مجله هایپریک مجله هایپریک

چرا نرم افزار حسابداری فروشگاهی باعث افزایش بازدهی فروشگاه می شود؟

مقالات چرا نرم افزار حسابداری فروشگاهی باعث افزایش بازدهی فروشگاه می شود؟
زمان برای مطالعه: 6 دقیقه

فهرست مطالب

همه ما می‌دانیم که حسابداری فروشگاه، پیچیده است. هر فروشگاهی برای بخش حسابداری‌اش، ساختار خاصی دارد. در گذشته، به‌دلیل نبود نرم‌افزارهای حسابداری فروشگاهی، تمام کارها به شکل سنتی انجام می‌شد. طبیعتاً هم مدت‌زمان بیشتری طول می‌کشید و هم احتمال خطا در آن زیاد بود. به‌همین خاطر است که یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی، برای مدیریت امور مالی فروشگاه، یک معجزه به حساب می‌آید.

 

این نرم‌افزارها به صاحبان فروشگاه‌ها اجازه می‌دهند تا با بهره‌گیری از امکانات متنوعی که در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد، بازدهی کلی خود را بیشتر کنند و در نتیجه، به درآمد بیشتری برسند. حالا چطور و چرا نرم افزار حسابداری فروشگاهی باعث افزایش بازدهی فروشگاه می‌شود؟ در ادامه مطلب بخوانید.

 

چرا نرم افزار حسابداری فروشگاهی باعث افزایش بازدهی فروشگاه می‌شود؟

این نرم‌افزارها با خودکار کردن، آسان‌تر کردن و سریع‌تر کردن کارهای مختلفی در فروشگاه، باعث افزایش بازدهی کسب‌وکار شما می‌شوند. در ادامه مطلب، سه موردی را بررسی کردیم که یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی هوشمند، از طریق آن‌ها بازدهی فروشگاه را بیشتر می‌کند.

 

امکان بررسی حساب‌های دریافت و پرداخت شده

یکی از  کاربردهای‌ مهم نرم افزار حسابداری فروشگاهی، امکان تهیه و مقایسه حساب‌های دریافتی و پرداختی است که به‌ صورت مستقیم بر افزایش بازدهی شما اثر می‌گذارد. این دو حساب نقش مهم و کلیدی را در بازدهی یک فروشگاه ایفا می‌کنند و به همین دلیل، باید با دقت بسیاری ثبت شوند.

در گذشته چنین حساب‌هایی به شکل دستی تهیه و محاسبه می‌شدند. همین کار امکان وجود خطا را به‌شدت افزایش می‌داد. در حال حاضر، با نرم افزار حسابداری فروشگاهی ثبت این نوع حساب‌ها خودکار شده است. با این روش حساب‌ها بدون اشتباه، سریع و به‌راحتی به‌روز می‌شوند. دیگر وقت زیادی را صرف ثبت کردن فاکتورها و یا پیدا کردن اشتباهات آن‌ها نخواهید کرد.

 

تهیه گزارش‌های مختلف

با ثبت درست اطلاعات مالی، به مورد بعدی می‌رسیم که به افزایش بازدهی فروشگاه کمک می‌کند. هرچه میزان دانش شما از روند کلی فعالیت فروشگاه بیشتر باشد، با آگاهی بیشتری تصمیم می‌گیرید و برنامه می‌ریزید. داشتن آگاهی کامل، یک پایه اساسی برای ایجاد تغییرات مختلف در فروشگاه، به منظور افزایش بازدهی آن است.

 انجام تغییرات مهم بدون داشتن گزارش‌های مالی دقیق امکان‌پذیر نیست. مثلا بدون این گزارش‎ها، نمی‌توانید متوجه شوید که کدام کالای خاص فروش چندانی ندارد و باید حذفش کنید. یکی از روش‌هایی که کمکتان می‌کند تا بازدهی فروشگاه را بیشتر کنید، استفاده از این گزارش‎های دقیق است. گزارش‌هایی که با خواندنشان، وضعیت فروشگاه را بهتر درک خواهید کرد. این اطلاعات برگ برنده‌‌ فروشگاه شمایند. دیگر لازم نیست شخصا زمان زیادی را صرف تهیه این گزارش‌های خاص کنید. همه آن‎ها یک کلیک از شما فاصله دارند.

 

ایجاد برنامه‌ریزی برای بهبود فروش در دوره‌های آتی

یکی از ملاک‌ها افزایش بازدهی، فروش بیشتر مغازه است. مشاهده داده‌های مختلف در رابطه‌ با روند فروش محصولات گوناگون، کاربردی اساسی در برنامه‌ریزی برای آینده دارد. فقط در شرایطی می‌توانید برنامه‌ مناسبی برای افزایش میزان فروشتان بریزید که از این داده‌ها، به نحو احسن کمک گرفته‌ باشید. یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی حرفه‌ای مانند نرم‌افزار هایپریک، در این زمینه به کمکتان می‌آيد.

شما می‌توانید با ریختن یک برنامه منظم فروش، همیشه درآمد بالایی داشته باشید. این موضوع، به‌خصوص برای فروشگاه‌هایی اهمیت بسیار زیادی دارد که به شکل زنجیره‌ای فعالیت می‌کنند. بنابراین، اگر از جمله افرادی هستید که نسبت به حیاتی ‌بودن برنامه‌ریزی‌های صحیح برای آینده آگاهی دارند، بهتر است هرچه زودتر دست‌به‌کار شوید و با خرید یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی، خیال خود را بابت این امر بسیار مهم راحت کنید.

