مجله هایپریک مجله هایپریک

بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی رایگان

مقالات بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی رایگان
زمان برای مطالعه: 6 دقیقه

فهرست مطالب

 

به نظر شما نرم افزار حسابداری فروشگاهی چیست و چه کاربرد مهمی دارد؟ اصولا مدیریت امور مالی فروشگاه کار دشواری است. به‌‌همین خاطر همه صاحبان فروشگاه، مغازه و حتی کسب و کار کوچک، به نرم‌افزار حسابداری نیاز دارند تا با کمک آن، بتوانند محصولات، درآمد و هزینه‌شان را مدیریت کنند. بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی رایگان می‌تواند مدیریت صفر تا صد امور مالی فروشگاهتان را ساده‌تر کند. کارهایی مانند صدور صورت‌حساب مشتریان، انبارداری، مدیریت هزینه‌ و خرید، و پیگیری بدهی‌ها و … بدون وقت تلف کردن انجام می‌شوند.

 

در این مقاله قرار است بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی رایگان را به شما معرفی کنیم.

 

چرا باید مدیریت مالی فروشگاه را به یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی بسپاریم؟

با استفاده از این ابزار، سریع‌تر و بدون خطا و اشتباه، کارهای مالی را پیش می‌برید. مزیت اصلی استفاده از نرم‌افزار حسابداری مدرن، کارایی است. چرا که اجازه می‌دهند همه اطلاعات مالی خود را در یک مکان نگه دارید. به‌راحتی می‌توانید ببینید چقدر فروخته‌اید، چقدر هزینه کرده‌اید، موجودی کالاهایتان چقدر است، گزارش‌های سود و زیانتان را بررسی کنید، صندوق فروشگاهی و انبارداری داشته باشید و هزاران کار دیگر.

 

این نرم‌افزار انواع گزارش‌ها و صورت‌های مالی از جمله صورت سود و زیان، مالیات و ترازنامه را ایجاد می‌کند تا بتوانید سرمایه‌تان را بهتر مدیریت کنید و برای آینده، برنامه کاربردی‌تری بریزید. مثلا گزارش‌های سود و زیان ماه‌ها و سال‌های قبل را با وضعیت فعلی‌تان مقایسه کنید. این نرم‌افزارها به شما داده‌های مطمئن می‌دهند تا بتوانید با کمک آن‌ها، رشد کسب‌وکارتان را تجزیه و تحلیل و روندهای فروش را بررسی کنید تا تصمیم‌های آگاهانه بگیرید. این نکته را فراموش نکنید که برای کار کردن با این نرم‌افزارها، نیازی به دانش حسابداری ندارید.

 

4 کاربرد اصلی نرم افزار حسابداری فروشگاهی رایگان (هایپریک)

اگر یک بار مدیریت مالی فروشگاهتان را به یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی بسپارید، دیگر به حساب‌وکتاب کردن سنتی باز نمی‌گردید. البته نباید فراموش کنید که دیگر روش‌های سنتی، پاسخگو سرعت دنیای امروزی نیستند. بنابراین می‌توانید صفر تا صد مدیریت امور مالی خود را به این ابزار بسپارید تا بدون خطا و با بیشترین سرعت، امور مالی کسب‌وکارتان پیش برود. در ادامه، 4 کاربرد اصلی نرم افزار حسابداری فروشگاهی رایگان را باهم مرور می‌کنیم. می‌توانید برای بررسی امکانات و کاربرد این نرم‌افزار، از نسخه رایگان 7روزه هایپریک استفاده کنید.

 

مدیریت فروش

با همچین ابزاری، فروش مغازه را راحت‌تر از همیشه مدیریت خواهید کرد. نرم افزار حسابداری فروشگاهی هایپریک، صندوق فروشگاه دارد. این صندوق فروشگاهی به ابزارهای مختلف، مانند کارت‌خوان، بارکدخوان، ترازو و فیش پرینتر وصل می‌شود. همچنین روش‌های مختلف فروش مانند نقدی، کارت‌خوان، نسیه و چکی نیز در اختیار شماست. شما با این صندوق می‌توانید روی هر کالا به صورت جداگانه یا روی کل فاکتور، تخفیف بدهید. می‌توانید میزان مالیات بر ارزش افزوده را نیز مشخص کنید. با ثبت کردن هر فاکتور فروش، میزان کالا به صورت خودکار از انبار نیز کم می‌شود. اگر محصولات شما کیلویی است، نرم‌افزار به صورت خودکار تبدیل ضریب را انجام می‌دهد. گزارش‌های مخصوص برای فروش نیز در این نرم‌افزار آماده می‌شود که در بخش‌های بعدی، به آن اشاره می‌کنیم.

