مجله هایپریک مجله هایپریک

نسخه جدید ( 1.11.0 ) هایپریک منتشر شد

اخبار نسخه جدید ( 1.11.0 ) هایپریک منتشر شد
زمان برای مطالعه: 5 دقیقه

فهرست مطالب

خبری خوش برای همه هایپریکی‌ها! امروز می‌توانید از نسخه جدید هایپریک استفاده کنید و راحت‌تر، امور فروشگاه را پیش ببرید. ما در هایپریک، همیشه در حال تلاش و پیشرفتیم تا بتوانیم برای شما، بهترین تجربه‌ را در حوزه مدیریت فروشگاه و مغازه رقم بزنیم. نسخه 1.11.0 هایپریک، نتیجه تلاش‌های ما و در خدمت شماست. در این نسخه، درخواست پشتیبانی، بخش تعریف محصول، اعلان‌ها، داشبورد و … بهبود یافته‌اند.

 

در ادامه مطلب، تغییرات نسخه جدید را توضیح می‌دهیم. هایپریک همیشه در حال به‌روزرسانی و پیشرفت است تا شما از مدیریت فروشگاه لذت ببرید.

 

تغییرات نسخه 1.11.0 هایپریک

اگر تا امروز از نسخه  1.10.0 استفاده می‌کردید، باید بگوییم این نسخه را کنار بگذارید و سراغ نسخه جدیدتر هایپریک بروید. فروشگاه شما به صورت خودکار، به‌روزرسانی خواهد شد و از امروز می‌توانید با نسخه جدید کارها را پیش ببرید. نگران اطلاعاتتان هم نباشید. هیچ اتفاقی برای آن‌ها نمی‌افتد.

 

با 9 تغییر جدید نسخه 1.11.0 آشنا شوید : 

 

اضافه شدن گزارش نمودار فروش

در نسخه جدید گزارش نمودار فروش به تفکیک روز، ماه و فصل در خانه اضافه شده است. یعنی از این به بعد، می‌توانید گزارش فروشتان را به صورت نموداری، در داشبورد ببینید. این گزارش نموداری، کمکتان می‌کند تا بهتر وضعیت فروش و حساب‌وکتاب فروشگاه را درک کنید. همینطور، با کمک آن می‌توانید راحت‌تر فروش در بازه‌های زمانی مختلف را بررسی کنید و برای سود بیشتر، برنامه بریزید.

 

امکان تعریف واحد فرعی و اصلی برای محصول

تغییر بعدی، در قسمت تعریف محصول است. وارد قسمت تعریف محصول شوید. در صفحه تعریف محصول، دو گزینه واحد اصلی و واحد فرعی را می‌بینید. واحد اصلی، واحدی است که کالایتان را به‌صورت پیشفرض، با آن می‌خرید یا می‌فروشید. واحد فرعی، واحدی است که بعضی وقت‌ها، هنگام خرید یا فروش، از آن استفاده می‌کنید. به عنوان مثال، همیشه آب معدنی را به صورت بطری می‌فروشید. پس بطری واحد اصلی، برای خرید و فروش آب معدنی است. اما بعضی وقت‌ها ممکن است مشتری از شما یک باکس آب معدنی بخواهد. پس واحد فرعی را روی باکس تنظیم می‌کنید.

 

امکان خرید و فروش محصولات بر اساس واحد اصلی و فرعی

واحد اصلی و فرعی در تعریف محصول را توضیح دادیم. بعد از آنکه واحد اصلی و فرعی را برای محصول مدنظرتان انتخاب کردید، می‌توانید از آن، هنگام خرید یا فروش استفاده کنید. فقط کافیست زمان ثبت فاکتور فروش یا فاکتور خرید، واحد مدنظرتان را انتخاب کنید. البته، واحد اصلی، همیشه پیش‌فرض است.

 

نمایش اعلان ها در داشبورد

تغییر بعدی اضافه شدن امکان نمایش اعلان‌ها در داشبورد است. یعنی اگر در هایپریک خبری شود، از آن مطلع خواهید شد. با کمک اعلان‌ها، در جریان اخبار هایپریک مانند تخفیف‌ها، امکانات جدید، مقاله‌های مفید و … قرار می‌گیرید. این اعلان‌ها در داشبورد نمایش داده می‌شوند. یک تغییر دیگر در این بخش نیز اتفاق افتاده است. اگر اشتراکتان رو به اتمام باشد، اعلان تمدید اشتراک را خواهید دید. این اعلان یادتان می‌آورد تا قبل از اتمام اشتراک، آن را تمدید کنید.

