مجله هایپریک مجله هایپریک

نرم افزار حسابداری فروشگاهی برای اندروید

مقالات نرم افزار حسابداری فروشگاهی برای اندروید
زمان برای مطالعه: 5 دقیقه

فهرست مطالب

امروزه به منظور مدیریت و بررسی روند پیشرفت در هر کسب و کاری، نیاز به کنترل مالی و حسابداری است. با توجه به تفاوت‌های هر فروشگاه، نرم افزارهای اختصاصی برای هر کدام وجود دارد. گاهی اوقات کار با این نرم افزار‌ها به قدری سخت می‌شود که افراد دوباره به روش‌های سنتی روی می‌آورند.
هایپریک یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی اندروید است ( محصول شرکت همکاران ایده پرداز یکتا ) که با کاربری آسان، به طور اختصاصی برای حسابداری در فروشگاه‌ طراحی شده‌ است. در این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی‌های برتر این نرم افزار حسابداری فروشگاهی اندروید آشنا کنیم.

 

معرفی نرم افزار هایپریک

هر کسب و کار بسته به ماهیت خود تفاوت‌هایی در نحوه حسابداری و بررسی حساب‌های مالی دارد. برای افزایش سرعت و دقت در این روند نرم افزار‌های جامع حسابداری فروشگاهی طراحی شده است. هایپریک با رابط کاربری آسانی که دارد؛ به عنوان بهترین نرم افزار حسابداری برای اندروید شناخته می‌شود.
شما در مدت زمان کم بعد از راه اندازی هایپریک، می‌توانید فرایند فروش را آغاز کنید. برای دسترسی راحت، این نرم افزار بر روی بستر اندروید نیز کار می‌کند. شما می‌توانید به صورت آفلاین هم به اطلاعات حسابداری مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید.

6 مزیت استفاده از هایپریک

هایپریک با شناخت چالش‌های موجود در نرم افزار‌های حسابداری، اقدام به طراحی نرم افزار حسابداری اندروید رایگان کرده‌ است. این نرم افزار، برای فروشگاه‌ها و مغازه‌هایی مثل سوپرمارکت کاربرد وسیعی دارد. از جمله مزایای این نرم افزار فروشگاهی اندروید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

رابط کاربری آسان
هایپریک در طراحی بهترین نرم افزار حسابداری اندروید رایگان، پیچیدگی‌ها را به حداقل رسانده‌است. این موضوع باعث می‌شود؛ افراد حتی بدون داشتن دانش در زمینه حسابداری و انبارداری، هم بتوانند به سادگی از آن استفاده کنند. هوشمند بودن این نرم افزار سبب می‌شود بسیاری از امور به صورت خودکار انجام شوند. برای مثال اسناد مختلف حسابداری و انبارداری به طور خودکار ثبت می‌شوند. این امکان نیز برای شما فراهم می‌شود تا به طور خودرکار به گزارش‌های حسابداری و مالیاتی دسترسی داشته باشید.

 

مستقل از دستگاه
هایپریک شما را از خرید و نگهداری تجهیزات و سرور‌های گران قیمت شبکه بی نیاز می‌کند. این نرم افزار تحت وب و ابری است و نیازی به نصب بر روی سیستم ندارد. این موضوع باعث می‌شود شما در هر زمانی با ابزار‌های مختلف به اطلاعات مالیاتی مد نظر خود دسترسی داشته‌باشید. هایپریک به عنوان یکی از بهترین های بازار مختص اندروید نیز به شمار می‌آید. شما حتی با گوشی همراه خود هم می‌توانید از اطلاعات فروشگاه با خبر شوید. این ویژگی باعث می‌شود گزارش‌گیری به سادگی امکان پذیر باشد.

 

مدیریت فروشگاه با هایپریک

 

بانک جامع کالا
شاید دغدغه اول مدیران فروشگاه قبل از آغاز به کار، این باشد که زمان کافی برای تعریف هر یک از کالا‌های فروشگاه به نرم افزار حسابداری باشد. با گذر زمان و گسترش کسب و کار، تعداد کالا‌ها نیز بیشتر می‌شود. با طولانی تر شدن این مدت زمان، افتتاح و آغاز کار مجموعه به تاخیر می‌افتد. هایپریک به عنوان بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی اندروید ، برای حل این چالش، بانک جامع کالا دارد.

