مجله هایپریک مجله هایپریک

نرم افزار صندوق فروشگاهی رایگان

مقالات نرم افزار صندوق فروشگاهی رایگان
زمان برای مطالعه: 7 دقیقه

فهرست مطالب

اگر یک فروشگاه یا مغازه، به‌خصوص در صنف سوپرمارکت یا هایپرمارکت دارید، پس احتمال زیاد به فکر خرید نرم‌افزار صندوق فروشگاهی افتاده‌اید. نرم‌افزاری که کمکتان کند حساب‌وکتاب مغازه را کنترل کنید و دخل‌وخرج را زیر نظر داشته باشید. احتمال زیاد برای انتخاب نرم‌افزار مناسب هم در اینترنت جست‌وجو کرده‌اید و با عبارت‌هایی مانند نرم‌افزار صندوق فروشگاهی رایگان روبه‌رو شده‌اید. به نظر شما نرم‌افزارهای صندوق فروشگاهی رایگان‌، کاربردی‌اند یا این هم یک فریب تبلیغاتی‌ است؟ جواب این سؤال را در مقاله زیر پیدا می‌کنید. با هایپریک همراه باشید.

 

چرا باید از نرم‌افزار صندوق فروشگاهی استفاده کنیم؟

با راه‌اندازی یک نرم‌افزار صندوق فروشگاهی، صفر تا صد فروشگاه را راحت با همان صندوق فروشگاهی که جلوی در مغازه گذاشته‌اید مدیریت می‌کنید. چطوری؟ با کاربردهای زیر:

 

ثبت اطلاعات خرید و فروش

یکی از کاربردهای اصلی نرم‌افزار صندوق فروشگاهی ثبت فاکتورهای خرید و فروش و راحت‌تر کردن انجام این کار است. این نرم‌افزارها بعد از راه‌اندازی روی صندوق فروشگاهی، می‌توانید به ابزارهای دیگر مثل بارکدخوان، کارت‌خوان، ترازو و… هم متصل کنید. با این روش کمکتان می‌کند سریع‌تر و بدون اشتباه، فاکتورهای خرید و فروش را صادر کنید. مثلا بعد از آنکه بارکد روی محصولات را با کمک بارکدخوان اسکن و آن را به فاکتور اضافه کردید، محاسبۀ خودکار قیمت، تخفیف و مالیات و ارسال مبلغ نهایی به کارت‌خوان را به نرم‌افزار صندوق فروشگاهی بسپارید.

 

حسابداری

اگر یک نرم‌افزارصندوق فروشگاهی را روی صندوق فروشگاهی‌تان نصب کنید، از استخدام حسابدار بی‌نیاز خواهید شد. زیرا با کمک آن، می‌توانید حساب‌وکتاب فروشگاه راه پیش ببرید، بدون آنکه به دانش حسابداری نیاز داشته باشید. این نرم افزار بعد از وارد کردن کالاها در صندوق، هزینه نهایی فاکتور را همراه با تخفیف‌های درصدی یا رقمی و انواع مالیات محاسبه می‌کند.

 

از طرف دیگر، فقط فاکتورهای مختلف و هزینه‌ها و اطلاعات این چنینی را در نرم‌افزار ثبت می‌کنید. کارهای بعدی مانند ثبت سند حسابداری، محاسبۀ میزان تخفیف، مالیات و مبلغ نهایی هر فاکتور، میزان سود و زیان و آماده کردن صورت سود و زیان، ترازنامه و…، همگی به عهدۀ نرم‌افزار صندوق فروشگاهی یا همان حسابداری فروشگاهی است.

 

کد اشتراک و مدیریت مشتریان

حتما تا به حال برایتان پیش آمده است که هنگام خرید، از شما شماره موبایل می‌خواهند و بلافاصله هم پیامکی حاوی پیام خوش‎آمد گویی به باشگاه مشتریان یا تشکر از خرید دریافت می‌کنید. این کار با کمک نرم‎افزار صندوق فروشگاهی امکان‌پذیر است. چون می‌توان هنگام ثبت فاکتور، در آن مشتری، شماره موبایل و کد اشتراک تعریف کرد. بعد با کمک این اطلاعات یک باشگاه مشتریان راه بیندازید و تخفیف‌ها و جشنواره‌های مختلف را به گوش او برسانید.

