مجله هایپریک مجله هایپریک

چگونه از نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی آنلاین هایپریک استفاده کنیم؟

راهنمای کاربران چگونه از نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی آنلاین هایپریک استفاده کنیم؟
زمان برای مطالعه: 7 دقیقه

فهرست مطالب

وقت آن رسیده‌است که دفتر حساب‌وکتاب را کنار بگذارید و حسابداری فروشگاه و مغاره را به روش‌های مدرن و تکنولوژی بسپارید! بعد از نرم‌افزارهای حسابداری فروشگاهی آنلاین مانند هایپریک استفاده کنید تا از طعم شیرین مدیریت سریع، آسان و با دقت در فروشگاه لذت ببرید. می‌پرسید که چگونه باید از نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی آنلاین هایپریک استفاده کنیم؟ در ادامه بخوانید.

 

آنلاین بودن نرم افزار حسابداری به چه معناست!

آنلاین بودن یعنی چرا برای مدیریت فروشگاه سختی بکشید؟ آنلاین بودن یعنی سریع و آسان همه چیز را مدیریت کنید. آنلاین بودن یعنی از هرجایی که هستید، به حساب‌وکتاب فروشگاهتان دسترسی داشته باشید. آنلاین بودن یعنی نیازی نیست دیگر نگران از بین رفتن اطلاعاتتان، دزدیده شدن آن‌ها یا خرید حافظه جانبی برای نگهداری‌شان باشید. نرم‌افزارهای حسابداری آنلاین و تحت وب، نیازی به دانلود و نصب ندارند. درست خلاف نرم‌افزارهای آفلاین نصبی که باید روی لپ‌تاپ یا کامپیوتر شخصی‌تان نصبشان کنید و فقط زمانی در دسترس شمایند که همان لپ‌تاپ یا کامپیوتر نزدیکتان باشد.

 

 از نرم‌افزارهای آنلاین در هر جا و در هر زمانی می‌توانید استفاده کنید. فقط باید یه اینترنت وصل باشید. این نرم‌افزارها به ابزار خاصی برای استفاده نیاز ندارند. با لپ‌تاپ، تبلت، کامپیوتر و حتی موبایلتان می‌توانید با آن‌ها کار کنید و حساب‌وکتاب مغازه را تحت نظر داشته باشید. مهم نیست چه سیستم عاملی دارید، اندروید، ویندوز، مک یا حتی iOS؛ این نرم‌افزارها با همه سیستم‌عامل‌ها سازگارند. با نرم‌افزارهای حسابداری آنلاین دیگر لازم نیست نگران هیچ چیزی باشید. با آرامش خاطر، حساب‌وکتاب مغازه را پیش ببرید.

 

کاربرد نرم افزار حسابداری فروشگاهی آنلاین هایپریک

نگاهی به حساب‌وکتاب فروشگاهتان بیندازید. باید چند بخش را همزمان با هم مدیریت کنید؟ باید حواستان به انبار یا موجودی‌های مغازه باشد. همزمان فاکتورهای خرید و فروش را مرتب ثبت کنید تا چیزی از قلم نیفتد. در عین حال، پاسخگو مشتری باشید و خرید او را هم حساب کنید. باید یادتان باشد هر سه ماه یک بار مالیات کارتخوان‌تان را بپردازید، سود و زیانتان را محاسبه کنید تا بدانید فروشگاه در چه حالی است، انبارگردانی کنید و ده‌ها کار دیگر.

 

به معنای واقعی کلمه، یک سر دارید و هزار سودا! می‌توانید با تکیه بر نرم‎افزار حسابداری آنلاین، همه سوداها را به او بسپارید. دیگر لازم نیست خودتان مدیریت خرید و فروش، هزینه‌ها، انبارداری، حسابداری، مشتریان، تامین‌کنندگان و … را انجام بدهید. یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی، همه این کارها را برای شما انجام می‌دهد. با این نرم‌افزار‌ها امکانات زیر در اختیار شماست:

  • ثبت پیش‌فاکتور و فاکتور خرید و فروش؛
  • ثبت فاکتورهای برگشت از خرید و فروش؛
  • دریافت و پرداخت چند مرحله‌ای؛
  • ثبت حواله ورود و خروج انبار به‌صورت سریع و خودکار؛
  • تعریف کالا با دو واحد اندازه‌گیری و تعیین ضریب تبدیل؛
  • انبارگردانی؛
  • انبارگردانی گروهی؛
  • دفتر روزنامه؛
  • مدیریت چک؛
  • گزارش جابه‌جایی و گردش‌های کالا؛
  • گزارش‌های فصلی؛
  • گزارش تعداد و حجم کالاهای پرفروش؛
  • گزارش تعداد و حجم بیشترین کالاهای خریداری شده؛
  • گزارش موجودی کالا؛
  • گزارش سفارش‌های خرید و فروش؛
  • ثبت اسناد هزینه‌های فروشگاه؛
  • تعریف نامحدود مشتریان و تامین‌کنندگان.

 

موارد بالا فقط تعداد کمی از امکاناتی بود که نرم‌افزارهای حسابداری فروشگاهی آنلاین مانند هایپریک در اختیارتان می‌گذارند. با وجود این نرم‌افزارها دیگر نیازی به حسابدار ندارید و می‌توانید حساب‌وکتاب مغازه را خودتان انجام بدهید. نگران دانستن دانش حسابداری هستید؟ جای هیچ نگرانی نیست. برای کار کردن با هایپریک، حتی به دانش حسابداری هم نیازی نیست.

 

چرا باید نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی هایپریک را انتخاب کنیم؟

 

اجازه بدهید بدون مقدمه‌چینی برویم سر اصل مطلب، هایپریک مزایا زیر را دارد:

 

جامعیت و یکپارچگی

با هایپریک به نرم‌افزار دیگری نیاز ندارید. چون جامع است و با کمک آن می‌توانید بخش‌های مختلف فروشگاه را یکپارچه و هماهنگ مدیریت کنید. مثلا با ثبت هر فاکتور، سند حسابداری‌اش را هم در دفتر روزنامه ثبت می‌کند و دیگر نیازی نیست شما کاری انجام بدهید. جامع بودن یعنی تمام فرآیندهای فروشگاه، از مدیریت خرید و فروش گرفته تا هزینه‌ها، حسابداری، انبارداری، مدیریت اعضای فروشگاه و مدیریت تامین‌کنندگان و فروشندگان را به او بسپارید.

 

سادگی و هوشمند

همیشه گفته‌ایم برای کار کردن با هایپریک، نیازی به دانش حسابداری نیست. هایپریک قرار است سنگینی کار حساب‌وکتاب را از روی دوش شما بردارد. اگر قرار باشد برای کار کردن با آن حسابداری و انبارداری یاد بگیرید که نمی‌شود! نکته دیگری که همیشه می‌گوییم، راحتی کار کردن با هایپریک است. همه افراد می‌توانند بدون گذراندن زمان زیادی، نحوه کار کردن با آن را یاد بگیرند و به دیگران هم یاد بدهند.

 

مستقل از دستگاه

وقتی می‌گوییم هایپریک مستقل از دستگاه است یعنی هایپریک با همه دستگاه‎ها سازگار است و به هیچ دستگاهی وابسته نیست. با با دستگاه‌های مختلف مانند کامپیوتر، لپ‌تاپ، موبایل، تبلت و سیستم عامل‌های متفاوت مانند اندروید، ویندوز، مک و  iOS، می‌توان با هایپریک کار کرد.

 

نامحدود

نامحدود بودن، یکی از ویژگی‌های اصلی هایپریک است. در هایپریک محدودیتی در تعداد برای ثبت اسناد، فاکتور، تعریف کالا، تعریف مشتری و تامین‌کننده، گزارش‌گیری و… ندارید.

 

اتصال به ابزارهای مختلف

یکی از وظایف نرم افزار حسابداری هایپریک، سرعت بخشیدن به فرآیند خرید و نهایی کردن فروش است. هایپریک به ابزارهای مختلف فروشگاه وصل می‌شود تا بتواند این وظیفه را به‌نحو احسن انجام بدهد. این نرم‌افزار به ابزارهای مختلف مانند کارت‌خوان، بارکدخوان، ترازو، فیش پرینتر، کالرآیدی و… وصل می‌شود.

