مجله هایپریک مجله هایپریک

نرم افزار حسابداری لوازم الکتریکی

کسب و کار نرم افزار حسابداری لوازم الکتریکی
زمان برای مطالعه: 6 دقیقه

فهرست مطالب

همه مغازه‌های لوازم الکتریکی یا کالای برق، به یک نرم افزار حسابداری نیاز دارند. چرا؟ نگاهی به این مغازه‌ها بیندازید. تنوع کالاها به قدری زیاد است که گیجتان می‌کند. برای مدیریت مغازه‌ای با این حجم از کالاهای متنوع و زیاد مانند لوازم الکتریکی یا مغازه لوازم التحریر، قطعا به یک دستیار کاربلد نیاز دارید. دستیار کاربلد برای چه؟ برای آنکه مدیریت موجودی کالاها را به عهده بگیرد و حواسش به دخل‌وخرج مغازه و حسابداری باشد. یک نرم افزار حسابداری لوازم الکتریکی، دقیقا اینجا به کارتان می‌آید. یک دستیار کاربلد هوشمند که می‌توانید خرید، فروش، انبارداری و حتی حسابداری را به او بسپارید.

 

در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر درباره نرم افزار حسابداری مغازه کالای برق و کاربردهای آن صحبت کنیم.

 

نرم افزار حسابداری لوازم الکتریکی چیست؟

نرم افزار حسابداری فروشگاهی، یک دستیار هوشمند است که سبک مدیریت مغازه‌تان را تغییر می‌دهد. با این نرم‌افزار می‌توانید بسیار ساده‌تر و هوشمندانه‌تر مغازه کالای برقتان را مدیریت کنید. یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی قابلیت‌های متنوعی مانند صندوق فروشگاهی و بخش مدیریت فروش، مدیریت خرید و هزینه، انبارداری، حسابداری، مدیریت چک، مدیریت مشتریان و تامین‌کنندگان و… دارد. با کمک همه این ویژگی‌ها،از خرید کالا تا فروش و فرآیندهای بعد از آن را می‌توانید به‌راحتی مدیریت کنید. یک دستیار کاربلد که همیشه حاضر و آماده است و هیچ وقت خسته نمی‌شود!

 

بهترین برنامه حسابداری خرید و فروش

 

کاربردهای نرم افزار حسابداری مغازه کالای برق

تا اینجای مطلب متوجه شدید که نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی، یک ابزار پرکاربرد است که وظیفه کمک کردن به شما، برای مدیریت هرچه بهتر و آسان‌تر فروشگاه را دارد. حالا این نرم افزار حسابداری لوازم الکتریکی، قرار است چطور این وظیفه را انجام دهد؟ از راه‌های زیر:

 

ثبت کردن سریع و ساده کالاها

یکی از مشکلات اصلی صاحبان مغازه کالای برق، تنوع زیاد اجناس و سختی مدیریت کردن آن‌هاست. این که دقیقا از هر کالایی، چه مقدار موجود است! با یک انبارداری منظم و مرتب، اداره کردن امور بسیار راحت‌تر می‌شود. در نرم افزار حسابداری فروشگاهی برای مغازه کالای برق، بخشی با عنوان انبارداری و تعریف کالا در نظر گرفته شده است. در بخش تعریف کالا، تمام اجناس مغازه را ثبت می‌کنید. برای ثبت کردن کالاها، می‌توانید از بارکدخوان کمک بگیرید. با بارکدخوان، بارکد روی محصول را اسکن کنید تا نرم افزار اطلاعات آن را نشانتان دهد.

 بعد از ثبت کالاها، از انبارداری برای مدیریت آن‌ها کمک بگیرید. اگر یک نرم افزار حسابداری مغازه کالای برق مناسب انتخاب کنید، حتی انبارگردانی کردن هم شیرین می‌شود. در بخش انبارداری، امکانات زیر در خدمت شماست:

  • ثبت موجودی اولیه کالاها؛
  • امکان انبارگردانی؛
  • ثبت خودکار حواله انبار برای کلیه فاکتورها؛
  • نمایش موجودی تعدادی و ریالی کالاها؛
  • امکان ثبت اسناد در صورت منفی شدن موجودی انبار؛
  • امکان مشاهده تعداد کالا‌های ناموجود و کالاهای در ‌حال اتمام؛
  • گزارش ورود و خروج به تفکیک کالاها؛

 

یک بسته ده‌تایی!

یکی دیگر از ویژگی‌های این نرم‌افزارها، امکان گروه‌بندی کالاهاست. زمانی که می‌خواهید کالاهای مختلف را تعریف کنید، می‌توانید برای هر کدام یک گروه در نظر بگیرید. این امکان کمکتان می‌کند تا هنگام صادر کردن فاکتور فروش یا انبارگردانی، جنس مدنظرتان را راحت‌تر پیدا کنید. به عنوان مثال، می‌توانید گروهی برای لامپ‌های پرمصرف و گروهی برای لامپ‌های کم مصرف معرفی کنید. برای سیم‌های مختلف گروه‌بندی یا دسته‌بندی جدید تعریف کنید و همه چیز را منظم و مرتب، سر جای خودش قرار بدهید.

 یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این نرم‌افزارها، امکان تعریف واحد اندازه‌گیری متنوع است. مثلا می‌توانید برای سیم‌ها، واحد اندازه‌گیری متر را انتخاب کنید و برای سر‌پیچ‌ها، تعداد را در نظر بگیرید. نگران تبدیل ضرایب هم نباشید. نرم‌افزار هزینه دو متر و 75 سانتی‌متر سیم را محاسبه می‌کند و روی کارت‌خوان نمایش می‌دهد. فقط باید کارت بکشید و رمز مشتری را وارد کنید.

 

فاکتورهای داغِ داغ!

اصلا یک نرم‌افزار حسابداری برای لوازم الکتریکی، بدون صندوق فروشگاهی؟ مگر می‌شود! صندوق فروشگاهی نرم‌افزارهای حسابداری فروشگاهی، امکانات زیادی دارند. از متصل شدن به کارتخوان و ترازو گرفته تا تخفیف‌گذاری‌های متنوع، چاپ فاکتور، تبدیل ضرایب، محاسبه قیمت به صورت خودکار، انتخاب و تعریف مشتری و … . در کنار همه این موارد، هماهنگی صندوق فروشگاهی با انبارداری را نباید فراموش کنید. زمانی که فاکتور فروش را ثبت می‌کنید، مقدار فاکتور آن، همزمان از انبار کم می‌شود.

در کنار فاکتور فروش، فاکتور خرید نیز داغِ داغ ثبت می‌شود. در بخش خرید، می‌توانید تامین‌کنندگانتان را انتخاب کنید یا میزان تخفیفی که از فروشنده گرفته‌اید را ثبت کنید. روش پرداخت‌های متنوع مانند نسیه، چکی یا نقدی نیز در خدمت شماست. بخش خرید هم با انبارداری هماهنگ است. یعنی میزان فاکتور خرید، همان لحظه به انبار اضافه می‌شود.

 

حسابداری کردن مثل آب خوردن

اسم این نرم افزار، نرم افزار حسابداری فروشگاهی است! پس مسلما بخش عظیمی از آن به حسابداری و گزارش‌های مربوط به آن اختصاص دارد. با این نرم‌افزار، بدون نیاز به دانش حسابداری می‌توانید تمام امور حسابداری را انجام بدهید. گزارش سود و زیان بگیرید، مالیاتتان را مشخص کنید، گزارش ترازنامه را بررسی کنید و حتی حواستان به چک‌های پرداختی و دریافتی باشد. بخش حسابداری با ثبت کردن هزینه‌های فروشگاه، فاکتور خرید و فاکتور فروش کار می‌کند.

 

نرم افزار حسابداری لوازم الکتریکی چیست؟

 

نرم افزار حسابداری مغازه کالای برق رایگان

با امکانات یک نرم افزار حسابداری مغازه الکتریکی آشنا شدید. پس تا الان متوجه شده‌اید که وجود این نرم‌افزار، چقدر برای مدیریت فروشگاهتان واجب و ضروری است. هایپریک، بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی است که می‌توانید برای مدیریت کارهای فروشگاه، روی آن حساب باز کنید. این نرم‌افزار، تمام عیار است! یعنی صفر تا صد مدیریت امور مغازه‌تان با هر کسب و کاری از جمله سوپرمارکت را به عهده می‌گیرد. هایپریک امکانات زیر را در اختیارتان می‌گذارد:

  • صندوق فروشگاهی؛
  • خرید و فروش؛
  • حسابداری؛
  • انبارداری؛
  • گزارش‌های مختلف مربوط به حسابداری، انبارداری و …؛
  • مدیریت کارمندان؛
  • مدیریت مشتری‌ها؛
  • مدیریت تامین‌کنندگان؛
  • اتصال به ابزارهای متنوع مانند بارکدخوان، کارت‌خوان، ترازو، فیش پرینتر و …؛

حسابداری منظم با هایپریک

دانلود نرم افزار حسابداری مغازه کالای برق هایپریک

اینجاست که باید سراغ یکی از مزایای اصلی هایپریک برویم. برای کار کردن با این نرم‌افزار، نیازی به دانلود و نصب آن ندارید. این نرم‌افزار تحت وب است. باید با مرورگرتان وارد سایت هایپریک شوید و ثبت نام کنید. بعد از خرید اشتراک، فروشگاهتان را راه می‌اندازید. یعنی برای کار کردن با هایپریک، فقط به مرورگر و یک لپ‌تاپ، کامپیوتر یا تبلت نیاز دارید. این نرم افزار با انواع سیستم عامل‌ها مانند ویندوز، مک، اندروید و ios سازگار است.

 

برای خرید نرم افزار حسابداری مغازه کالای برق هایپریک وارد سایت شوید. یک نسخه 7 روزه رایگان در اختیار شماست که با کمک آن بتوانید همه کاربردهای آن را بررسی کنید و ویژگی‌هایش را بشناسید. با نرم افزار حسابداری فروشگاهی هایپریک، سبک مدیریت فروشگاهتان را تغییر بدهید تا به سودآوری بیشتری برسید! همین حالا رایگان شروع کنید.

آینده حسابداری مغازه خود را با هایپریک تجربه کنید

آینده را امروز شروع کنید

خرید اشتراک