 

فروش سریع‌تر و ایجاد صف مشتری

یکی از اهداف نرم‌افزارهای صندوق‌های فروشگاهی، سریع‌تر کردن فرآیند فروش است. یعنی کار مشتری را سریع‌تر راه بیندازید و او را معطل نکنید. این ابزارها، قابلیت ایجاد صف مشتری دارند. فرض کنید مشتری فعلی شما کارت عابربانکش را پیدا نمی‌کند. تا پیدا شدن این کارت، می‌توانید خریدهای مشتری بعدی را ثبت کنید. بدون آنکه لازم باشد فاکتور فروش مشتری فعلی را بندید یا حذف کنید. با این ویژگی، باز هم مشتری‌های راضی‌تر و فروش بیشتر نصیبتان خواهد شد.

 

نرم افزار صندوق فروشگاهی رایگان

 

آیا در بازار نرم افزار صندوق فروشگاهی رایگان داریم؟

جواب این سؤال، خیر است. در بازار، نرم افزار صندوق فروشگاهی رایگانی وجود ندارد. اگر هم باشد، امکانات و قابلیت‌های محدودی دارد که بعضاً پاسخگوی همه نیازهای شما نیست. به‌اصطلاح، کارتان را راه نمی‌اندازد و در آخر باید سراغ خرید یک نرم‌افزار صندوق فروشگاهی کاربردی و مناسب بروید. ممکن است با دانلود این نرم‌افزارها، درگیر بدافزارهایی شوید که لپ‌تاپ یا کامپیوترتان را دچار مشکل می‌کنند تاحدی‌که همه اطلاعاتتان را از دست بدهید.

 

 به مشکل بالا، نداشتن پشتیبان را هم اضافه کنید. ممکن است هنگام کار کردن با نرم‌افزار، با مشکلات مختلفی روبه‌رو شوید. نرم‌افزارهای رایگان هیچ پشتیبانی ندارند. برای حل مشکلات تنهایید و کسی نیست کمکتان کند.

 

 این نکته را فراموش نکنید که بعضی از نرم‌افزارهای صندوق فروشگاهی، دموی رایگان دارند و می‌توانید برای مدتی محدود از این نرم‌افزارها، رایگان استفاده کنید. به‌عنوان‌مثال، هایپریک، تعداد روزهای محدودی اشتراک رایگان دارد. امکانات اشتراک رایگان با اشتراک‌های دیگر هیچ تفاوتی ندارد. با کمک اشتراک رایگان، می‌توانید قابلیت‌ها و کاربرد نرم‌افزار را بررسی و با خیال راحت‌تری، خرید کنید.

 

همچنین بدانید:

چگونه از نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی آنلاین هایپریک استفاده کنیم؟

 

نرم افزار صندوق فروشگاهی رایگان هایپریک

در قسمت قبلی گفتیم که بهتر است سراغ دانلود نرم افزار صندوق فروشگاهی رایگان نروید. زیرا بیشتر این نرم‌افزارها، امکانات بسیار محدودی دارند و ممکن است بدافزار باشند و مشکلی برای لپ‌تاپتان به وجود بیاورند. بهتر است سراغ نرم‌ افزارهای حسابداری فروشگاهی ساده و کاربردی بروید. با این نرم‌افزارها می‌توانید صفر تا صد امور فروشگاه را سریع‌تر، راحت‎تر و بادقت‌تر مدیریت کنید. مدیریت حسابداری، انبارداری، صندوق فروشگاه، خرید و فروش، هزینه‌ها، مشتریان، تأمین‌کنندگان را هم به این نرم‌افزارها بسپارید.

 

 هایپریک اشتراک رایگان دارد. برای بررسی امکانات و کاربردهای هایپریک، از این فرصت استفاده کنید. هایپریک کارهای زیر را خودکار انجام می‌دهد:

  • ثبت خودکار اسناد دریافتی و پرداختی خرید و فروش؛
  • ثبت پیش‌فاکتور و فاکتور خرید و فروش؛
  • ثبت فاکتورهای برگشت از خرید و فروش؛
  • انواع روش‌های پرداخت نقدی، کارت‌خوان، چک و نسیه؛
  • دریافت و پرداخت چندمرحله‌ای؛
  • امکان تعریف انواع مالیات؛
  • امکان اعمال تخفیف درصدی به‌ازای کل فاکتور؛
  • مدیریت مشتریان و تأمین‌کنندگان برای ثبت سفارش؛
  • انبارگردانی دستی و گروهی؛
  • ثبت خودکار حواله انبار برای کلیه فاکتورها؛
  • نمایش موجودی تعدادی و ریالی کالاها؛
  • و… .

