مجله هایپریک مجله هایپریک

خرید نرم افزار اتوماسیون فروشگاهی

مقالات خرید نرم افزار اتوماسیون فروشگاهی
زمان برای مطالعه: 8 دقیقه

فهرست مطالب

می‌دانید نرم‎ افزار اتوماسیون فروشگاهی چه کمکی می‌کند؟ اتوماسیون‌ فروشگاهی، یک ابزار همه‌کاره برای کسب‌وکارهاست. برای مدیریت خرید، فروش و هزینه‌ها، انبار، پیش بردن امور حسابداری و… می‌توانید روی کمک اتوماسیون فروشگاهی حساب باز کنید. مقالۀ زیر را بخوانید تا با کاربردهای نرم افزار اتوماسیون فروشگاهی و چیستی آن، بهتر آشنا شوید.

 

اتوماسیون فروشگاهی چیست؟

اتوماسیون فروشگاهی همان نرم افزار حسابداری فروشگاهی است. نرم‌افزاری که کمکتان می‌کند امور مالی و دیگر بخش‌های فروشگاه را راحت‌تر، سریع‌تر و بادقت ریزبینانه‌‌تری مدیریت کنید. با استفاده از این نرم‌افزارها، دیگر نیازی نیست از حسابدار برای انجام امور مالی کمک بگیرید. به زبان ساده، با آن می‌توانید در کنار حساب‌وکتاب کردن دخل و خرج مغازه، بخش‌های دیگر آن مانند انبار را هم مدیریت کنید.

 

کاربردهای اتوماسیون فروشگاهی

گفتیم که اتوماسیون فروشگاهی به‌عنوان یک ابزار دیجیتال برای کسب و کارها، کاربرد فراوانی دارد. بعضی از کاربردهای سیستم اتوماسیون، برای کسب‌و‌کار‌های فروشگاهی را در ادامه بخوانید.

 

ابزاری کامل برای حسابداری

حساب‌وکتاب کردن دخل‌وخرج مغازه را به عهده این نرم‌افزارها بگذارید! همانطور که می‌دانید حسابداری، جزء کارهای پراهمیت در فروشگاه‌هاست. خطاهای انسانی، هنگام ثبت کردن فاکتورهای مختلف یا محاسبات، باعث ضرر مالی می‌شوند. یک نرم افزار هوشمند و کاربردی، حسابداری فروشگاه یا مغازه‌تان را با دقت تمام به عهده می‌گیرد. یعنی می‌توانید محاسبۀ هزینۀ نهایی فاکتورهای مختلف، محاسبۀ مالیات و تخفیف، آماده کردن گزارش‌های مالی متنوع مانند گزارش فصلی یا صورت سود و زیان و ثبت کردن خودکار اسناد حسابداری در دفتر روزنامه را به آن بسپارید.

 

مدیریت اجناس فروشگاه

یکی دیگر از کاربردهای نرم افزار صندوق فروشگاهی، مدیریت کالاهایی است در فروشگاه موجودند و کالاهایی که فروخته‎اید و از فروشگاه یا انبار خارج شده‌اند. این اتوماسیون، بخشی مختص به انبار و مدیریت ورود و خروج کالاها دارد. تمام کالاهای موجود در فروشگاه را با اطلاعات لازم، در نرم‌افزار ثبت می‌کنید. با هر فاکتور خرید و فروشی که ثبت کنید، نرم‌افزار خودکار، میزان کالاهای موجود در آن را به انبار اضافه یا از آن کم می‌کند. با این روش، می‌دانید که از هر جنس چه تعداد موجودی دارید و چه تعداد را فروخته‎اید. نرم افزار با گزارش‌ها یا نمودارهای دقیق، اجناس پرفروش یا کم‌فروش مغازه را نشانتان می‌دهند تا بتوانید برای خریدهای بعدی، تصمیم‌ بهتری بگیرید یا قبل از تمام شدن کالاهای پرفروش، آن‌ها را دوباره تهیه کنید. با گزارش‌هایی که این بخش در اختیارتان می‌گذارد، متوجه خواهید شد که کدام یک از محصولات برند‌های مختلف، نزد مشتریان محبوبیت و فروش بیشتری دارند. با افزایش موجودی از محصولات آن برند در فروشگاه، مشتری‌مداری کنید.

 

مدیریت مشتریان

اگر از فروشگاه‌های بزرگ یا زنجیره‌ای خرید کرده باشید، احتمالاً برخی از پیامک‌های مربوط به جشنواره‌های مختلف آن‌ها را دیده‌اید. این فروشگاه‌ها، شمارۀ شما را از کجا پیدا می‌کنند؟ با یک اتوماسیون مدیریت فروشگاه که بخشی برای مدیریت مشتریان دارد! هنگام خرید، شمارۀ موبایل و اطلاعات دیگر مانند تاریخ تولدتان را می‌پرسند و در بخش مدیریت مشتریان آن را ذخیره می‌کنند. زمان شروع این جشنواره‌ها، به شما پیام می‌دهند تا از تخفیف‌ها باخبر شوید. نرم‌افزارهای حسابداری فروشگاهی کاربردی، حتی قابلیت تعریف اشتراک را هم برای مشتریان دارند.