 

پشتیبانی باکیفیت

پشتیبانی، آموزش و توسعه رایگان نرم‌افزار، ویژگی‌های مهمی‌اند. بدون پشتیبانی خوب، چطور می‌خواهید مشکلات احتمالی نرم‌افزار را برطرف کنید یا سوالتان درباره بخش‌های خاص نرم‌افزار را از که می‌خواهید بپرسید؟ خوشبختانه هایپریک پشتیبانی باکیفیتی دارد که هفت روز هفته در خدمت شمایند و پاسخ سوال‌هایتان را می‌دهند. آموزش نحوه کار با هایپریک هم رایگان است. کافیست با شماره 02143378 تماس بگیرید و از پشتیبان بخواهید کار کردن با هایپریک را یادتان بدهد.

 

همچنین بدانید:

آشنایی با 3 نوع نرم‌افزار حسابداری رایج بازار

 

نحوه خرید و استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاهی هایپریک!

برای استفاده از هایپریک، ابتدا باید اشتراک آن را تهیه کنید. هایپریک یک اشتراک رایگان 7 روزه دارد تا با استفاده از آن بتوانید با کاربردهای مختلف و امکاناتش آشنا شوید. این نسخه رایگان، هیچ تفاوتی با نسخه‌های پولی ندارد. در کنار این طرح رایگان، اشتراک یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله دارد.

 

 برای آنکه بتوانید از هایپریک استفاده کنید، باید وارد سایت با نشانی https://hyperyek.com/ کلیک کنید. بعد در بالای صفحه، روی گزینه خرید اشتراک کلیک کنید.

 

 نحوه خرید و استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاهی هایپریک!

 

با کلیک روی گزینه خرید اشتراک، وارد صفحه خرید می‌شوید. در این قسمت، اشتراک‌های هایپریک با قیمت‌هایشان را می‌بینید. روی اشتراک مدنظرتان کلیک کنید تا وارد صفحه ثبت نام شوید. بعد از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، هزینه اشتراک را پرداخت می‌کنید.

استفاده از اشتراک هایپریک

 

بعد از اتمام فرآیند خرید اشتراک، وارد فروشگاهتان می‌شوید و می‌توانید مدیریت فروشگاه را شروع کنید. زمانی که وارد فروشگاهتان می‌شوید، اولین چیزی که می‌بینید داشبورد مدیریتی است. از این داشبورد به دیگر بخش‌ها مانند فروش، خرید، محصولات، انبارداری و …دسترسی خواهید داشت. در این قسمت می‌توانید گزارش‌های مهم مانند سود و زیان، پرفروش‌ها، بیشترین خرید، سررسیدها و موجودی انبار را ببینید و بررسی کنید.

 

هایپریک را به همه چیز وصل کنید

هایپریک را به همه چیز وصل کنید

بعد از آنکه فروشگاهتان را در هایپریک راه انداختید، می‌توانید برای مدیریت راحت‌تر فروشگاه، هایپریک را به ابزارهای مختلف مانند ترازو، کارت‌خوان، بارکدخوان، فیش پرینتر، صندوق فروشگاهی و … وصل کنید. هایپریک از کارت‌خوان‌های پاسارگاد، پارسیان، سامان کیش، به پرداخت ملت و ایران کیش پشتیبانی می‌کند. برای وصل کردن ترازو به هایپریک نیز، می‌توانید از ترازوی محک استفاده کنید.

 

 همچنین بدانید:

نرم افزار حسابداری فروشگاه مواد غذایی

 

جواب سوال «چگونه از نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی آنلاین هایپریک استفاده کنیم؟» را پیدا کردید؟ کار کردن با خدمات هایپریک به قدری ساده است که فقط با کمتر از یک روز وقت گذاشتن، می‌توانید زیر و بم آن را یاد بگیرید. در عین حال، اگر درباره Hyperyek یا نحوه کار کردن با آن سوالی دارید، با شماره 02143378 تماس بگیرید.

برچسب‌ها:
آینده حسابداری مغازه خود را با هایپریک تجربه کنید

آینده را امروز شروع کنید

خرید اشتراک