مجله هایپریک مجله هایپریک

نرم افزار حسابداری موبایل فروشی

کسب و کار نرم افزار حسابداری موبایل فروشی
زمان برای مطالعه: 7 دقیقه

فهرست مطالب

نرم افزار حسابداری موبایل فروشی هایپریک، یک برنامه حسابداری فروشگاهی تحت وب است. با قابلیت‌های گوناگون و منحصربه‌فرد، این برنامه کمکتان می‌کند تا کسب‌وکارتان را به‌صورت یکپارچه مدیریت کنید. امکان بارکدگذاری و وصل شدن به بارکدخوان دارد تا بتوانید موجودی کالاهای ارزشمندتان را راحت‌تر کنترل کنید. از طرف دیگر با این نرم‌افزار، می‌توانید تمام امور مربوط به حسابداری و مالیات را تحت‌نظر بگیرید. در ادامه درباره نرم افزار حسابداری موبایل فروشی و ویژگی‌های یک نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی، بیشتر صحبت خواهیم کرد.

ویژگی‌های نرم افزار هایپریک برای مغازه موبایل فروشی

چرا فروشگاه‌های تلفن همراه باید از نرم افزار حسابداری استفاده کنند؟

چرا به فروشگاه‌های موبایل توصیه می‌کنیم از یک نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی استفاده کنند؟ دلیل اول، مدیریت موجودی است. بسیاری از این فروشگاه‌ها، در کنار فروش موبایل، لوازم و قطعات جانبی هم می‌فروشند یا حتی کار تعمیر را هم انجام می‌دهند. بنابراین برای مدیریت موجودی مغازه، به یک سیستم منظم و روشی معتمد نیاز دارند. نرم‌افزارهای حسابداری فروشگاهی، این روش اطمینان‌بخشِ مدیریت موجودی را در اختیارشان قرار می‌دهد.

این فروشگاه‌ها، حتماً باید حساب‌وکتاب منظمی داشته باشند تا در مواقع لازم، آن را به سازمان‌های نظارتی دولت، ارائه کنند. نرم‌افزارهای حسابداری با داشتن دفتر روزنامه و در آخر گزارش‌های مالی لازم و معتبر، به موبایل‌فروشی‌ها کمک می‌کند تا حساب‌وکتاب را منظم پیش ببرند. از طرف دیگر به‌خاطر تغییر روزانه قیمت ارز در کشور ما، حساسیت روی مشاغل وابسته به ارز بیشتر است و به همین خاطر، حساب‌وکتاب‌ها باید دقیق و بدون ابهام باشند.

چاپ فاکتور برای این فروشگاه‌ها اهمیت زیادی دارند. موبایل‌فروشی‌ها به فاکتورهای رسمی نیاز دارند که بتوانند در آن کد IMEI را هم درج کنند. کد IMEI یک شناسه منحصربه‌فرد 15 رقمی برای موبایل است. از این کد، برای شناسایی تلفن‌های همراه و همچنین مسدود کردن آن‌ها از طریق شبکه استفاده می‌کنند. با نرم‌افزارهای حسابداری، فروشنده‌ها می‌توانند فاکتورهای رسمی ثبت کنند که این کد هم در آن وجود دارد. مخصوصاً فروشگاه‌هایی که به شهرستان‌ها یا فروشگاه‌های مختلف هم جنس می‌فروشند و ارسال می‌کنند.

بیشتر صاحبان موبایل فروشی‌ها، از چند فروشنده یا حتی تعمیرکار برای مدیریت مغازه کمک می‌گیرند. برای‌آنکه بتوانند روی عملکرد فروشگاه و کارمندان آن نظارت داشته باشند، می‌توانند از نرم‌افزارهای حسابداری کمک بگیرند. با این نرم‌افزارها، حتی زمانی که در مغازه حضور ندارند هم می‌توانند با گوشی موبایل، وضعیت خریدوفروش را تحت‌نظر بگیرند. این نرم‌افزارها گزارش‌هایی آماده می‌کنند که با بررسی آن‎ها، می‌توان عملکرد فروشگاه و هر فروشنده را بررسی کرد و از صحیح بودن کارها، مطمئن شد.

