مجله هایپریک مجله هایپریک

داستان موفقیت و تجربه همکاری با هایپریک

مجله هایپریک داستان موفقیت و تجربه همکاری با هایپریک
زمان برای مطالعه: 3 دقیقه

فهرست مطالب

سوپرمارکت لبخند؛ جناب آقای عبدی

عبدی هستم و اولین بارمه که سوپرمارکت دارم. تقریبا یک ماهه که راهش انداختم.کلا توی همه جنبه‌های زندگیم، طرفدار کارهای جدید و مدرنم و چندان دوست ندارم از روش‌های سنتی استفاده کنم. برای همین وقتی که تصمیم گرفتم سوپرمارکت بزنم، با خودم گفتم برای مدیریت اون هم باید سراغ یه روش جدید برم. این شد که نرم‌‎افزار حسابداری فروشگاهی رو انتخاب کردم.

 

توی اینترنت سرچ کردم و چند تا نرم افزار رو دیدم. یکی از اونا هایپریک بود. یه اشتراک رایگان هفت روزه داشتن. شماره تلفنم رو وارد کردم و اشتراک رو گرفتم. خوبی هایپریک این بود که نیازی به دانلود و نصب نداشت. همون موقع با رمز عبور و نام کاربری که خودم ساخته بودم، وارد نرم‌افزار شدم و فروشگاه رو راه انداختم. بعد از اینکه دیدم چقدر همه چیز مرتب و منظمه و راحت می‌شه با این نرم افزار کارکرد، انتخابش کردم تا سرنوشت کسب‌وکارم رو با اون رقم بزنم.

 

چیزی که باعث شد هایپریک رو نسبت به بقیه انتخاب کنم، پشتیبانیشون بود. از همون روز اول پشتیبانی خوبی داشتن. هر سوالی که می‌پرسیدم جواب می‌دادن و مشکلاتم رو برطرف می‌کردن. هفت روز هفته پشتیبانی داشتن و هر موقع که من زنگ زدم، جواب دادن و بسیار هم خوش‌برخورد بودن.

 

همچنین بدانید:

10 ترفند برای افزایش فروش سوپرمارکت

 

اگر بخوام از ویژگی‌های خوب هایپریک بگم، حتما یکی از اون‌ها، بانک کالاست. محصولات تعریف‌شده آماده توی این بانک وجود داره و نیازی نیست دستی، کالاها رو یکی یکی وارد کنم. این ویژگی هایپریک با اتصال به بارکدخوان تکمیل می‌شه. یعنی یکی از خوبی‌های هایپریک اینه که به ابزارهای مختلف مخصوصا بارکدخوان وصل می‌شه. بعد از اینکه بارکد روی محصول رو اسکن می‌کنم، نرم‌افزار محصول مدنظرم رو توی بانک کالای هایپریک پیدا می‌کنه. دیگه لازم نیست من مشخصاتش رو دستی وارد کنم. تنها کاری که می‌کنم وارد کردن قیمت و اطلاعات این مدلیه. فکر می‌کنم هایپریک جزء معدود نرم‌افزارهاییه که به کارت‌خوان وصل می‌شه.

 

همه چیز به مدیریت خوب برمی‌گرده.

 

به همه هم‌صنف‌های خودم توصیه می‌کنم، سراغ روش‌های سنتی نرن. دنیا انقدر پیشرفت کرده که مطمئنا نمی‌شه با راه‌حل‌های قدیمی، کسب‌وکار رو مدیریت کرد. حتما از یه روش جدید برای مدیریت فروشگاهشون استفاده کنن. حالا این روش یه نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی، مثل هایپریک باشه هم که چه بهتر. من اشتراک یک ماهه هایپریک رو گرفتم و خیلی راضیم. بعد از اینکه اشتراکم تمام بشه، حتما اون رو تمدید می‌کنم.

 

 

آینده حسابداری مغازه خود را با هایپریک تجربه کنید

آینده را امروز شروع کنید

خرید اشتراک