مجله هایپریک مجله هایپریک

4 ویژگی نرم افزار هایپریک برای مغازه سوپرمارکت

کسب و کار 4 ویژگی نرم افزار هایپریک برای مغازه سوپرمارکت
زمان برای مطالعه: 6 دقیقه

فهرست مطالب

هایپریک، یک نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی مخصوص سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌هاست. می‌توانید بخش‌های مختلف فروشگاه را با هایپریک مدیریت کنید. مثلا انبارداری و انبارگردانی را با کمک او راحت‌تر انجام بدهید، حسابداری را به او بسپارید، خرید، فروش و هزینه را با او مدیریت کنید و ده‌ها کار دیگر. در کنار تمام این قابلیت‌ها و امکانات، هایپریک ویژگی‌هایی دارد که او را از بقیه نرم‌افزارهای حسابداری فروشگاهی متمایز می‌کند. این ویژگی‌ها، هایپریک را به یک نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی مناسب سوپرمارکت‌دارها تبدیل کرده‌ است. 4 ویژگی نرم افزار هایپریک برای مغازه سوپرمارکت را در ادامه بخوانید.

 

هایپریک را بهتر بشناسید

همانطور که گفتیم، هایپریک، نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی مخصوص سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌هاست. هایپریک کمکتان می‌کند تا بخش‌های مختلف فروشگاه مانند انبار، صندوق فروشگاهی، خرید و فروش، هزینه‌ها، حسابداری، مشتریان و تامین‌کنندگان را مدیریت کنید. با هایپریک، امکانات زیر، در اختیار شماست:

  • مدیریت یکپارچه امور حسابداری و مالی فروشگاه بدون نیاز به دانش حسابداری؛
  • مدیریت سفارش‌های خرید و فروش با پشتیبانی از روش‌های مختلف دریافت و پرداخت؛
  • مدیریت موجودی کالاها، انبارگردانی، ثبت خودکار حواله انبار و گزارش‌‌های انبار؛
  • ارائه‌ گزارش‌های سود و زیان، خرید، فروش، انبار، اشخاص و …؛
  • مدیریت حساب و ارزیابی عملکرد مشتریان و تامین‌کنندگان فروشگاه؛
  • حفاظت از امنیت و صحت داده‌های فروشگاه، بدون نیاز به پشتیبان‌گیری توسط فروشگاه.

 

مواردی که در بالا خواندید، تنها بخشی از امکانات و قابلیت‌های هایپریک بود. این نرم‌افزار، تحت وب است و برای کار کردن با آن، نیازی به دانلود و نصب نیست. کافیست در سایت هایپریک ثبت نام کنید و اشتراک بخرید. برای مشاهده قیمت اشتراک هایپریک، سراغ صفحه لیست قیمت بروید.

 

مدیریت فروشگاه با هایپریک

 

4 ویژگی نرم افزار هایپریک برای مغازه سوپرمارکت

هایپریک را شناختید. حالا نوبت آن است که سراغ معرفی ویژگی‌هایی از این نرم افزار حسابداری فروشگاهی برویم که آن را برای سوپرمارکت‌ها، مناسب و کاربردی می‌کند؛ ویژگی‌های بانک کالا، ایجاد صف مشتری، صندوق فروشگاهی و انبارگردانی گروهی! ادامه مطلب را با دقت بیشتری بخوانید.

 

همچنین بدانید:

لیستی از پرفروش‌ترین محصولات سوپرمارکت

 

بانک کالا

شاید یکی از دلایلی که صاحبان سوپرمارکت، سراغ استفاده از نرم‌افزارهای حسابداری فروشگاهی نمی‌روند، سختی و زمان‌بر بودن تعریف کردن محصولات فروشگاهشان در این نرم‌افزارهاست. چون تعداد محصولات و برندهایی بسیار زیاد است که در یک سوپرمارکت وجود دارد. اینجاست که بانک کالا به کمکتان می‌آید!

در بانک کالای هایپریک، تا امروز، 40 هزار کالا تعریف کردیم. اطلاعات این بانک کالا، دائما در حال به‌روزرسانی است. اطلاعات هر کالا را به‌روز نگه می‌داریم یا اگر برندی دیگر کالایی را تولید نکند، آن را در بانک کالای ما نخواهید دید. این امکان، در سوپرمارکت‌هایی که صدها کالای مختلف از برندهای متعدد دارند، یک معجزه به حساب می‌آید! با کمک آن می‌توانید سریع محصولات مختلف را در فروشگاه، تعریف کنید.

 

بانک کالا هایپریک

 

برای دسترسی به این بانک، در داشبورد مدیریتی فروشگاه، سراغ بخش محصولات بروید. بعد گزینه «تعریف محصول» را انتخاب کنید. در قسمت «جست‌وجو در بانک محصولات هایپریک»، نام کالای مدنظرتان را بنویسید و از بین پیشنهادها، محصول مدنظرتان را انتخاب کنید.

 

ایجاد صف مشتری

یک روز پربرکت دارید و سوپرمارکت پر از مشتری است و باید کار همه را سریع انجام بدهید. با هایپریک می‌توانید مشتری‌هایتان را راضی نگه دارید و هیچ کس را معطل نکنید! چطور؟ با ویژگی ایجاد صف مشتری.