کاربردهای نرم افزار هایپریک برای مغازه موبایل فروشی

متوجه شدید که چرا به یک نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی برای مدیریت موبایل فروشی نیاز دارید؟ پس نوبت آن است که سراغ معرفی یک نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی مناسب موبایل فروشی‌ها برویم. با خرید نرم افزار حسابداری موبایل فروشی هایپریک، با قابلیت‌ها و امکانات حسابداری فروشگاهی و مدیریتی روبه‌رو خواهید شد. قابلیت‌هایی که مدیریت کسب‌وکار فروشگاهتان را راحت‌تر از همیشه خواهد کرد. در ادامه، به این سؤال پاسخ می‌دهیم که نرم افزار حسابداری فروشگاهی هایپریک، برای مدیریت دخل‌وخرج فروشگاه موبایل فروشی چه کاربردها و قابلیت‌هایی دارد؟! 

یک صندوق فروشگاهی همیشه وصل!

هایپریک، صندوق فروشگاهی در اختیار شما قرار می‌دهد تا در کنار صدور سریع و دقیق فاکتور خریدوفروش، راحت به کارت‌خوان و بارکدخوان وصل شوید. البته در کنار کارت‌خوان، می‌توانید از روش‌های مختلف پرداخت، مانند چک و نقدی نیز استفاده کنید. با بارکدخوان، بارکد روی جعبه موبایل را اسکن کنید تا همه اطلاعات روی صندوق فروشگاه نمایش داده شود. برای پرداخت نیز می‌توانید گزینه کارت‌خوان، نقدی یا چک را انتخاب کنید. بعد از بخش بانکداری، پرداخت‌های تکمیل‌نشده‌تان و چک‌ها را مدیریت کنید.

فراتر از مکان و زمان!

یکی از ویژ‌گی‌های مهم و حیاتی  هایپریک به‌عنوان نرم‌ افزار حسابداری موبایل فروشی مناسب و کاربردی، تحت وب بودن است. نرم‌افزارهای تحت وب، نیازی به دانلود و نصب کردن ندارند. از طرف دیگر، برای کار کردن با آن‌ها نیز نیازی نیست که از ابزار خاصی استفاده کنید. می‌توانید با موبایل، لپ‌تاپ، کامپیوتر شخصی و تبلت با این نرم‌افزار کار کنید. حتی مهم نیست چه سیستم‌عاملی دارید، اندروید، ویندوز، مک یا iOS، همگی با نرم‌افزارهای تحت وب، سازگارند. بنابراین، با یک نرم افزار حسابداری موبایل فروشی تحت وب، می‌توانید در هر زمانی که دوست دارید و در هر مکانی، مدیریت مالی فروشگاهتان را زیر نظر بگیرید.

مدیریت فروشگاه با هایپریک

امنیت، امنیت، امنیت!

برای امنیت اطلاعات و پشتیبانی از آن‌ها در فروشگاه‌های موبایل فروشی، وجود یک نرم افزار تحت وب کمک زیادی خواهد کرد. در نرم‌افزار مدیریت حسابداری فروشگاه هایپریک، نیازی نیست که به‌صورت دستی از اطلاعات فروشگاه پشتیبان‌گیری کنید. درباره امنیت اطلاعات، هایپریک کارهای زیر را به‌صورت خودکار برای شما انجام می‌دهد:

  • پشتیبان‌گیری از اطلاعات فروشگاه؛
  • حفظ و نگهداری اطلاعات فروشگاه‌ در صورت وقوع اتفاقاتی مانند خرابی سیستم یا آتش‌سوزی؛
  • امکان دسترسی به نرم‌افزار در صورت قطع شدن اینترنت بین‌المللی؛
  • پیروی از استانداردهای امنیتی روز دنیا برای تبادل و ذخیرهٔ امن اطلاعات؛

نرم‌افزارهای تحت وب معتبر مانند هایپریک، از چند سرور برای ذخیرۀ اطلاعات استفاده می‌کنند. بنابراین اطلاعات مالی شما، لحظه‌ای در چند سرور ذخیره می‌شود. با این روش اگر برای یک سرور مشکلی پیش بیاید، خراب شود یا از کار بیفتد، آسیبی به داده‌های شما نخواهد رسید و همچنان می‌توانید به آن‎ها دسترسی داشته باشید.