 

صندوق فروشگاهی

در فروشگاه‎های مختلف، صندوق فروشگاهی را دیده‌اید که به کارت‌خوان و بارکدخوان وصل‌اند. فروشنده با بارکدخوان، بارکد روی کالاهای مشتری را اسکن می‌کند. بعد نرم‌افزار فاکتور فروش را صادر می‌کند و مبلغ نهایی آن را روی کارت‌خوان نشان می‌دهد. تنها کاری که مشتری باید انجام بدهد، کشیدن کارت و وارد کردن رمز آن است.

صندوق فروش و تهیۀ فاکتور فروش برای مشتریان، از دیگر قابلیت‌های نرم افزار اتوماسیون فروشگاهی است. این سیستم لیستی کامل از تمام محصولات موجود در فروشگاه با اطلاعات دقیق مانند قیمت، میزان مالیات یا تخفیف دارد. بعد از انتخاب کالاهای مدنظرتان در صندوق فروشگاه، نرم‌افزار مبلغ نهایی فاکتور را با تخفیف یا مالیات از قبل مشخص شده، محاسبه و آن را صادر می‌کند. با این روش، در کوتاه‌ترین زمان ممکن فاکتور فروش صادر می‌شود. احتمال بروز خطا در محاسبۀ مبلغ نهایی آن‎ها هم  به صفر می‎رسد.

 

گزارش‌های پیشرفته

نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی، گزارش‌های کامل و دقیقی از وضعیت مالی، موجودی کالاها و حساب اشخص در اختیارتان می‌گذراند؛ مثلا گزارش پرفروش‌ترین کالا یا گزارش ورود و خروج هر کالا از انبار، گزارش سود و زیان یا گزارش پرداخت‌های تکمیل نشده. اطلاعات ارزشمندی‌ که تهیۀ آن‌ها به صورت دستی، بسیار زمان‌گیر است. در حالی که با چند کلیک ساده، گزارش‌هایی که نیاز دارید را در بازۀ زمانی دلخواهتان، از نرم‌افزار دریافت خواهید کرد.

 

مدیریت فروشگاه با هایپریک

ویژگی‌ها و خصوصیات نرم افزار اتوماسیون فروشگاهی هایپریک

با خواندن این قسمت، ویژگی‌ها و خصوصیات نرم افزار اتوماسیون فروشگاهی هایپریک را خواهید شناخت. نرم افزاری که صفر تا صد مدیریت فروشگاهتان را به عهده می‌گیرد.

 

سادگی

سادگی، یکی از ویژگی‌های مهم و خصوصیاتی که نرم افزار اتوماسیون فروشگاهی هایپریک را از سایر مدل‌ها متمایز می‌کند. یک سیستم نرم افزار اتوماسیونی باید ساده باشد تا همه افراد بتوانند با آن کار کنند و کار کردن با آن را هم به دیگران یاد بدهند. این نرم‌افزارها یار کمکی شما در فروشگاه‌اند. اگر کار کردن با آن‎ها سخت باشد که نمی‌شود! به این نکته توجه کنید که سادگی هایپریک، چیزی از هوشمند و کاربردی بودن آن کم نمی‌کند. کار کردن باهایپریک در عین هوشمندی، ساده است.

 

آنلاینی

نرم افزار اتوماسیون فروشگاهی هایپریک، آنلاین، تحت وب و ابری است. یعنی برای کار با آن باید به اینترنت وصل باشید، اما نیازی نیست دانلود یا نصبش کنید. کافیست وارد مرورگرتان روی کامپیوتر، لپ‌تاپ یا تبلت شوید و سایت هایپریک را باز کنید. بعد از ثبت نام و خرید اشتراک، وارد نرم‌افزار خواهید شد تا فروشگاهتان را راه‌اندازی کنید. به خاطر تحت وب و ابری بودن، صاحبان فروشگاه می‌توانند هر کجایی که هستند و در هر زمانی که می‌خواهند، با هایپریک کار کنند و فروشگاه را تحت نظر بگیرند.

دربارۀ نرم‌افزارهای تحت وب و چیستی آن‌ها، در مقاله « نرم افزار حسابداری تحت وب چیست؟ » مفصل صحبت کرده‌ایم. با خواندن این مقاله، این گونه نرم‌افزارها را بهتر خواهید شناخت.