 

مدیریت خرید و هزینه

دقیقا مانند مدیریت فروش و صندوق فروشگاهی، صفر تا صد مدیریت خرید و هزینه‌ها نیز بر عهده نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی هایپریک است. می‌توانید برای هر هزینه و خرید، فاکتور جداگانه ثبت کنید. مدیریت چک‌ها نیز در این قسمت اتفاق می‌افتد. می‌توانید روش خرید و هزینه‌تان از جمله نقدی، چک، کارتخوان و نسیه را در این بخش ثبت کنید. گزارش‌های مربوط به مدیریت خرید و هزینه نیز در این بخش آماده می‌شوند.

 

انبارداری و انبارگردانی

یکی از مواردی که به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهتر برنامه بریزید و به سوددهی بیشتری برسید، مدیریت انبار و موجودی‌هایتان است. اینکه بدانید دقیقا از هر کالا چقدر موجودی دارید و چه زمانی وقت خرید دوباره می‌رسد، به شما اجازه می‌دهد تا بهتر برنامه بریزید و سرمایه‌تان را مدیریت کنید. نرم‌افزار هایپریک، در مدیریت انبار و انبارگردانی کمکتان می‌کند. تنها کاری که باید انجام بدهید، وارد کردن اطلاعات است. برای وارد کردن اطلاعات نیز می‌توانید از بانک کالای هایپریک کمک بگیرید. در این بانک، اطلاعات کامل بیش از 30 هزار محصول وجود دارد. کافیست آن‌ها را به انبارتان اضافه کنید.

 

حسابداری

بعد از مدیریت فروش، خرید، هزینه و انبارداری، به گزارش‌های مالی دقیق نیاز دارید تا بتوانید عملکردتان در یک بازه مشخص را بررسی کنید. بخش حسابداری هایپریک، دقیقا همین کار را برای شما انجام می‌دهد. گزارش‌های مختلف و دقیقی برای شما آماده می‌کند تا با کمک آن، بتوانید عملکردتان را بررسی کنید. با این گزارش‌ها می‌توانید برنامه دقیق‌تری بریزید و تصمیم‌های بهتری بگیرید. هایپریک چه گزارش‌هایی را در اختیارتان قرار می‌دهد؟ در ادامه بخوانید:

  • ترازنامه؛
  • ارائه‌ گزارش‌های مالیاتی؛
  • دفتر روزنامه؛
  • دفتر حساب‌ها؛
  • چک‌های دریافتی و پرداختی؛
  • جابجایی و گردش‌های کالا؛
  • تعداد و حجم فروش کالاها؛
  • موجودی کالا؛
  • سفارش‌های خرید و فروش؛
  • بیشترین کالای فروخته شده از نظر قیمت یا تعداد؛

 

در واقع هایپریک به شما کمک می‌کند تا بدون دانش حسابداری، بتوانید مدیریت حساب اشخاص و اسناد خرید، فروش و هزینه‌های فروشگاه را ثبت کنید. همینطور، حساب‌های بانکی مختلف تعریف کنید، دفتر روزنامه را ببینید، گزارش سود و زیانتان را در بازه دلخواه بررسی و اسناد دریافتی و پرداختی را به صورت خودکار ثبت کنید. به پرداخت چند مرحله‌ای و روش‌های متنوع فروش و خرید نیز اشاره کردیم.

 

4 کاربرد اصلی نرم افزار حسابداری فروشگاهی رایگان (هایپریک)

انجام حسابداری فروشگاه به صورت رایگان با هایپریک

نرم افزار حسابداری فروشگاهی هایپریک را 15 روز به صورت رایگان استفاده کنید. این 15 روز، فرصت مناسبی برای بررسی امکانات فوق‌العاده و کاربردهای بی‌اندازه این نرم‌افزار است. مطمئنا بعد استفاده از این نرم‌افزار، دیگر نمی‌توانید به دنیای حسابداری سنتی بازگردید. با کمک هایپریک، بدون نیاز به حسابدار و دانش حسابداری، می‌توانید امور مالی خود را مدیریت کنید و برای سرمایه‌تان، بهتر برنامه بریزید.

 

نیازی به دانلود نرم افزار حسابداری فروشگاهی رایگان هایپریک نیست! این نرم‌افزار تحت وب است. یعنی بدون نیاز به دانلود، نصب یا دستگاه خاصی، می‌توانید از آن استفاده کنید. فقط باید با لپ‌تاپ، تبلت یا کامپیوتر، وارد سایت هایپریک شوید. در سایت ثبت نام و نسخه 15 روزه رایگان را انتخاب کنید.

 

این نرم‌افزار روی همه سیستم‌عامل‌ها از جمله مک، ویندوز، ios و اندروید، کار می‌کند. به خاطر تحت وب بودنش، می‌توانید در هر زمان و در هر مکانی، به حساب‌های فروشگاهتان دسترسی داشته باشید و آن‌ها را تحت نظر بگیرید. درباره هایپریک سوالی دارید؟ با شماره 02143378 تماس بگیرید. پشتیبان‌های هایپریک، در خدمت شمایند.

آینده حسابداری مغازه خود را با هایپریک تجربه کنید

آینده را امروز شروع کنید

خرید اشتراک