برای ایمنی اطلاعات، استانداردهای امنیتی را مداوم بررسی می‌کنیم تا آن‌ها را به‌روز نگه داریم و از ایجاد مشکل، پیشگیری کنیم. برای تبادل اطلاعات نیز از روش‌ها و پروتکل‌های امن و استاندارد استفاده می‌کنیم. از برنامه‌های اختصاصی تأمین امنیت و ضد بد افزارها هم در سرورها استفاده می‌کنیم تا بتوانیم جلوی هک و مشکلات این‌چنینی را بگیریم.

مدیریت فروش و انبار، مثل آب خوردن!

هایپریک بخش مختص و مجهز، برای مدیریت موجودی کالاها دارد تا برای انبارداری و انبارگردانی هم روی آن حساب باز کنید. سیستم انبارداری هوشمند، گزارش‌های مختلف میزان فروش روزانه، ورود و خروج هر کالا و… را در اختیار شما قرار می‌دهد تا راحت‌تر بتوانید انبار را نیز تحت‌نظر بگیرید. هایپریک بعد از ثبت هر فاکتور خرید یا فروش، حواله ورود و خروج به انبار یا از آن را هم خودکار ثبت می‌کند تا اطلاعات انبار همیشه به‌روز باشد.

همچنین بدانید:

چرا نرم افزار حسابداری فروشگاهی باعث افزایش بازدهی فروشگاه می شود؟

ویژگی‌های نرم افزار هایپریک برای مغازه موبایل فروشی

هایپریک، با امکانات و قابلیت‌های فراوان، کمکتان می‌کند تا با بهترین و آسان‌ترین روش، مدیریت کسب و کار را به دست بگیرید و کنترل کنید. از ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساده، روان و بدون نیاز به دانش حسابداری؛
  • امکان اعمال تخفیف مبلغی و درصدی روی کالا یا کل فاکتور؛
  • پشتیبانی قوی و امنیت بالای اطلاعات؛
  • امکان تعیین سطوح دسترسی کاربران به بخش‌های مختلف نرم‌افزار؛
  • ارائه گزارش‌های مختلف حسابداری مانند سود و زیان، مالیات، میزان خرید، فروش و …؛
  • سازگاری با تمام دستگاه‌ها مانند لپ‌تاپ، کامپیوتر شخصی و تبلت؛
  • سازگاری با تمام سیستم‌عامل‌ها از جمله اندروید، ویندوز، ios و مک؛
  • قابلیت اتصال به بارکدخوان، فیش‌پرینتر و صندوق فروشگاهی؛
  • انبارداری و انبارگردانی راحت؛
  • امکان مدیریت فاکتورهای فروش، خرید و هزینه.

با خواندن این مقاله متوجه شدید که چرا به یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی برای مدیریت دخل‌وخرج موبایل فروشی نیاز دارید و این نرم‌افزار، چه‌کارهایی برای شما انجام می‌دهد. هایپریک، بهترین نرم افزار حسابداری موبایل فروشی است که با کمک آن، می‌توانید از صندوق فروشگاه تا انبار، هزینه‌ها و هر آنچه را مدیریت کنید که دراین‌بین اتفاق می‌افتد. برای استفاده از هایپریک، فرصتی 7 روزه رایگان دارید برای فعال کردن این اشتراک رایگان هفت‌روزه، وارد صفحه لیست قیمت شوید. 7 روز، زمان خوبی برای آشنایی با این نرم‌افزار و کاربردهایش است.

آینده حسابداری مغازه خود را با هایپریک تجربه کنید

آینده را امروز شروع کنید

خرید اشتراک