مجله هایپریک مجله هایپریک

نرم افزار حسابداری میوه‌وتره‌بار

کسب و کار نرم افزار حسابداری میوه‌وتره‌بار
زمان برای مطالعه: 6 دقیقه

فهرست مطالب

فروشگاه‎های میوه و تره‌بار، همیشه شلوغ و پر از هیاهوی مشتریان است. برای‌آنکه بتوانید آن‌ها را از این هیاهو و هرج‌ومرج نجات بدهید و حساب‌وکتاب فروشگاه را بدون خطا پیش ببرید، چه چاره‌ای سراغ  دارید؟ پیشنهاد ما استفاده از یک نرم‌افزار حسابداری میوه و تره بار است. نرم‌افزاری که اختصاصاً برای این صنف ساخته شده باشد و بتواند در مدیریت فروشگاه، کمک کند. این مطلب را برای همۀ صاحبان فروشگاه‎های میوه و تره‌بار نوشته‌ایم که می‌خواهند فروشگاه‌ را با روش‌های مدرن و سودبخش مدیریت کنند. صاحبانی که به فکر موفقیت فروشگاهشان‌اند. با هایپریک همراه باشید.

 

خوشبختم! من یک نرم‌افزار حسابداری میوه و تره بارم

همین اول کار، کمی با نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی آشنا شویم. احتمالاً اسم این نرم‌افزارها به گوشتان خورده است که اینجایید. این‌گونه نرم‌افزارها، امکاناتی دارند که کمکتان می‌کند سریع و دقیق، امور مختلف فروشگاه را پیش ببرید. مثلاً فاکتورهای خریدوفروش را دقیق همراه با جزئیات لازم مانند مالیات، تخفیف و… صادر می‌کند. کمکتان می‌کند موجودی‌ فروشگاه را تحت‌نظر بگیرید؛ تبدیل ضرایب را انجام می‌دهد و ده‌ها کار دیگر. در واقع، قرار است جایگزین حسابدار در مغازۀ شما شود. اما در کنار کار حسابداری، در ادارۀ امور دیگر مانند انبار، مدیریت مشتریان، مدیریت تأمین‌کنندگان و… نیز کمک دستتان خواهد بود.

 

مزایا و کاربردهای مهم نرم افزار میوه و تره بار

یکی از نرم افزارهای حسابداری میوه و تره بار معتبر، هایپریک است. هایپریک با قابلیت‌های متنوع و گسترده خود، نه‌تنها از استخدام یک حسابدار بی‌نیازتان می‌کند؛ بلکه مانند یک شاگرد مغازۀ همه‌فن‌حریف است که در فروشگاه یارتان می‌شود. با کمک آن، می‌توانید کارهای مختلف فروشگاه‌ را سریع‌تر، راحت‎تر و دقیق‌تر انجام بدهید. این نرم‌افزارها بخش‌های مجزا برای خریدوفروش، هزینه‌ها، حسابداری، انبارداری، مدیریت اشخاص، بانکداری، صندوق فروشگاهی و… دارد.  با خواندن مطلب زیر، ویژگی‌های برتر نرم افزار حسابداری میوه و تره بار هایپریک را بشناسید.

 

اتصال به ترازو، این مهمِ عصای دست

ترازو عصای دست فروشگاه‌ها و میادین میوه و تره بار است. بدون این ابزار، اصلاً نمی‌شود کار کرد! حتماً دیده‌اید که میوه‌فروشان یک صندوق فروشگاهی دارند و ترازو را به آن وصل کرده‌اند. در واقع، صاحبان این فروشگاه‌ها، ابتدا روی صندوق فروشگاهی‌شان، یک نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی راه انداخته‌اند و بعد، ترازو را با کمک این صندوق، به نرم‌افزار وصل کردند.

 

این کار چه فایده‌ای دارد؟ بعد از تمام شدن وزن‌کشی با ترازو، صندوق وزن خریدها را محاسبه می‌کند، کار تبدیل ضرایب را انجام می‌دهد و در آخر، مبلغ نهایی فاکتور را محاسبه می‌کند. نرم‌افزار حسابداری هایپریک؛ قابلیت اتصال به ترازو را دارد. کافی است آن را روی لپ‌تاپ، کامپیوتر یا صندوق فروشگاهی راه بیندازید و بعد، ترازو را به آن وصل کنید.