موارد بالا، تنها تعداد معدودی از قابلیت‌ها و امکانات نرم‌افزار صندوق فروشگاهی هایپریک است. این نرم‌افزار به ابزارهای مختلف مانند صندوق فروشگاهی، کارت‌خوان، بارکدخوان، ترازو، فیش پرینتر و… نیز وصل می‌شود. همچنین، گزارش‌های مختلفی را هم در بازه زمانی دلخواه و به‌صورت فایل اکسل در اختیارتان قرار می‌دهد. گزارش‌های مانند:

  • دفتر روزنامه؛
  • ترازنامه؛
  • گزارش‌های پیشرفته؛
  • گزارش چک‌های دریافتی و پرداختی؛
  • گزارش جابه‌جایی و گردش‌های کالا؛
  • ارائه گزارش‌های فصلی؛
  • گزارش تعداد و حجم کالاهای پرفروش؛
  • گزارش تعداد و حجم بیشترین کالاهای خریداری شده؛
  • گزارش موجودی کالا؛
  • گزارش سفارش‌های خرید و فروش؛
  • گزارش‌های فصلی؛
  • گزارشگردش حساب بانکی؛
  • گزارش صورت سود و زیان.

 

همچننی بدانید:

11 نکته مدیریت انبار برای بهبود عملکرد و بهره‌وری فروشگاه

 

نحوه خرید نرم افزار صندوق فروشگاهی هایپریک

برای خرید نرم‌افزار صندوق فروشگاهی هایپریک، ابتدا وارد صفحه اصلی سایت به نشانی hyperyek.com  شوید و ثبت نام کنید. بعد سراغ قسمت خرید اشتراک بروید. اشتراک‌های یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله هایپریک را می‌بینید. اشتراک مدنظرتان را انتخاب کنید تا وارد صفحه پرداخت شوید. در صفحه اول سایت نیز می‌توانید تصاویر دموی نرم‌افزار را مشاهده کنید.

 

نرم افزار صندوق فروشگاهی رایگان هایپریک

 

روش استفاده از هایپریک برای اشتراک رایگان

برای استفاده از اشتراک رایگان هایپریک، از همان مسیر قبلی استفاده کنید. وارد صفحه اصلی سایت هایپریک شوید و ثبت نام کنید. بعد در صفحه خرید، اشتراک رایگان را انتخاب کنید. دیگر نیازی به پرداخت هزینه نیست. مستقیم وارد محیط ساخت فروشگاه شوید، فروشگاهتان را بسازید. داشبورد مدیریت در اختیار شماست تا بتوانید بهتر از همیشه، فروشگاه را مدیریت کنید. همینطور می‌توانید وارد صفحه لیست قیمت شوید و از همین صفحه، اشتراک رایگان را فعال کنید.

 

بهترین برنامه حسابداری خرید و فروش

 

نرم افزارهای صندوق فروشگاهی رایگان، امکانات چندان زیادی ندارند و بعضا بسیار محدودند. لیستی از نیازهایتان بنویسید و بودجه را مشخص کنید. بعد در بازار دنبال، نرم‌افزار صندوق فروشگاهی بگردید که پاسخگو نیازهای شمایند و با بودجه‌تان تناسب دارد. هنگام انتخاب نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی یا همان صندوق فروشگاهی، حواستان به پشتیبانی باشد. پشتیبانی باکیفیت، یکی از عوامل مهم برای انتخاب نرم ‎افزار مناسب است. درباره هایپریک سوالی دارید؟ شماره 02143378 منتظر تماس شماست.

 

سوالات متداول

1. هایپریک رایگان است؟

خیر. هایپریک یک اشتراک رایگان چند روزه دارد که می‌توانید از آن برای بررسی امکانات نرم‌افزار استفاده کنید. قابلیت‌های اشتراک رایگان هیچ تفاوتی با نسخه‌های غیر رایگان ندارد.

2. از کجا نرم‌افزار هایپریک را دانلود کنم؟

هایپریک دانلود کردنی نیست. برای استفاده از آن وارد سایت شوید و ثبت نام کنید. بعد از خرید اشتراک، می‌توانید از سایت، وارد نرم‌افزار هایپریک شوید و از آن استفاده کنید.

آینده حسابداری مغازه خود را با هایپریک تجربه کنید

آینده را امروز شروع کنید

خرید اشتراک