این بانک کالا با بیش از 100 هزار کالا، به منظور تسهیل در روند فعالیت فروشگاه ایجاد شده است. برای افزایش سرعت در افزودن کالا، از اکسل نیز می‌توانید این کار را انجام دهید. از اکسل امکان اضافه کردن کالا‌ها به صورت گروهی فراهم شده است.

دسترسی آفلاین
امروزه قطعی و اختلال در اینترنت عملکرد بسیاری از نرم افزار‌های را با مشکل مواجهه می‌کند. هایپریک در شرایط قطعی اینترنت نیز کماکان می‌تواند به فعالیت خود ادامه بدهد. این نرم افزار حسابداری فروشگاهی اندروید، با دسترسی به صورت آفلاین، نیز برای شما فراهم می‌سازد. در نتیجه امکان ادامه فعالیت خرید و فروش در فروشگاه ایجاد می‌شود. شما به صورت آفلاین می‌توانید سفارش‌های خرید و فروش را در این نرم افزار فروشگاهی اندروید ثبت کنید. در این شرایط حتی مشکلی برای چاپ فیش خرید نیز پیش نمی‌آید.

 

پشت سر گذاشتن محدودیت‌ها
هایپریک با در نظر گرفتن چالش‌های مختلف نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی، بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی اندروید را طراحی کرده است. در نهایت محدودیت‌ها در استفاده از امکانات مختلف این نرم افزار وجود ندارد. شما بدون محدودیت می‌توانید کالا و اسناد حسابداری خود را در نرم افزار هایپریک ثبت کنید. هایپریک حتی امکان گسترش کسب و کار را به راحتی برای شما فراهم می‌سازد.

شما به راحتی می‌توانید صندوق فروشگاهی اضافه کنید. افزودن تعداد اعضای فروشگاه و تعیین کردن سطح دسترسی برای هر یک از افراد نیز به سادگی فراهم شده‌است.

جامع و یکپارچه
در فروشگاه، ارتباط بین بخش های مختلف و یکپارچگی از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد. نرم افزار صندوق فروشگاهی هایپریک با اتصال به اجرای مختلفی نظیر کارت خوان، بارکد خوان، ترازو و غیره انجام امور را ساده می سازد. این موضوع باعث بررسی و مدیریت آسان فروشگاه و شعب آن می‌شود. شما حتی می‌توانید به اسناد مربوط به انبار و تامین کالاهای مورد نیاز نیز از طریق این نرم افزار دسترسی داشته باشید. با نرم افزار حسابداری فروشگاهی اندروید، مدیریت اعضای فروشگاه و تعیین سطح دسترسی هر یک از آن ها به طور تفکیکی صورت می‌گیرد.

 

دانلود نرم افزار حسابداری اندروید

برای دانلود نرم افزار حسابداری اندروید رایگان هایپریک می‌توانید به وب سایت مجموعه ما مراجعه کنید. برای این‌ که به راحتی بتوانید به ویژگی‌های آن آشنا شوید می‌توانید به مدت 15 روز از نسخه رایگان آن استفاده کنید. در صورتی که مایل به افزایش این مدت زمان باشید در ادامه می‌توانید اشتراک‌های مختلف آن را خریداری کنید. شما با صرف هزینه‌ای کم می‌توانید به نرم افزاری با امکانات بی نظیر دسترسی داشته‌باشید.

 

نرم افزار حسابداری فروشگاهی اندروید هایپریک، با ویژگی‌های منحصر به فرد خود مدیریت فروشگاه را برای شما آسان‌تر می‌کند. فعالیت آن در بستر اندروید نیز این امکان را فراهم می‌سازد تا به راحتی در هر زمان و مکانی به گزارش های مالی و اسناد مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.

 

کنترل فرایند های مالی و حسابداری در فروشگاه از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. نرم افزار حسابداری فروشگاهی اندروید هایپریک با امکانات مختلف خود، این امکان را برای شما فراهم می سازد. این نرم افزار با ویژگی های ممتاز خود به عنوان از بهترین های بازار شناخته می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید می توانید با شماره 02143378 تماس بگیرید

آینده حسابداری مغازه خود را با هایپریک تجربه کنید

آینده را امروز شروع کنید

خرید اشتراک