 

بهبود نمایش فیلترها و تاریخ گزارش‌ها در خانه

یک نگاهی به صفحه داشبورد و بخش گزارش سود و زیان بیندازید. همان بالای صفحه اصلی است. از این بعد راحت‌تر می‌توانید تاریخ مدنظرتان را در این قسمت انتخاب کنید. مثلا می‌خواهید بدانید در یک روز خاص یا بازه زمانی خاص، سود و زیانتان چقدر بوده است. این گزارش، کمکتان می‌کند.

 

اتصال به بارکدخوان  Posiflex TS-2200

از حالا به بعد، می‌توانید هایپریک را به بارکدخوان ثابت Posiflex TS-2200 به هم وصل کنید. این ابزار برای مغازه‌ها و فروشگاه‌های خرده‌فروشی بسیار مناسب است و می‌تواند بارکد‌های تک‌بعدی را به‌راحتی، از هر جهتی بخواند. این بارکد اسکنر، معمولا روی میز یا پیشخوان‌های فروش نصب می‌شود. اگر یک فروشگاه پرمشتری و شلوغ دارید، این مدل بارکدخوان، فرشته نجات فروشگاهتان خواهد بود. اسکن بارکد‌های تک بعدی، از تکنولوژی لیزری استفاده می‌کنند و دقت و سرعت عمل بالایی دارند. حتی در اسکن بارکدهای مخدوش و بی‌کیفیت هم خوب عمل می‌کند.

 

اضافه شدن امکان ثبت درخواست پشتیبانی

هروقت سوالی داشتید یا به مشکلی برخوردید، پشتیبانی هایپریک در خدمت شماست. چطور با پشتیبانی تماس بگیرید؟ با این ویژگی اضافه شده به هایپریک. در صفحه اصلی سمت راست، روی گزینه پشتیبانی کلیک کنید. بعد ثبت درخواست را انتخاب کنید. در صفحه جدید یک فرم می‌بینید. اطلاعات لازم را بنویسید و سوال یا مشکل را مطرح کنید. پشتیبان‌های هایپریک، پاسخگویتان خواهند بود.

 

جلوگیری از ثبت سفارش بصورت تکراری

برای یک حسابداری منظم و دقیق، نیاز به فاکتورهای مرتب دارید. به‌همین خاطر، نسخه جدید هایپریک اجازه نمی‌دهد تا فاکتورهای تکراری ثبت کنید. با این روش، دیگر فاکتورهایتان به هم نمی‌ریزد و حساب‌ها، دقیق و منظم باقی می‌مانند.

 

بهبود رابط کاربری و رفع موارد گزارش شده

سعی کردیم با ایجاد تغییرات ظاهری، کار کردن با نرم‌افزار راحت‌تر از همیشه کنیم. پس اگر احساس می‌کنید کار کردن با هایپریک، از قبل آسان‌تر شده است، به خاطر یمن وجود این تغییرات است. همینطور، بعضی از مشکلاتی که افراد مختلف به ما گزارش کرده بوده‌اند را بررسی و برطرف کردیم. بنابراین بدون مشکل و راحت، از هایپریک استفاده کنید.

 

چطور از نسخه جدید هایپریک استفاده کنیم؟

اگر کاربر فعلی هایپریک هستید، نرم افزار فروشگاهتان به‌صورت خودکار به‌روزرسانی خواهد شد. یعنی نیازی نیست کار خاصی انجام بدهید. مانند همیشه، صفر تا صد مدیریت فروشگاه را به هایپریک بسپارید.

 

نسخه 1.11.0 در خدمت شماست تا بتوانید حسابداری و مدیریت فروشگاه را با طعم شیرین‌تری تجربه کنید. باید بگوییم که این آخرین به‌روزرسانی هایپریک نیست. ما همیشه دنبال پیشرفتیم و روز‌به‌روز، امکانات و ویژگی‌های بیشتری به نرم افزار حسابداری فروشگاهی هایپریک اضافه می‌کنیم تا بهترین تجربه مدیریت فروشگاه را برای شما خلق کنیم. پس، منتظر به‌روزرسانی‌های بعدی باشید.

برچسب‌ها:,
آینده حسابداری مغازه خود را با هایپریک تجربه کنید

آینده را امروز شروع کنید

خرید اشتراک