هایپریک را بررسی کنید. این نرم‌افزار تحت وب است و نیازی به دانلود و نصب ندارد. برای استفاده از آن، وارد سایت هایپریک شوید، در سایت ثبت نام کنید و فروشگاهتان را راه بیندازید.

 

6 ویژگی مفید هایپریک برای مدیریت حسابداری فروشگاه

یک بار دیگر بخش‌های قبلی مقاله را بخوانید. در بخش‌های قبلی درباره کمک‌هایی صحبت کردیم که یک نرم ‌افزار حسابداری فروشگاهی به مدیریت فروشگاه می‌کند. هایپریک به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی هوشمند، تمام کارهای بالا را برای شما انجام می‌دهد و کمکتان می‌کند تا با مدیریت امور مالی بهتر، بتوانید کسب‌وکارتان را رشد بدهید و بهتر برنامه بریزید. هایپریک ویژگی‌های مفید زیادی دارد. اگر بخواهیم تنها به 6 مورد از آن‌ها اشاره کنیم، تحت وب بودن، سادگی و هوشمندی، نامحدود بودن، امنیت، وجود بانک کالا و پشتیبانی باکیفیت انتخاب ماست.

 

تحت وب بودن

زمانی که می‌گوییم هایپریک تحت وب است، یعنی نیازی به دانلود و نصب ندارد. با هر دستگاهی می‌توانید از آن استفاده کنید که دارید. کامپیوتر، لپ‌تاپ، تبلت و گوشی موبایل. سیستم عامل نیز اهمیتی ندارد. هایپریک با سیستم عامل‌های اندروید، ویندوز، مک و iOSسازگار است.

 

سادگی و هوشمندی

منظورمان از سادگی و هوشمندی هایپریک، انجام امور فروشگاه به سادگی و بدون نیاز به کسب دانش در زمینه‌های حسابداری، انبارداری و… است. یعنی این نرم‌افزار اسناد حسابداری، انبارداری  و… را خودکار ثبت می‌کند. گزارش‌های حسابداری، انبارداری، مالیاتی، ترازنامه و… را هم هوشمند در تاریخ مدنظر شما آماده می‌شود.

 

نامحدود بودن

برای ثبت کالا یا خدمات خود، هیچ محدودیتی ندارید. هر تعداد کالایی که دارید را می‌توانید در قسمت تعریف محصول هایپریک ثبت کنید. برای ثبت فروشنده، انباردار، تامین‌کننده و مشتری نیز هیچ محدودیتی ندارید. با هایپریک می‌توانید تمام کارمندان، مشتریان و تامین‌کنندگان را یکپارچه مدیریت کنید.

 

امنیت و حفظ اطلاعات

هایپریک از داده‎های مالی شما حفاظت می‌کند و آن‎ها را در اختیار هیچ شخص یا سازمانی قرار نمی‌دهد. اگر حادثه طبیعی مانند آتش‌سوزی یا زلزله اتفاق بیفتد، اطلاعات مالی‌تان حذف نمی‌شوند و از بین نمی‌روند. در هرجا و مکانی که باشید، به این اطلاعات دسترسی خواهید داشت. حتی زمانی که اینترنت بین‌المللی قطع شود، می‌توانید همچنان با هایپریک کارها را پیش ببرید.

 

بانک کالا

فروشگاه‌ها، محصولات و کالاهای مختلف و متعددی دارند. اضافه کردن همه این کالاها به‌صورت دستی، کمی سخت و زمان‌بر است. هایپریک بانک کالایی دارد که بیش از 40 هزار کالا در آن تعریف کرده‌ایم. به‌راحتی می‌توانید کالاهای مدنظرتان را با جست‌وجو کردن، در این بانک پیدا و به لیست محصولات فروشگاه‌تان اضافه کنید.

 

پشتیبانی با کیفیت

بدون پشتیبانی باکیفیت چطور می‌خواهید مشکلات احتمالی را برطرف کنید؟ پشتیبانی باکیفیت هایپریک، 7 روز هفته در خدمت شماست. اگر هنگام استفاده از نرم‌افزار مشکلی پیش آمد، شما را راهنمایی می‌کنند و نحوه کار کردن با نرم‌افزار را یادتان می‌دهند.

 

با دانلود رایگان نرم‌افزار حسابداری برای مغازه، امور مالی و حسابداری مغازه را بدون اشتباه و سریع‌تر از همیشه پیش خواهید برد. هایپریک اشتراک رایگان برای مدت زمان محدود هم دارد. این نسخه دموی رایگان با نسخه‌های پولی هایپریک ندارد. بعد از تمام شدن این فرصت، می‌توانید اشتراک هایپریک را به صورت یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یک ‌ساله تهیه کنید. اگر درباره هایپریک سوالی دارید، با شماره تلفن 02143378 تماس بگیرید. پشتیبان‌های ما پاسخگو سوالات شما خواهند بود.

سوالات متداول

1. هایپریک رایگان است؟

هایپریک، یک اشتراک رایگان به مدت محدود دارد که می‌توانید از آن برای آشنایی بیشتر با نرم‌افزار استفاده کنید. امکانات این اشتراک رایگان با دیگر اشتراک‌ها، هیچ تفاوتی ندارد.

2. چطور هایپریک را بخریم؟

برای خرید اشتراک هایپریک، وارد صفحه اصلی سایت شوید و روی گزینه خرید اشتراک، در بالای صفحه سمت چپ کلیک کنید.

3. چطور هایپریک را نصب کنم؟

هایپریک نصب کردنی و دانلود کردنی نیست. فقط باید در سایت هایپریک عضو شوید و اشتراک بخرید.

آینده حسابداری مغازه خود را با هایپریک تجربه کنید

آینده را امروز شروع کنید

خرید اشتراک