 

یکپارچگی

نرم افزار اتوماسیون فروشگاهی هایپریک، یک ابزار جامع و کامل برای مدیریت تمام امور فروشگاه‌هاست. با کمک آن می‌توانید بخش‌های مختلف فروشگاه را یکپارچه مدیریت کنید. مثلا زمانی که کالایی را می‌فروشید، میزان آن خودکار از انبار کم  و سند حسابداری مربوطش هم در دفتر روزنامه ثبت می‌شود. بنابراین نیازی نیست شما کار دیگری انجام بدهید. بنابراین با هایپریک، امور مربوط به فروش، حسابداری، انبارداری، صندوقداری و… را یکپارچه مدیریت خواهید کرد. بدون اینکه نیازی به نرم‌افزارهای جداگانه برای اداره کردن هر یک از این امور داشته باشید.

 

نامحدودی

نرم افزار اتوماسیون فروشگاهی هایپریک، محدودیتی در تعداد، برای ثبت کالاها، فاکتورها، اسناد حسابداری، مشتریان و… ندارد. می‌توانید هر تعدادی که می‌خواهید را ثبت کنید. حالا که بحث نامحدودی است، بگذارید به پشتیبانی نامحدود هایپریک هم اشاره کنیم. پشتیبان‌های هایپریک، هفت روز هفته در خدمت شمایند. هر سوالی دارید، از آن‌ها بپرسید.

 

سازگاری

نرم افزار اتوماسیون فروشگاهی هایپریک از سیستم‌عامل‌های مختلف پشتیبانی می‌کند. یعنی آن را در سیستم عامل‌های مختلف مانند اندروید، مک، ویندوز و iOS می‌توان به کار گرفت. این نرم‌افزار به ابزارهای مختلف مانند کارت‌خوان، بارکدخوان، فیش پرینتر، کالر آی‌دی، صندوق فروشگاهی و… نیز وصل می‌شود. قبلا هم گفتیم که می‌توانید با لپ‌تاپ، کامپیوتر، تبلت یا گوشی با هایپریک کار کنید.

 

اتوماسیون فروشگاهی چه کاربردی دارد؟

نرم افزار حسابداری فروشگاهی در تبریز

فروشگاه‎دارهای تبریزِ زیبا و اصیل! نظرتان دربارۀ روشی مدرن و کاربردی، برای مدیریت  فروشگاه‎ها و مغازه‌ها چیست؟ هایپریک اینجاست تا کمکتان کند فروشگاه‎هایتان را راحت‌تر و سریع‌تر مدیریت کنید. با این نرم افزار حسابداری فروشگاهی، دیگر نیازی به استخدام حسابدار نیست.

 

نرم افزار حسابداری فروشگاهی در اصفهان

می‌دانید جای چه چیزی در فروشگاه‎های این اصفهانِ نصف جهان خالی است؟ بله! نرم افزار حسابداری فروشگاهی هایپریک. نرم‎افزاری که کمکتان می‌کند امور مختلف فروشگاه مانند حسابداری، خرید و فروش، هزینه‌ها، انبارداری، مشتریان، تامین‌کنندگان و… را مدیریت کنید. با این نرم‌افزار، کارها را سریع‌تر و با دقت ریزبینانه‌ای پیش خواهد رفت.

 

نرم افزار حسابداری فروشگاهی در مشهد

هایپریک، به اندازۀ زعفران قائنات، ارزشمند است و به روش مدیریت فروشگاه‌ها و مغازه‌ها، رنگ و روی دیگری می‌بخشد. می‌توانید حساب‌وکتاب دخل‌وخرج فروشگاه و مغازه را به نرم افزار حسابداری فروشگاهی هایپریک بسپارید. نرم‌افزاری که برای کار کردن با آن، حتی به دانش حسابداری هم نیازی نیست.

 

در این مقاله گفتیم که اتوماسیون فروشگاهی چیست و ویژگی‌ها و مزایای نرم افزار اتوماسیون فروشگاهی را بررسی کردیم. همانطور که متوجه شدید با استفاده از این سیستم می‌توانید در وقت و هزینه‌های مختلف فروشگاه صرفه‌جویی کنید. اتوماسیون فروشگاهی هایپریک،  بانک کالا هم دارد. در این بانک کالا، حدود 50 هزار کالا تعریف کرده‌ایم تا وارد کردن محصولات در فروشگاه، راحت‌تر شود. اگر می‌خواهید صرفه‌جویی در زمان و هزینه را در کنار بهبود مدیریت فروشگاهتان تجربه کنید، نرم افزار اتوماسیون فروشگاهی هایپریک، ابزاری مطمئن برای رسیدن شما به این هدف خواهد بود.

آینده حسابداری مغازه خود را با هایپریک تجربه کنید

آینده را امروز شروع کنید

خرید اشتراک