مجله هایپریک مجله هایپریک

در هنگام خرید نرم افزار حسابداری فروشگاهی به چه نکاتی دقت کنیم؟

مقالات در هنگام خرید نرم افزار حسابداری فروشگاهی به چه نکاتی دقت کنیم؟
زمان برای مطالعه: 4 دقیقه

فهرست مطالب

حساب‌وکتاب فروشگاه را چطور مدیریت می‌کنید؟ هرچه کسب‌وکارتان گسترده‌تر باشد، حسابداری و مدیریت آن سخت‌تر می‌شود. فکر ثبت و بررسی کردن حساب‌وکتاب‌ها، به‌صورت دستی و با روش سنتی را هم که باید از ذهنتان بیرون کنید. چون وقت زیادی می‌گیرد و مستعد خطاست.  پس چارۀ کار چیست؟ باید سراغ خرید یک نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی بروید. نرم‌افزاری که با آن بتوانید امور مختلف فروشگاه مانند حسابداری، انبارداری و مدیریت موجودی، خرید و فروش، هزینه‌ها، مشتریان یا تامین‌کنندگان را مدیریت کنید. انتخاب از بین انواع مختلف نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی، کمی گیج کننده است. به همین خاطر در ادامه مطلب می‌خواهیم به این سوال پاسخ دهیم: هنگام خرید نرم افزار حسابداری فروشگاهی به چه نکاتی دقت کنیم؟

 

چرا باید نرم‌ افزار حسابداری فروشگاهی بخریم؟

حسابداری دقیق برای فروشگاه یا هر کسب‌وکار دیگری، یک امر ضروری است که از همان ابتدای شروع کار، باید به آن توجه کرد. نرم افزار حسابداری فروشگاهی کمکتان می‌کند بتوانید بخش‌های مختلف فروشگاه را با دقت مدیریت و بررسی کنید. این نرم‌افزار‌ها:

  • میزان سود و ضرر در بازه‌های زمانی را مشخص می‌کنند؛
  • کمکتان می‌کنند خرید، فروش و هزینه‌ها را مدیریت کنید؛
  • محاسبات لازم را خودکار انجام می‌دهند؛
  • گزارش‌های مختلف را خودکار آماده می‌کنند؛
  • برای انبارداری و مدیریت موجودی کالا کمکتان می‌کنند؛
  • و…؛

کاربری این ابزار، تنها محدود به امور حسابداری یا انبارداری نیست. با گذر زمان، تاثیر استفاده از آن را در ابعاد مختلف مدیریت کسب‌وکارتان به چشم خواهید دید.

 

ویژگی‌های یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی خوب!

 

ویژگی‌های یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی خوب!

انواع مختلفی از نرم‌افزارهای حسابداری فروشگاهی در بازار وجود دارند. قبل از خرید نرم افزار، باید به بعضی از ویژگی‌های خاص توجه کنید. در ادامه با ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد یکی از بهترین نرم افزارهای موجود در بازار، به نام هایپریک، آشنا خواهید شد. وجود مزایای متعدد این ابزار، آن را بین سایر نمونه‌های موجود در بازار به اولین انتخاب تبدیل کرده است.

 

استفاده آسان

احتمالا اولین دغدغۀ افراد قبل از خرید، مربوط به نحوۀ استفاده است. نوعی را تهیه کنید که بتوانید در مدت زمان چند ساعته یا حتی کمتر، کار کردن با آن را یاد بگیرید و به دیگران هم یاد بدهید؛ یعنی استفاده از آن به همین سادگی باشد. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید، دانش حسابداری است! شما قرار نیست حسابدار کسب‌وکارتان شوید، بلکه قرار است با استفاده از این نرم‌افزار، دیگر به حسابدار نیازی نداشته باشید. پس نرم‌افزاری را انتخاب کنید که بتوانید بدون دانش حسابداری، با آن کار کنید. هایپریک این ویژگی را دارد.

 

یکپارچگی و بدون محدودیت

ابزاری جامع تهیه کنید که با کمک آن‌ها، بتوانید همه بخش‌های فروشگاه را جامع و یکپارچه مدیریت کنید. مثلا اگر فاکتور فروشی را ثبت می‌کنید، میزان آن فاکتور به‌صورت همزمان و خودکار، از انبار هم کم و حوالۀ خروج آن ثبت شود. از طرف دیگر، سند حسابداری مربوط به این فاکتور هم در دفتر روزنامه خودکار ثبت شود. با این روش است که می‌توانید بخش‌های مختلف فروشگاه را هماهنگ کنید و همیشه اطلاعات به‌روز داشته باشید. هایپریک، یک نرم‌افزار جامع و یکپارچه است و با کمک آن می‌توانید با یک تیر، چند نشان بزنید.

 

به‌روزرسانی رایگان

سراغ خرید نرم‎افزاری بروید که پشتیبانی و به‌روزرسانی رایگان دارد. پرداختن هزینۀ جداگانه برای هر نسخۀ جدید، به نظر مقرون‌به‌صرفه نمی‌آید. بعضی از نرم‌افزارها مانند نرم افزار حسابداری فروشگاهی هایپریک، کار پشتیبان‌گیری از اطلاعات و به‌روزرسانی آن را خودکار و رایگان انجام می‌دهند.

 

پشتیبانی باکیفیت

اگر هنگام کار کردن با نرم‌افزار به مشکلی بر بخورید یا سوالی برای شما پیش بیاید، برای رفع آن به پشتیبان نیاز خواهید داشت. پس اگر نرم‌افزار را از شرکت‌های معتبر تهیه کنید، پشتیبانی و خدمات پس از فروش باکیفیتی در اختیارتان خواهد بود. قبل از خرید نرم افزار، کیفیت پشتیبانی و پاسخگویی را بررسی کنید. هایپریک، 7 روز هفته در خدمت شماست و می‌توانید با پشتیبان‌های آن تماس بگیرید.

 

آنلاین یا آفلاین بودن

هنگام خرید به آنلاین بودن یا آفلاین بودن نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی توجه کنید. هر کدام از آن‌ها، مزایا و ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. در مقاله « مقایسه نرم افزارهای آفلاین و آنلاین حسابداری فروشگاهی » مفصل درباره نرم‌افزارهای آنلاین تحت وب و آفلاین صحبت کردیم تا بتوانید آگاهانه انتخاب کنید. هایپریک نرم افزار حسابداری فروشگاهی آنلاین است. به همین خاطر همیشه در دسترس شماست و برای کار کردن با آن، نیازی نیست نصبش کنید. فقط کافیست وارد سایت هایپریک شوید. با این ویژگی، در هر زمان و هر مکانی که باشید، می‌توانید با هایپریک کار و فروشگاه را مدیریت کنید.

 

حالا می‌دانید که هنگام خرید نرم افزار حسابداری فروشگاهی به چه نکاتی توجه کنید. با وجود یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی می‌توانید صفر تا صد امور فروشگاه را راحت‌ و دقیق مدیریت کنید و کارها را پرسرعت پیش ببرید. همانطور که خواندید، هایپریک هم یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی آنلاین کاربردی است که برای کار کردن با آن، به هیچ دانش حسابداری نیاز ندارید. اگر برای خرید نرم افزار حسابداری فروشگاهی به مشاوره نیاز دارید، با شماره 02143378 تماس بگیرید. پشتیبان‌های هایپریک در خدمت شمایند.

آینده حسابداری مغازه خود را با هایپریک تجربه کنید

آینده را امروز شروع کنید

خرید اشتراک