مجله هایپریک مجله هایپریک

نسخه جدید هایپریک منتشر شد

اخبار نسخه جدید هایپریک منتشر شد
زمان برای مطالعه: 6 دقیقه

فهرست مطالب

نسخه جدید هایپریک منتشر شد. از 5 ویژگی برجسته هایپریک نسخه 1.10.0 خبر دارید؟ هایپریک برای این طراحی شده است که مدیریت کسب‌وکار را از همیشه راحت‌تر کند. برای اینکه بتوانیم به این هدف برسیم، همیشه در حال تحقیق و تفحص هستیم و از کاربرانمان نظرخواهی می‌کنیم. حالا هایپریک با انتشار نسخه جدید، به این هدف نزدیک‌تر شده است. با افتخار اعلام می‌کنیم که نسخه جدید هایپریک با ویژگی‌های تازه و بهبود یافته، هم‌اکنون برای استفاده شما عزیزان در سایت قرار دارد. اینکه نسخه جدید چه ویژگی دارد و چه چیزهایی در این نسخه تغییر کرده یا به آن اضافه شده است را در ادامه مطلب بخوانید.

 

هایپریک کار خود را از کجا شروع کرد؟

سال 1395 بود که راه آسان کردن مدیریت فروشگاه را انتخاب کردیم و تصمیم گرفتیم نرم‌افزاری برای حل کردن مشکلات مختلف مدیریت فروشگاه طراحی کنیم. هدف اصلی ما ( شرکت همکاران ایده پرداز یکتا )، شناخت نیازمندی‌ها و چالش‌های مدیریت حسابداری فروشگاه‌ها در اصناف مختلف و ارائه راهکارهای نرم‌افزاری نوین برای رفع آن‌هاست.

تا به امروز، توانسته‌ایم با ارائه‌ راهکار یکپارچهٔ مدیریت فروشگاه (نرم افزار صندوق فروشگاهی، نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی و دیگر ابزارهای مورد نیاز) یکی از اساسی‌ترین چالش‌های فروشگاه‌ها را حل کنیم. این اساسی‌ترین چالش، مواجهه فروشگاه‌ها با پیچیدگی نرم‌افزارهای حسابداری عمومی و سنتی بود. در واقع نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی ما، مدیریت مالی و حساب‌کتاب فروشگاه‌های بزرگ و کوچک را ساده می‌کند.

 

نسخه جدید هایپریک، چه ویژگی‌هایی دارد؟

نسحه جدید هایپریک، از همین حالا در سایت ما برای همه افراد در دسترس است. کافیست وارد سایت شوید و بعد از مشاهده اشتراک‌ها، بسته مدنظرتان را تهیه کنید. می‌توانید نسخه رایگان 15 روزه را نیز امتحان کنید تا از کارآمد بودن این نرم‌افزار برای کسب‌وکارتان مطمئن و با امکانات آن نیز آشنا شوید. در ادامه، ویژگی‌هایی که در نسخه جدید اضافه شده‌اند را معرفی می‌کنیم.

 

اضافه شدن گزارش پرفروش‌ها بر اساس مبلغ یا مقدار در خانه

یکی از ویژگی‌های جذابی که به نسخه جدید اضافه شده است، گزارش پرفروش‌هاست. فرض کنید می‌خواهید بدانید مشتریان شما، بیشتر سراغ خرید کدام کالاها می‌روند. با این گزارش‌گیری، می‌توانید مشخص کنید که پرفروش‌ترین کالاهای شما در فروشگاه، کدام‌اند و چه تعداد از آن فروختید. می‌توانید پرفروش‌ترین محصول را بر اساس مبلغ و مقدار، مشخص کنید. یک نمودار نیز در این بخش آماده شده است تا از لحاظ بصری، به شما کمک کند گزارش را بهتر درک کنید. این گزارش را می‌توانید برای بازه زمانی 3 روزه، 7 روزه یا بازه زمانی دلخواهتان ببینید.

 

اضافه شدن گزارش بیشترین خریدها بر اساس مبلغ یا مقدار در خانه

با این ویژگی، می‌توانید مشخص کنید که کدام کالا را بیشتر از بقیه خریده‌اید. درست مثل بخش قبلی، می‌توانید گزارش بیشترین خریدها را بر اساس مبلغ یا مقدار مشاهده کنید. مثلا بیشترین خرید شما بر اساس مقدار، 100 عدد پفک نمکی بوده است؛ اما بیشترین خریدتان بر اساس مبلغ، 2میلیون تومانی بوده است که صرف خرید مرغ و گوشت منجمد کرده‌اید. این گزارش را نیز می‌توانید به صورت نمودار، مشاهده کنید. همچنین، می‌توانید گزارش بیشترین خریدها را در بازه زمانی 3 روزه، 7 روزه یا بازه زمانی دلخواهتان بررسی کنید.