فرض کنید در حال ثبت فاکتور یک مشتری‌اید، اما او موردی از لیست خریدش را فراموش کرده یا حتی کارت بانکی‌اش را پیدا نمی‌کند. تا وضعیت سفارش فروش این مشتری مشخص شود، مشتری‌های دیگر معطل می‌مانند. خیر! هایپریک نمی‌گذارد مشتری‌هایتان منتظر بمانند و حس ناخوشایندی به آن‌ها دست بدهد. می‌توانید همزمان، فاکتور مشتری‌های دیگر را ثبت کنید تا مشتری فعلی، برای پرداخت هزینه آماده شود. برای ایجاد صف مشتری، در بالای صفحه صندوق فروشگاهی، روی علامت «+» کلیک کنید. در صفحه جدید می‌توانید فاکتور مشتری‌ بعدی را وارد کنید.

 

همچنین بدانید:

مدیریت مواد غذایی تاریخ مصرف‌دار در سوپرمارکت

 

صندوق فروشگاهی

یک صندوق فروشگاهی تمام و کمال می‌خواهید تا بتوانید بیشتر بفروشید و سرعت فروش را بالاتر ببرید؟ صندوق فروشگاهی هایپریک برای ثبت سفارش‎های خرید و فروش در خدمت شماست. در این صندوق می‌توانید صف مشتری ایجاد و برای هر مشتری فاکتور ثبت کنید. فرض کنید کالایی جدید آمده و شما هنوز فرصت وارد کردن آن را در نرم‌افزار نداشته‌اید و حالا مشتری می‌خواهد آن را بخرد، در همین صندوق می‌توانید کالای جدید را تعریف کنید. انتخاب مشتری یا تعریف مشتری جدید هم در این قسمت امکان‌پذیر است؛ همینطور انتخاب تامین‌کننده یا تعریف تامین‌کننده جدید.

درباره ایجاد صف مشتری نیز در بخش قبلی صحبت کردیم. در صندوق فروشگاهی هایپریک، روش‌های دریافت و پرداخت متنوع مانند نقدی، نسیه، چک و کارت‌خوان هم در اختیار شماست. همینطور می‌توانید از ترکیب این روش‌ها، برای پرداخت یا دریافت هزینه استفاده کنید.

در این بخش امکان تعریف مالیات، تعریف تخفیف درصدی یا ثابت فی روی کل فاکتور یا هر کالا به‌صورت جداگانه، تغییر واحد کالا و تعیین مقدار را هم دارید. برای برگشت زدن خرید یا فروش هم می‌توانید از همین صندوق فروشگاهی، اقدام کنید.

 

آشنایی با صندوق فروشگاهی هایپریک

 

انبارگردانی گروهی

انبارگردانی کردن هم از آن کارهای سخت و زمان‌بر است که شاید صاحبان فروشگاه، انجام دادنش را پشت گوش بیندازند. درباره انبارگردانی در مقاله « انبارگردانی چیست و چگونه انبارگردانی کنیم؟ » بیشتر صحبت کرده‌ایم. در هایپریک، دو روش انبارگردانی وجود دارد؛ انبارگردانی گروهی و انبارگردانی دستی. در انبارگردانی دستی، کالاهای فروشگاه را جداگانه انتخاب می‌کنید و بعد از اتمام شمارش، مقدار واقعی را وارد می‌کنید. این مسیر را باید برای همه کالاهای فروشگاه تکرار کنید.

 

انبارگردانی گروهی در هایپریک

 

در انبارگردانی گروهی، لیست موجودی‌های فروشگاهتان را به‌صورت فایل اکسل، از نرم‌افزار دانلود می‌کنید. بعد از انجام شمارش کالاها، مقدار واقعی را در همان فایل اکسل وارد می‌کنید. بعد از تمام شدن شمارش و وارد کردن مقدار واقعی، همان فایل را در قسمت بارگذاری، آپلود می‌کنید. به‌همین راحتی و سرعت، انبارگردانی تمام می‌شود.

 

لیست موجودی‌ها در هایپریک

 

همین چهار ویژگی که خواندید، مدیریت امور مالی فروشگاه را برای صاحبان فروشگاه، بسیار راحت‌تر می‌کند. هایپریک، اشتراک رایگان به مدت زمان محدود دارد که می‌توانید از آن برای بررسی ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلف این نرم‌افزار استفاده کنید. اشتراک رایگان هیچ تفاوتی با سایر اشتراک‌های هایپریک ندارد. درباره هایپریک سوالی دارید؟ با شماره 02143378 تماس بگیرید.

سوالات متداول

1. هایپریک برای سوپرمارکت‌ها مناسب است؟

بله! هایپریک با ویژگی‌ها و قابلیت‌های متنوع و کاربردی، ویژه سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌هاست.

2. چطور از بانک کالای هایپریک استفاده کنم؟

از قسمت «تعریف محصول» می‌توانید به بانک کالای هایپریک دسترسی داشته باشید. اگر درباره کار کردن با این بخش سوالی دارید، با شماره 02143378 تماس بگیرید. پشتیبان‌های هایپریک، پاسخگو شمایند.

3. چطوری از هایپریک استفاده کنم؟

با شماره 02143378 تماس بگیرید. پشتیبان‌های هایپریک، نحوۀ کار کردن با آن را یادتان می‌دهند.

آینده حسابداری مغازه خود را با هایپریک تجربه کنید

آینده را امروز شروع کنید

خرید اشتراک