همچنین بدانید:

در هنگام خرید نرم افزار حسابداری فروشگاهی به چه نکاتی دقت کنیم؟

 

هایپریک چطوری به افزایش فروشتان کمک می‌کند؟

هایپریک، یک نرم‌افزار حسابداری فروشگاه جامع و کاربردی است. در واقع، هر نوع قابلیت خاصی در هایپریک گنجانده شده است که در افزایش فروش و کسب درآمد بالاتر کمکتان می‌کند. در این نرم‌افزار می‌توانید خرید، فروش و هزینه‌ها را مدیریت کنید و حساب‌ها را تحت نظر بگیرید. این نرم‏افزار برای تصمیمات آگاهانه‎تر و برنامه‌ریزی بهتر، گزارش‌های دقیق کاربردی را در اختیارتان قرار می‌دهد. در ادامه، ویژگی‌هایی را می‌خوانید که وجود آن‌ها در هایپریک، به افزایش فروش و بازدهی بیشتر مغازه کمک می‌کند.

 

با مدیریت بهتر مشتریان

هایپریک ویژگی‌هایی دارد که با کمک آن‎ها، می‌توانید روند فروش را سریع‌تر کنید و با سرعت بیشتری، پاسخ مشتری را بدهید. مثلا با ویژگی مدیریت مشتریان می‌توانید برای آن‎ها کد اشتراک تعریف کنید، روز تولد و شماره تلفنشان را ثبت کنید تا آن‎ها را از تخفیف‌ها یا موجودی‌های جدید با خبر کنید. در نتیجه همیشه با آن‎ها در ارتباط خواهید بود و می‌توانید فروشتان را بیشتر می‌کنید.

 

با سریع‌تر کردن روند فروش

هایپریک به ابزارهای مختلف وصل می‌شود. ابزارهایی مانند کارت‌خوان، بارکدخوان، ترازو، فیش پرینتر و صندوق فروشگاهی. ابزارهایی که در کنار وظایف اصلی‌شان، وظیفه سریع‌تر کردن روند فروش را نیز برعهده دارند. با این ویژگی، کار مشتری سریع‌تر راه می‌افتد و دیگر در صف‌های طولانی نمی‌ایستد. در نتیجه تجربه خوبی از خرید خواهد داشت و باز برای خریدهای بعدی، سراغ شما می‌آید.

 

با مدیریت جشنواره‌های تخفیفی

با هایپریک می‌توانید جشنواره‌های تخفیفی‌تان را مدیریت کنید. جشنواره‌های تخفیفی اصولی و به‌موقع، به افزایش فروش کمک می‌کنند. اما چون در این روزها مغازه شلوغ می‌شود و ممکن است حساب‌وکتاب‌ها بهم بریزند، بعضی از صاحبان فروشگاه‌ها از این تخفیف‌ها خاطره خوشی ندارند. در حالی که با هایپریک، می‌توانید به‌راحتی این جشنواره‌ها را مدیریت کنید. محاسبه میزان تخفیف روی هر کالا یا فاکتور را به هایپریک بسپارید و گزارش سود و زیان جشنواره را از نرم افزار حسابداری فروشگاهی هایپریک تحویل بگیرید.

 

با مدیریت حساب‌ها و تهیه گزارش‌های دقیق

در بخش قبلی مفصل درباره تاثیر مدیریت اصولی حساب‌ها و داشتن گزارش‌های دقیق از وضعیت فروشگاه و حساب‌وکتاب‌ها صحبت کردیم. با هایپریک می‌توانید خرید، فروش و هزینه‌ها را اصولی مدیریت کنید. فاکتورها را دقیق و منظم ثبت کنید و انبار را تحت کنترل بگیرید. با ثبت کردن اطلاعات این حساب‌ها، هایپریک گزارش‌های دقیق مختلفی را تهیه می‌کند و در اختیارتان می‌گذارد تا از آن برای برنامه‌ریزی سودآورتر و تصمیمات آگاهانه‌تر استفاده کنید.

 

هایپریک چطوری به افزایش فروشتان کمک می‌کند؟

 

هایپریک را بهتر بشناسید

Hyperyek یک نرم‌افزار تحت وب و ابری است. یعنی در هر زمان و مکان، به کلیه امکانات آن دسترسی خواهید داشت. چون هایپریک تحت وب است، دیگر نیازی نیست آن را دانلود یا نصب کنید. فقط باید وارد سایت شوید و در آن ثبت نام کنید. بعد از خرید اشتراک، فروشگاهتان را راه بیندازید و مدیریت آن را به هایپریک بسپارید.

استفاده از هایپریک بسیار ساده است. البته، سادگی استفاده از آن، به معنای ساده بودن هایپریک نیست. این نرم‌افزار هرآنچه را در اختیارتان قرار می‌دهد که برای مدیریت بهتر فروشگاه از جمله موبایل فروشی به آن نیاز دارید. در حالی که همه افراد فروشگاهتان به‌راحتی می‌توانند  نحوه کار کردن با هایپریک را یاد بگیرند. پس برای مدیریت خرید و فروش، هزینه‌ها، حسابداری، انبارداری، صندوق فروشگاهی و … روی کمک هایپریک حساب باز کنید.

این روزها، استفاده از نرم‌افزارهای حسابداری فروشگاهی ضروری است. در واقع، هر فروشگاهی که ‌دنبال افزایش میزان فروش و بهبود تجربه خرید است، باید حتماً خرید یک نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی کاربردی و مناسب را در اولویت قرار بدهد. حالا که می‌دانید چرا نرم افزار حسابداری فروشگاهی باعث افزایش بازدهی فروشگاه می‌شود، وقت آن است که اشتراک هایپریک را تهیه کنید.

آینده حسابداری مغازه خود را با هایپریک تجربه کنید

آینده را امروز شروع کنید

خرید اشتراک