 

اضافه شدن امکان اتصال به ترازوهای محک برای وزن‌کشی محصولات وزنی

اگر صاحب فروشگاهی هستید که محصولات آن را باید به صورت کیلویی بفروشید، این ویژگی جدید مختص شماست. می‌توانید نرم افزار را به ترازو محک وصل کنید. بعد کافیست وزن کالا را با ترازو بکشید، مقدار وزن کالا به صورت خودکار، وارد سیستم و فاکتور می‌شود. نرم‌افزار قیمت را نیز متناسب با وزن کالا، مشخص می‌کند. در نتیجه، بدون هیچ خطایی، فاکتور فروش آماده است. می‌توانید در بخش تنظیمات، فعال بودن یا نبودن اتصال نرم‌افزار به ترازو را نیز مشخص کنید. نگران تبدیل واحد نباشید. نرم‌افزار به صورت خودکار، تمام تبدیل واحد‌ها را انجام می‌دهد. فقط کافیست هنگام وارد کردن کالا به انبار، در قسمت واحد فروش محصول، گزینه وزنی را انتخاب و قیمت آن برای هر کیلو را نیز مشخص کنید.

 

اضافه شدن امکان انبارگردانی گروهی از طریق فایل اکسل

ویژگی بعدی نسخه جدید هایپریک، امکان انبارگردانی گروهی است. به جای آنکه اطلاعات هر کالا را به صورت جداگانه در نرم‌افزار و انبار ثبت کنید، می‌توانید از فایل اکسل برای گروهی ثبت کردن آن استفاده کنید. برای این کار وارد قسمت انبارگردانی شوید. در اینجا می‌توانید فایل اکسل آماده موجودی انبارتان را دانلود کنید. حالا در این فایل، مواردی را تغییر بدهید یا اضافه کنید که دوست دارید. بعد فایل را در قسمت انبارگردانی آپلود کنید.

 

بهبود رابط کاربری و رفع موارد گزارش شده

با ایجاد تغییرات ظاهری، سعی کردیم که کار کردن با هایپریک را از همیشه راحت‌تر کنیم. حالا کار کردن با پنل کاربری و امکانات مختلف نرم‌افزار، ساده‌تر از نسخه قبلی شده است. بعضی از قسمت‌های نرم‌افزار را برای درک بهتر، رنگی کرده‌ایم. همینطور با اضافه شدن نمودارهای مختلف، بهتر می‌توانید گزارش‌ها را درک کنید. بهبود طراحی رابط کاربری نرم‌افزار در نسخه جدید، باعث شده است که دیگر برای کار کردن با آن سردرگم نشوید. با این حال اگر همچنان برای کار با نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی هایپریک، نیاز به آموزش داشتید یا مشکلی پیش‌آمد، می‌توانید از پشتیبانی نامحدود و رایگان ما استفاده کنید و سوال‌های خود را بپرسید.

به عنوان مثال، یکی از ویژگی‌های ظاهری جدید، اضافه شدن تولتیپ ارزش افزوده است. زمانی که یک کالا را در صندوق انتخاب می‌کنید، کنار آن یک علامت تعجب می‌بینید. اگر روی آن کلیک کنید، یک پنجره برای شما باز می‌شود. در این پنجره اطلاعات کامل محصول آمده است. پایین پنجره بخش مربوط به ارزش افزوده را مشاهده می‌کنید. این بخش به شما می‌گویید که در قیمت نهایی محصول، ارزش افزوده محاسبه شده است یا خیر. می‌توانید خودتان ارزش افزوده را به قیمت نهایی محصول اضافه کنید.

 

 

چطور از نسخه جدید هایپریک استفاده کنیم؟

نسخه جدید هایپریک، برای کاربران فعلی به صورت خودکار اعمال می‌شود. یعنی نیازی نیست که نرم‌افزار را به صورت دستی به‌روزرسانی کنید. همینطور یک دفترچه راهنما در پنل کاربری‌تان قرار دارد که می‌توانید با کمک آن، از تغییرات نسخه جدید باخبر شوید و آن‌ها را به کار بگیرید. اگر عضو باشگاه مشتریان هایپریک نیستید، بعد از ثبت نام و خرید اشتراک، نسخه جدید به صورت خودکار برای شما فعال خواهد شد.

با مطالعه موارد فوق، با نسخه 1.10.0 هایپریک آشنا شدید. این نسخه ویژگی‌هایی دارد که مدیریت مالی و حساب‌کتاب فروشگاه را از قبل هم ساده‌تر خواهد کرد. ویژگی افزودن ترازو و وصل کردن آن به نرم‌افزار، برای فروشگاه‌های آجیل و خشکبار، قنادی‌ها، عطاری‌ها و کسانی که با وزن کشیدن سر و کار دارند، بسیار کارآمد است و احتمال به وجود آمدن خطا را بسیار کمتر می‌کند. می‌توانید از طریق صفحه خرید اشتراک عضوی از هایپریک شوید.

 

دموی 15 روزه رایگان نیز در اختیار شماست تا بتوانید امکانات نرم افزار حسابداری فروشگاهی ما را بسنجید و کارآیی آن برای کسب‌وکارتان را بررسی کنید. اگر سوالی دارید یا مشکلی پیش آمد، پشتیبانی هایپریک در خدمت شماست. با شماره 02143378 تماس بگیرید و مشکلتان را مطرح کنید. سوالات خود را در چت آنلاین سایت از کارشناس پشتیبانی بپرسید و برای حساب‌کتاب کسب‌وکارتان، روی هایپریک حساب باز کنید.

برچسب‌ها:
آینده حسابداری مغازه خود را با هایپریک تجربه کنید

آینده را امروز شروع کنید

خرید اشتراک