 

 بهتر است همین‌جا دربارۀ تبدیل ضرایب هم صحبت کنیم. فرض کنید قیمت یک کیلو موز، هفتاد هزار تومان است. مشتری از شما 250  گرم موز می‌خرد. اگر این نرم‌افزار را نداشته باشید، باید خودتان دستی قیمت این 250 گرم را محاسبه کنید. در حالی که نرم‌افزار خودکار، این تبدیل ضریب را انجام می‌دهد و مبلغ نهایی را مشخص می‌کند. در کنار ترازو، هایپریک به ابزارهای کاربردی دیگر مانند بارکدخوان، کارت‌خوان، فیش پرینتر و… هم وصل می‌شود تا بتوانید کار مشتری‌ها را سریع و دقیق، راه بیندازید.

 

انباری دقیق، مثل ساعت!

یکی از راه‌های کم کردن هرج‌ومرج در فروشگاه‌های تره بار، مدیریت درست موجودی کالاهاست. یکی از راه‌هایی هم که کمکتان می‌کند کالاها را راحت‌تر مدیریت کنید، دسته‌بندی‌کردنشان است. هایپریک، قابلیت گروه‌بندی کالاها را دارد. بعد از آنکه اطلاعات کالاها را دقیق و با جزئیات لازم وارد کردید، از این ویژگی استفاده کنید و کالاهای مشابه را در یک دسته قرار بدهید. با این روش، نظارتی درست و اصولی روی محصولات خواهید داشت.

 

در سیستم انبارداری دقیق این نرم‌افزار، موجودی همۀ کالاها مشخص است. بعد از ثبت هر فاکتور، به‌صورت خودکار، میزان آن به انبار اضافه یا از آن کم می‌شود. بنابراین اطلاعات شما از وضعیت موجودی انبار، دقیق و به‌روز خواهد بود.

 

انبارگردانی گروهی، هلو برو توی گلو!

بسیاری از صاحبان کسب‌وکار، انبارگردانی کردن را دائماً عقب می‌اندازند. چون کار زمان‌بر و سختی است. اما هایپریک انبارگردانی گروهی دارد که انجام فرایند انبارگردانی را راحت و سریع می‌کند. برای انجام این کار به‌صورت گروهی، ابتدا باید لیست موجودی کالاهای فروشگاهتان از نرم‌افزار دانلود کنید. بعد کار شمارش را شروع و مقدار واقعی را در لیستی وارد کنید که دانلود کردید. شمارش که تمام شد، لیست را در نرم‌افزار بارگذاری کنید. به همین راحتی و سرعت، انبارگردانی تمام می‌شود.

 

کاربردهای مهم نرم افزار میوه و تره بار

چه گزارش‌هایی! جمع می‌کنیم آنچه که می‌پراکنی

صاحبان مراکز میوه‌وتره‌بار، مانند هر کسب‌وکار دیگری، به گزارش‎های دقیق احتیاج دارند تا وضعیت فروشگاهشان را بررسی کنند. این نرم‌افزار، گزارش‌های پیشرفته‌ را هم در اختیارتان قرار می‌دهد. بعد از آنکه فاکتورهای متنوع و هزینه‌ها را ثبت کردید. هایپریک این اطلاعات را جمع‌آوری و استفاده می‌کند تا گزارش‎های مختلفی را در اختیارتان قرار دهد. گزارش‌هایی مانند:

 

  • دفتر روزنامه؛
  • گزارش‌های پیشرفته؛
  • گزارش چک‌های دریافتی و پرداختی؛
  • گزارش جابه‌جایی و گردش‌های کالا؛
  • ارائه گزارش‌های فصلی؛
  • گزارش تعداد و حجم کالاهای پرفروش؛
  • گزارش تعداد و حجم بیشترین کالاهای خریداری شده؛
  • گزارش موجودی کالا؛
  • گزارش سفارش‌های خریدوفروش.

 

این گزارش‌ها را می‌توانید در بازۀ زمانی دلخواهتان، به‌‌صورت فایل اکسل دانلود کنید. در مقاله «هایپریک چه گزارش‌هایی را برای ما آماده می‌کند؟»، دربارۀ گزارش‌های هایپریک، مفصل‌تر حرف زدیم.

 

مدیریت فروشگاه با هایپریک

 

پیش به سوی بی‌نهایت و فراتر از آن!

در نرم افزار حسابداری میوه و تره‌بار هایپریک، محدودیت هیچ معنایی ندارد. هر تعداد فاکتور، کالا و سند حسابداری که بخواهید را می‌توانید در آن ثبت کنید. فروشگاه‎های میوه‌وتره‌بار، روزانه صدها مشتری دارند. نرم‌افزارهای حسابداری که محدودیت دارند، دردسرسازند و پاسخگو تعداد تراکنش و رویداد مالی متعدد نیستند.

 

سادگی دلنشین!

یکی از مزایای این نرم‌افزار حسابداری، سادگی دلنشین آن است. هایپریک امکانات متنوع و قابلیت‌های مختلفی دارد، اما در عین حال، کار کردن با آن سخت و پیچیده نیست. همه افراد با صرف مدت زمان کوتاهی، می‌توانند کار کردن با آن را یاد بگیرند و به دیگران هم یاد بدهند.

نکته بعدی، نبود نیاز دانش حسابداری است! یعنی لازم نیست برای مدیریت امور مالی فروشگاهتان، دانش حسابداری بلد باشید. این نرم‌افزار همه کارها را خودکار جلو می‌برد. مثلا با هر فاکتور خرید یا فروشی که ثبت کنید، حواله انبار و سند حسابداری مربوط به آن رویداد مالی خودکار ثبت می‌شود. پس درگیر ثبت سند حسابداری، محاسبه سود و زیان، محاسبه قیمت و مالیات، تخفیف و موارد این چنینی نخواهید شد.

 

چک را کی وصول کرده و نکرده است

در بازار با چک کار کردن رواج دارد. بعضی اوقات پیگیری و مدیریت این چک‌ها، چندان آسان نیست. به همین خاطر نرم‌افزارهای حسابداری فروشگاه میوه و تره‌بار، قسمتی را به خرید و فروش نسیه و چک اختصاص داده‌اند تا بتوانید تاریخ سررسید آن‎‌ها را مدیریت کنید و وصول شدن یا نشدنشان را ثبت و پیگیری کنید.

 

حالا که مقاله را خواندید، دنبال بهترین نرم افزار حسابداری میوه و تره بار می‌گردید؟ Hyperyek اینجاست! برخی از ویژگی‌های این نرم‌افزار را با هم مرور کردیم تا متوجه میزان کارآیی آن در فروشگاهتان شوید. گفتیم که هایپریک قرار است به عنوان یک حسابدار حرفه‌ای همراه با سخت افزار صندوق فروشگاهی، یار شما در مغازه باشد. در واقع با کمک این نرم‌افزار، بدون نیاز به دانش حسابداری، می‌توانید حساب‌وکتاب فروشگاه را انجام بدهید. دربارۀ هایپریک سوالی دارید؟ با شماره 02143378 تماس بگیرید. پشتیبان‌های ما در خدمت شمایند

سوالات متداول

1. نرم افزار حسابداری فروشگاهی چه کاربردی برای فروشگاه میوه و تره بار دارد؟

با کمک آن می‌توانید صندوق فروشگاه را به ترازو وصل کنید، انباری دقیق و به‌روز داشته باشید، راحت و سریع انبار گردانی کنید. این نرم‌افزار گزارش‌های پیشرفته‌ای هم در اختیارتان قرار می‌دهد تا با کمک آن‌ها، از وضعیت فروشگاه باخبر شوید و تصمیم‌های سودبخش‌تری بگیرید.

2. هایپریک برای فروشگاه میوه و تره بار مناسب است؟

بله. هایپریک با قابلیت‌های مختلفی که دارد، برای مدیریت فروشگاه میوه و تره بار مناسب است.

آینده حسابداری مغازه خود را با هایپریک تجربه کنید

آینده را امروز شروع کنید

خرید اشتراک